tymk27 Opublikowano 6 Lutego 2010 Opublikowano 6 Lutego 2010 Witam mam problem moja a4 nie raz łapie mi notlauf.... i podczas przyspieszania sa takie jakby dziury 2 Faults Found: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 28-00 - Short to B+
zibizab Opublikowano 6 Lutego 2010 Opublikowano 6 Lutego 2010 Turbina pompuje na max-a ,chyba pójdzie na stół.
mcm Opublikowano 6 Lutego 2010 Opublikowano 6 Lutego 2010 kierownice stoją, zdemontować turbinkę, wyczyścić kierownice, poskładać do kupy i nie żałować gazu
przemik Opublikowano 6 Lutego 2010 Opublikowano 6 Lutego 2010 Zanim wyrwiesz turbo sprawdz dwie rzeczy: - czy jest podcisnienie w wezyku ktory wchodzi na gruszke turbo - czy wezyk ktory idzie do Map Sensora w ECU - nie jest zalamany albo zasyfiony olejem... oraz polecam ten temat: http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_problem_z_przyspieszaniem_log_do_analizy-t113597.15.html Pozdrawiam
tymk27 Opublikowano 7 Lutego 2010 Autor Opublikowano 7 Lutego 2010 dzięki za odpowiedzi..... Tylko jak sprawdzić czy jest podciśnienie w wężyku który wchodzi w gruszkę turbo? Mam w ogóle plan wymiany wszystkich wężyków podciśnienia na nowe SAMCO sylikonowe, koszt nie duży a i tak są już sparciałe...... A tam przy okazji ma ktoś może schemat, długości i średnice poszczególnych przewodów??
jachim858427 Opublikowano 7 Lutego 2010 Opublikowano 7 Lutego 2010 Zdejmij wężyk z gruszki, zatkaj koniec wężyka palcem i niech ktoś odpali silnik powinieneś wtedy czuć że delikatnie zasysa ci palca.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się