banshee Opublikowano 26 Marca 2010 Opublikowano 26 Marca 2010 Wiem, wiem. Jutro zakładam drugą i również pod skrzynią biegów tą stojącą. Co prawda wziąłem pod skrzynię Lemfordera ale chyba będzie OK.
PIXI Opublikowano 26 Marca 2010 Opublikowano 26 Marca 2010 Benshee myślę że najważniejsze są poduszki pod silnikiem ( duże obciążenie , nacisk , siła i takie tam ) a pod skrzynią wystarczy zamiennik i po wymianie sprawdź łapę centralną z gumą , tak jak wcześniej pisałeś bo mogą się pozmieniać ustawienia po wymianie poduszek i łapy
banshee Opublikowano 26 Marca 2010 Opublikowano 26 Marca 2010 Wszystko się ustawi, żeby grało :> A tak O.T. po świętach będę wywalał w takim samym AWX-ie skrzynię biegów, bo kolesiowi ślizga się sprzęgło. Już kiedyś robiłem to w swojej A4 AHU, więc roboty mam nadzieje, mniej więcej tyle samo. Oby nie było żadnych zonków. P.S. Jutro będę aktywował domykanie szyb z pilota - ciekawe co jeszcze wymyślą znawcy, żeby wzbogacać nasze furki !! http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=1130&page=3
David Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 u mnie temat wibracji rozwiazany :> winny byl program niemiecki,przy 1800 obr mialem juz chyba 330Nm momentu ale dokaldnie nie pamietam,czekam na maila od Roberta z Tune Up.Robert zrobil mi spokojny program na 166ps i przesunal moment.takze dwumas przestal sie trzasc i mozna noramlnie jedzic dzieki Robert polecam
robertforum Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2010 ile to kosztowało jeśli nie jest to tajemnicą ? bo to chyba nie jest poprawka tylko nowy tuning.. dzięki [br]Dopisany: 13 Kwiecień 2010, 15:41_________________________________________________To mieliśmy wgranego tego samego gotowca. Ja mam 183Km / 384 Nm przy czym 340 Nm przy 1700 obr/min ładnie to wygląda ale nie da się jedźić. Także jeśli ktoś kupił auto i ma wibracje silnika .... to na początek test na hamowni która nie jest droga a nawet tania. Kolego David czy po zmianie programu auto jest dużo słabsze niż na programie do "pionowego startu" ? Dziękuję wszystkim.
David Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 powiem Ci ze auto jest troche slabsze znaczy nie ma takiego strzala momentu przy 1800,ale wydaje mi sie ze teraz plynniej przyspiesza w przedziale 2-4 tys,wiesz najgorsze jest to ze nie wiem ile czasu jezdzil na takim programie no coz tak to jest ze trzeba po kims poprawiac
robertforum Opublikowano 18 Maja 2010 Autor Opublikowano 18 Maja 2010 -Wgrany program seryjny (143 KM na serii ) -Zmienione koło-dwumasowe ze sprzęgłem -Wymienione poduszki silnika ,sprawdzona poduszka skrzyni -Wtryskiwacze na wagu ok. wymienione zostały uszeczelniacze pompowtryskiwaczy. I ch.. nadal jest problem na 4 i 5 biegu z wibracjami... Ale to jeszcze nie koniec.... naprawie i wydam książkę Macie jeszcze jakieś pomysły ?
musti Opublikowano 18 Maja 2010 Opublikowano 18 Maja 2010 -Wgrany program seryjny (143 KM na serii ) -Zmienione koło-dwumasowe ze sprzęgłem -Wymienione poduszki silnika ,sprawdzona poduszka skrzyni -Wtryskiwacze na wagu ok. wymienione zostały uszeczelniacze pompowtryskiwaczy. I ch.. nadal jest problem na 4 i 5 biegu z wibracjami... Ale to jeszcze nie koniec.... naprawie i wydam książkę Macie jeszcze jakieś pomysły ? Kolego ile Cię wyniosły poduszki pod silnik ?
shakall Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Witam forumowiczów, Wymienilem poduszki obie pod silnikiem na oryginalne z serwisu FIRMY AVON made in GB a drgania nie ustały!!! Jedyne co na plus to został skasowany bląd vagiem. Samochod to audi A4 Avant 1.9 tdi AWX. Problemem sa lekkie chwilowe drgania na biegu jałowym. A podczas jazdy na biegu 3-4-5 podczas zwiekszania obrotów nasilają sie moocniej drgania, gdy predkość sie ustabilazuje drgania maleją, na luzie nie ma drgań. Podlaczyłem vaga pokazało bląd : numeru nie pamietam :bląd poduszki 1 i 2.(problem z napieciem czy sterowaniem) Sprawa rozwiązana: Drgania na postoju są przyczyną zużycia wtrysków, narazie zalewam srodek liqly moly do czyszczenia wtrysków itd. Wibracje podczas przyspieszania to był rozwalny przegób na półosi.
kqba Opublikowano 19 Lutego 2013 Opublikowano 19 Lutego 2013 Podłączę się do tematu. Jako że też mam wibracje na jałowym, to wczoraj podczas wymiany oleju zerknąłem na poduszki silnika, no i lewa wygląda tak jak widać na zdjęciu. VAG błędu mimo to nie wyświetla. Poniżej też zdjęcie plecionki. Czy ona tak powinna wyglądać? 1.Jak się ją wymienia, bo ten drut sprężynujący jest przyspawany? Odcina się go? 2. Jak się wymienia poduszkę? Wystarczy odkręcić śrubę z dołu i z góry, czy całą łapę z dołu? Silnik trzeba podlewarkować?
Lars_ZG Opublikowano 19 Lutego 2013 Opublikowano 19 Lutego 2013 Stan plecionki z takiego zdjecia ciezko okreslic. Sprezyne jezeli odetniesz to musisz ja pozniej wspawac bo jak sama nazwa wskazuje ona sprezynuje. Stan plecionki i jej wplyw na prace silnika mozna latwo sprawdzic. Prosisz kogos niech pociagnie za koncowy tlumik a Ty obserwuj jak sprezyna z plecionka sie rozciaga. Jezeli dzwiek pracy silnika sie nie zmieni to trzeba szukac problemu gdzie indziej
kqba Opublikowano 4 Marca 2013 Opublikowano 4 Marca 2013 Czy poduszka z B7 z białym czujnikiem będzie pasować do B6, która miała czarny czujnik? Mogę mieć taką za grosze i może bym wymienił, ale nie mam pewności. Ewentualnie czy po podmianie może być ten czujnik niepodłączony, albo niesprawny? _______edit Już po wymianie. Wszystko pasuje, nawet dodatkowo doszła gumowa osłona, taka jak na prawej poduszce. Różnica duża. Na wolnych autko cichutkie, a wcześniej był taki denerwujący klekot,dopiero po lekkim dodaniu gazu przestawało. Błędy nie wyskoczyły żadne. Widać że różnią się minimalnie wysokością kołnierza. Guma tej starszej była dużo bardziej zużyta. Niestety na żadnej nie jestem w stanie odczytać poprawnie numeru a w zasadzie końcowych literek bo numer jest ten sam. Poniżej porównanie dwóch poduszek B6/B7 EDIT 11/2013: No i poduszka już się wylała. Teraz nie wiem ,czy kupować kolejną używkę, czy zamiennik. Na ori trochę mi szkoda.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się