ppaziuu Opublikowano 10 Lutego 2010 Opublikowano 10 Lutego 2010 Siemnko Jaki możecie polecić dobry termostat do B5 AJM, mam problem z temperaturą, nie trzyma mi 90 stopni, na trasie jakiś 40 km wskazówka nie dochodzi mi do równych 90 stopni tylko do jakiś 70 - 80 .. .. chce zacząć od wymiany termostatu, później najwyżej sprawdzać resztę .. i pytanko drugie czy ciężko jest wymienić samemu w AJM .. .. gdzie on sie znajduje i czy dużo grzebania .. Pozdrawiam
elmo814 Opublikowano 10 Lutego 2010 Opublikowano 10 Lutego 2010 termostat kup tylko ori, a moze nagrzewiniczka ci ine trzyma ?
NYNA Opublikowano 10 Lutego 2010 Opublikowano 10 Lutego 2010 Tu masz opis: http://www.a4-klub.pl/smf/ahh1zafnavgajmanbatj_wymiana_termostatu_fotostory-t4521.0.html;msg60098#msg60098 Termostat kup w ASO Ori.
ppaziuu Opublikowano 10 Lutego 2010 Autor Opublikowano 10 Lutego 2010 ori czyli jaki .. .. Valeo .. ? Bosh .. ? jakie są to koszta w ASO .. ?
NYNA Opublikowano 10 Lutego 2010 Opublikowano 10 Lutego 2010 Taki: http://www.allegro.pl/item903227447_termostat_audi_seat_skoda_volkswagen_orginal.html Jest 10000 tematów na forum o termostatach także użyj szukajki i wszystko znajdziesz. Termostat w ASO kosztuje około 100 zł plus oring uszczelniający trzeba kupić za około 4 zł.
Sztomel Opublikowano 10 Lutego 2010 Opublikowano 10 Lutego 2010 linki do fotek w zamieszczonej fotoporadzie na jej pierwszej stronie zostały oznaczone uwagą, że witryna została zgłoszona jako dokonująca ataków więc wkleję swoje - na poniższym foto (silnik AJM z Golfa więc osprzęt w A4 może być zainstalowany inaczej i utrudniać trochę dostęp - lub nie) widać od razu na pierwszym planie, na lewo od obudowy filtra oleju, czarny plastikowy króciec od montażu węża dolnego do chłodnicy) :
k0za Opublikowano 10 Lutego 2010 Opublikowano 10 Lutego 2010 W ajm z a4 ten króciec wygląda nieco inaczej. Ja wymieniałem samemu i da się to zrobić bez problemu, chociaż trzeba się trochę nagimnastykować Trzeba uważać żeby nie połamać takich plastikowych zaczepów wewnątrz tego króćca, mi jeden się wyłamał ale na szczęście wszystko udało się złożyć. Przy okazji wymieniłem też płyn chłodniczy. Termostat ori wraz z oringiem kosztuje w aso coś koło 130zł.
Sztomel Opublikowano 10 Lutego 2010 Opublikowano 10 Lutego 2010 Trzeba uważać żeby nie połamać takich plastikowych zaczepów wewnątrz tego króćca zgadza się - chodzi o te przytrzymujące termostat i stąd ta konieczność obracania termostatu przy jego demontażu i montażu.
ic3ek Opublikowano 10 Lutego 2010 Opublikowano 10 Lutego 2010 A ja dodam z swojej strony ze tak zachwalacie ORI. A na mnie trafiło że ORI trzymał za wysoką temperature, i na szczesicie udało mi sie go wymienic "po wielkich zmaganiach" A tak na marginesie "ostatnio w golfie 4 wymieniałem termostat 1,4 benz i był tam Wahler i to z oznaczeniami VW" Wiec nie nażekajcie tak na inne niż ORI bo z mojego doświadczenia widać że nawet VW stosuje podróbki. Jak wskazówka dochodzi do 70, to zmieniaj odrazu termostat. Pozdrawiam.
loganek Opublikowano 3 Listopada 2010 Opublikowano 3 Listopada 2010 U mnie po wyjęciu króćca nie było już jednego zaczepu, a drugi był wepchnięty do wewnątrz do tego stopnia że nie zaczepiał już o termostat. Próbowałem go odgiąć i pękł. Czy można założyć nowy termostat bez zaczepów w króćcu?? Czy układ chłodzenia będzie dobrze działął ?
stanley Opublikowano 3 Listopada 2010 Opublikowano 3 Listopada 2010 A ja dodam z swojej strony ze tak zachwalacie ORI. A na mnie trafiło że ORI trzymał za wysoką temperature, i na szczesicie udało mi sie go wymienic "po wielkich zmaganiach" A tak na marginesie "ostatnio w golfie 4 wymieniałem termostat 1,4 benz i był tam Wahler i to z oznaczeniami VW" Wiec nie nażekajcie tak na inne niż ORI bo z mojego doświadczenia widać że nawet VW stosuje podróbki. Jak wskazówka dochodzi do 70, to zmieniaj odrazu termostat. Pozdrawiam. firma Wahler robiła ( być może dalej robi) termostaty dla grupy VW/Audi a zepsuć może się każdy, czy ori, czy nie ori
macieek Opublikowano 3 Listopada 2010 Opublikowano 3 Listopada 2010 Dokladnie ja na takim jezdze (wahler) juz rok i dziala elegancko. A kosztowal mnie tylko 30zl wraz z oringami w sklepie motoryzacyjnym.
Krzysztof Opublikowano 3 Listopada 2010 Opublikowano 3 Listopada 2010 Kolego kup oryginał z ASO. Oryginał jest firmy BTT.
stanley Opublikowano 3 Listopada 2010 Opublikowano 3 Listopada 2010 Kupiłem koledze ori w ASO i po 3 dniach się zepsuł. Oddał na reklamację i międzyczasie założył wahlera, narazie działa bez zarzutu, więc reguły nie ma
janjazda Opublikowano 3 Listopada 2010 Opublikowano 3 Listopada 2010 u mnie też wahler lata już dłuższy czas, a co do wymiany, ja odkręciłem jedną śrubę przy alternatorze i przekręciłem go lekko na bok, trochę lepsze podeście jest wtedy
tomasimo Opublikowano 3 Listopada 2010 Opublikowano 3 Listopada 2010 Sprawdz czujnik . A termostat zostaw na koniec , czasami styki czujnika są za***ane i zle pokazuje . Poruszaj nim troche ja tak zrobiłem w swoim i działa !!!
ROBERT Opublikowano 3 Listopada 2010 Opublikowano 3 Listopada 2010 Kupiłem koledze ori w ASO i po 3 dniach się zepsuł. Oddał na reklamację i międzyczasie założył wahlera, narazie działa bez zarzutu, więc reguły nie ma tylko sprawdź VAG'iem temp. , założę się że jest w okolicach 84-86oC :gwizdanie:
stanley Opublikowano 3 Listopada 2010 Opublikowano 3 Listopada 2010 Kupiłem koledze ori w ASO i po 3 dniach się zepsuł. Oddał na reklamację i międzyczasie założył wahlera, narazie działa bez zarzutu, więc reguły nie ma tylko sprawdź VAG'iem temp. , założę się że jest w okolicach 84-86oC :gwizdanie: to była usterka mechaniczna, VAG zbyteczny
Legolas5 Opublikowano 4 Listopada 2010 Opublikowano 4 Listopada 2010 założyłem rok temu termostat Vernet i wszystko oki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się