ROBERT Opublikowano 4 Listopada 2010 Opublikowano 4 Listopada 2010 założyłem rok temu termostat Vernet i wszystko oki sprawdź VAG'iem jaką masz rzeczywistą temp. (G62) a nie ile pokazuje Ci wskaźnik lub klima (czujnik G2)
snajper75 Opublikowano 5 Listopada 2010 Opublikowano 5 Listopada 2010 U mnie po wyjęciu króćca nie było już jednego zaczepu, a drugi był wepchnięty do wewnątrz do tego stopnia że nie zaczepiał już o termostat. Próbowałem go odgiąć i pękł. Czy można założyć nowy termostat bez zaczepów w króćcu?? Czy układ chłodzenia będzie dobrze działął ? Panowie i jak , będzie OK ?[br]Dopisany: 05 Listopad 2010, 21:34_________________________________________________Nie zgubcie tych śrubek , bo tragedia nie idzie ich nigdzie kupić a są nie typowe :gwizdanie: mi wymiana zajęła 20 min
ROBERT Opublikowano 5 Listopada 2010 Opublikowano 5 Listopada 2010 Będzie ok ,ale będziesz miał za***isty problem założyć w ten sposób termostat żeby był równo , może ci się uda , ja niedawno kumplowi pomagałem wymienić i była identyczna sytuacja , dopiero za trzecim razem się udało - nic nie ciekło
loganek Opublikowano 6 Listopada 2010 Opublikowano 6 Listopada 2010 Udało się założyć za pierwszym podejściem. Działa , nie cieknie nic , straciłem tylko 300ml płynu chłodniczego. Temperatura pracy silnika to 87-92 C.
nowal Opublikowano 6 Listopada 2010 Opublikowano 6 Listopada 2010 w poprzednim aucie miale wahler'a i działał bardzo dobrze, wiec nie widze powodu do przepłacania
kkk6969 Opublikowano 6 Listopada 2010 Opublikowano 6 Listopada 2010 Udało się założyć za pierwszym podejściem. Działa , nie cieknie nic , straciłem tylko 300ml płynu chłodniczego. Temperatura pracy silnika to 87-92 C. a Koego jak spuszczałeś płyn czy zwalałeć osłonę dolną silnika czy inaczej?
Banan Opublikowano 6 Listopada 2010 Opublikowano 6 Listopada 2010 A próbował ktoś z was wyciągnąć płyn zbiornikiem - wężyk jakiś + strzykawka lub dla odważnych zassanie ( płyn ma gorzki smak )? W Vectrze B udało mi się tak opróżnić 4,5 l płynu i przy wymianie termostatu nie straciłem ani kropelki. Jak to wygląda w Audi ktoś próbował?
kkk6969 Opublikowano 6 Listopada 2010 Opublikowano 6 Listopada 2010 Właśnie wymieniłem termostat - wszystko od góry - rurką opróżniłem zbiorniczek wyrównawczy, następnie zdjąłem go - w wąż od zbiorniczka (ok 0,5m) włożyłem cienką rurkę taką do powietrza do akwarium zaciągnąłem i zleciało ogólnie ok 3,5 litra płynu - po wyjęciu termostatu (zasłoniłem folią taką wtyczkę z kablem u dołu silnika) z pod niego wyleciało ok 0,5 l spłynęło do miski pod samochodem - włozyłem nowy termostat gats za 35 zł i temperatura 90 stopni równiutko - wszystko powolutku 1,5 godz. Robiłem tak jak przedmówca w vectrze b - tylko że tu z pod termostatu traci się ok 0,5 l płynu. [br]Dopisany: 06 Listopad 2010, 21:15_________________________________________________ U mnie po wyjęciu króćca nie było już jednego zaczepu, a drugi był wepchnięty do wewnątrz do tego stopnia że nie zaczepiał już o termostat. Próbowałem go odgiąć i pękł. Czy można założyć nowy termostat bez zaczepów w króćcu?? Czy układ chłodzenia będzie dobrze działął ? Panowie i jak , będzie OK ?[br]Dopisany: 05 Listopad 2010, 21:34_________________________________________________Nie zgubcie tych śrubek , bo tragedia nie idzie ich nigdzie kupić a są nie typowe :gwizdanie: mi wymiana zajęła 20 min u mnie wyłamane obydwa ząbki - a w czym problem? - w blok silnika wkładamy termostat później uszczelkę w gniazdo - przykładamy obudowę i śrubki i ok W sumie po co to ząbki to nie wiem po co wymyślili?
Banan Opublikowano 6 Listopada 2010 Opublikowano 6 Listopada 2010 Dobrze wiedzieć na przyszłość że tak się w A4 tez da Dzięki za opis
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się