FranoF1 Opublikowano 11 Lutego 2010 Opublikowano 11 Lutego 2010 Witam.. Przedstawiam Wam Audi 80 B4, rok produkcji 1992, silnik 1,8 Turbo, wraz z ojcem jesteśmy 1 właścicielami... Swap z 2,0 (90 PS ABT) na 1,8 20VT R4 Inter Cooler Iveco Układ Wydechowy ze stali kwasoodpornej 2,5cala DownPipe ze stali kwasoodpornej 2,5cala Orurowanie silnika ze stali kwasoodpornej 2,5 cale Zawór upustowy Dump Valve Filtr stożkowy OMP Dodatkowo wszystko na nowych częściach: Panewki, Uszczelniacze, Pierścienie Wiatrak z A4 Zawieszenie Sportowe firmy SuperSport 60/40 amortyzatory gazowe Tłumik końcowy z kwasówki, końcówka 1 rurka 2,5 cala Szyby elektryczne, oryginalne, tylko przednie Licznik: Obrotomierz UN4/ Prędkościomierz VDO Zderzak Audi Cabrio 99r Halogeny + kierunkowskazy Audi RS2 (Porsche 993) Soczewki Audi RS2 + Xenon 6000K Kierownica Audi A4 S-line Tylne światła USA/Japa Blenda na tablice rejestracyjną 12x6 Pomalowane klamki, lusterka i wszystkie listwy w kolorze nadwozia... Zderzak Tył Audi 80 B4 Competetion 16V quattro Tapicerka po liftingu rocznik modelowy `94 z parapetami Uchwyty na kubek, oryginał dla Audi 80 Spryskiwacze reflektorów Audi RS2 Progi RS2 Listwa progowa(str. l+p) Chłodnica Oleju Mocal 16 rzędowa Przystawka przerobiona na własne życzenie, czujniki temp & ciśnienia Rozpórka Kielichów: Weichers Sport Pompa Paliwa Walbro 255 Polakierowany kolektor dolotowy Uszczelki do kolektora, o ringi itd… Samco szlauchy do orurowania (ic, przepustnica) Osłona pod silnik oraz lewe nadkole Dodatkowe Zegary VDO(3) Hamulce RS2 323 &299mm Pompa hamulcowa 25,40 Servo 10calowe Kierownice powietrza RS2 Piasty RS2 Łożyska RS2 Zwrotnice RS2 Półosie Rs2 Adaptery Hamulca RS2 Felgi Porsche Turbo 18x8,5J ET55 Opony Semi Slicki Toyo R888 225/40/18 Przewody hamulcowe, metalowy oplot + Alu Dodatkowy Filtr Paliwa, 300 l/h Akumulator Żelowy 26Ah 685A Przewody zasilające 50gmm, pozłacane końcówki, specjalny oplot Aluminiowa klatka na akumulator 600gram Fotele kubełkowe alkantara, waga ok 7kg + mocowanie foteli. filmiki: Audi by FranoF1 Spryskiwacze RS2 by FranoF1 Fotki: Kierownica Audi S-Line Zdjęcia: Zdjęcia podczas swapu na 1,8 20VT Ostatnia ciekawa sesja: Pokrywa Silnika 1,8T parapety do nowe tapicerki `94 W zimę zostanie założona tapicerka z rocznika `94 kolejne lekkie zmiany Blenda(nówka) USA / Japan Tablica rejestracyjna, niestety nie oryginalna… jak będę w PL wtedy biegnę do urzędu po ori. I w końcu jedna z najdłużej oczekiwanych paczek… Nowe Światła USA/ Japan ori Hella Montaż trwał jedyne 15 minut .. oto efekty: [br]Dopisany: 11 Luty 2010, 19:20_________________________________________________2 październik 2007 Fotki gratów, które czekają na montaż… Tapicerka z `94 roku, plus nowe parapety… Podziękowania dla Klubowicza Krzysztof_Suliko za panele sterujące na lewą stronę (kupie na prawą)… Zderzak Tylni z Audi Competetion… Wielkie podziękowania dla Michała(UFOtm) Ori Podłokietnik z Audi 80 B4 USA… Także podziękowania dla Michała Fotki z dnia 10 Luty 2008 Rozbieranie przodu…tak z nudów Rura od Turbo do IC > IC do Przepustnicy Kwasówka 2,5 cala Ściągnięcie Intercooler`a, przewodów od Turbo itd… Polerka…3dni tropienia Pas i nie tylko do zaprzyjaźnionego lakiernika www.daros-garage.prv.pl Cała prawda o przednim zderzaku Cabrio 98-00 Zderzak nie do pospawania, beznadziejny materiał >PUR< pochodne >PU< i niech mi nikt nie wmawia, że coś takiego spawie… nawet specjalna spawarka nie pomogła… zbyt wielka temperatura powodowała, że materiał się ulatniał w powietrzu a za niska to zaczęło się kruszyć…beznadzieja… Intercooler Iveco, czyszczenie + malowanie Opaski, zaciski itp. Polerowanie Rur z kwasówki Obudowa wentylatora od chłodnicy… Czyszczenie + lakierowanie Zmiana wtyczki wentylatora, węże silikonowe, itp… Części od lakiernika dotarły do domciu… [br]Dopisany: 11 Luty 2010, 19:25_________________________________________________ Czas zacząć coś składać, ponieważ urlop się kończy a autka odpalić nie można… hehe Mycie samochodu…resztki polerki… Zderzak Competetion także wrócił od Darka… Ponowne pucowanie… Zmiana tapicerki na rocznik modelowy `94…nie do końca skompletowana, ale wszystko w swoim czasie… prawdopodobnie zostanie także zmieniona deska rozdzielcza.. Tyłeczek ze zderzaczkiem z Competetion… niestety brak przedniego… musze kupić nowy… 13 Luty 2008 osłona silnika + lewe nadkole 22 Luty 2008 Spryskiwacze RS2, niestety jeszcze nie skompletowane.. ale wszystko w swoim czasie. 2 Marzec 2008 Regeneracja Zacisków RS2/Porsche Tył na tarcze 299x24mm made by Brembo Na początku nie wyglądało zbyt kolorowo… co widać na fotkach.. Na jeden zacisk potrzebowałem 5 godzin by doprowadzić do odpowiedniego stanu, czyli lakierowania…. Polerka przewodu do płynu hamulcowego… Założenie tego ustrojstwa… Zakup naklejki PORSCHE, niby nie do zdarcia… zakupione na ebay.de Jeszcze tylko śruby odpowietrzające i zacisk gotowy… myślę, że najgorzej nie wyszło… 5 Marzec 2008 zaworki Brembo 4 komplety 25 Kwiecien 2008 Nowy zbiornik płynu na 2 pompki Nowa Pompa do spryskiwaczy reflektorów Nowa Wtyczka do pompki, uszczelki, trójnik oraz 2 metry węża Tuleja + Dwa Zaworki Spietrzające Kilka dni temu udało mi się w końcu zakupić zderzak Audi Cabrio >98 Starałem się szukać zderzaka w pobliżu mnie żebym mógł osobiście po niego podjechać i sprawdzić na własne oczy czy aby wszystko z nim okej.. i udało się, zderzak został zakupiony w Luxemburgu, okolice Remich od posiadacza Audi Competetion. Jest w bdb stanie, żadnych pęknięć, zero śladów spawania. Poniżej kilka fotek, sorrki za jakoś ale nie miałem czasu. 25 Maj 2008 Montaż Spryskiwaczy Audi RS2 do zderzaka Audi Cabrio >98 Spryskiwacze RS2 by FranoF1 Wiecej fotek w dziale: Warsztat - pełny opis + fotki 30 Sierpnia 2008 Kolejny stage. Rozpórka kielichów przednich: Weichers Sport Oczywiście Alu, polerowane. Kierownice Powietrza do hamulców przednich Rs2. Zaciski Przód Porsche/ Audi Rs2 | Rozstaw 5x130 Tarcze przód 2-częściowa 322 x32mm, tył 299x24mm dziurkowane, klocki przód, tył Textar, Śruby itp. Wszystko ASO. 2008-09-11 Progi ori Audi Rs2 2008-09-29 Chłodnica Oleju Mocal 16 rzędowa 2008-10-24 Zderzak i Progi w kolorze nadwozia 2008-11-08 Pompa paliwa Walbro 255 Hi Press Uszczelka pod kolektor ssący + przepustnice, jak zostanie czasu to zamierzam polakierować kolektor na czarno. I na koniec listwa progowa do nowych progów Rs2, niestety posiadam tylko listwę na prawą stronę, lewa została uszkodzona w ASO. No comments... <buu>
FranoF1 Opublikowano 11 Lutego 2010 Autor Opublikowano 11 Lutego 2010 Next update: Przystawka do chłodnicy oleju, trzeba było nadspawać troszkę aluminium, by można było spokojnie nagwintować otwory na czujniki ciśnienia oleju & temperaturę. Największym problemem okazało się, iż cała przystawka powykrzywiała się podczas spawania, i co za tym się łączy, zaczął spierniczać olej. Trzeba było szukać tokarza, który na nowo przetoczy obie strony przystawki. Montaż Progów Rs2: Przy okazji cała prawda o ASO Magro Rybnik, na samym początku przyjazdu do pl, podjechałem do Magro, by zamówić sobie brakującą część, czyli listwę zewnętrzną do progów na stronę kierowcy, gość z aso mówi niema sprawy, jest dostępna, trzeba tylko zapłacić zadatek, mówię super, bo wcześniej próbowałem zamówić w classic parts i mówili, że nie jest dostępna. Miałem czekać ok. 2 tygodni zanim dojdzie na miejsce. Więc po 1,5 tygodnia mówię do ojca, weź przejedz się do ASO i zapytaj się czy czasem już nie doszła moja listwa, ponieważ różnie to bywa… Ojciec zajechał, podchodzi do gościa i pyta o zamówienie, które wcześniej zrobiłem, a koleś robi wielkie oczy i mówi kolega zapomniał prawdopodobnie złożyć zamówienie, ponieważ taka część nie została zamówiona, po telefonie ojca myślałem, że z krzesła spadnę. Mówię daj mi numer tego kolesia to ja sobie z nim pogadam… Dzwonie i pytam, co jest grane, robicie klienta w bambuko, czy jesteście jacyś inni? Koleś przepraszał i mówi część będzie u nich za tydzień, mówię okej, lepiej późno niż wcale. Czekam kolejny tydzień, podjeżdżam i pytam, co jest z moją listwą, a koleś na to, niestety mieliśmy błąd w systemie, część nie jest od dłuższego czasu produkowana i niestety nie można ją nabyć, w aso. Po tej rozmowie myślałem, że ukręcę gościowi głowę, kretyni potrzebowali trzech tygodni na to, czego dowiedziałem się w classic part w ciągu 10 minut. Z czystym sumieniem nie polecam zamawiania u nich części. Kolektor dolotowy: Na nowych częściach, ori aso, uszczelki aso, o-ringi aso… Thx dla Darka z daros-garage.prv.pl Rozpórka kielichów & Montaż Chłodnicy Oleju Mocal: Dodatkowe wskaźniki VDO, podziękowania dla UFOtm Sleeper pełną parą.. Coś dla oka: I na koniec zmiana pompy paliwa Bosch na Walbro 255, niestety brak fotek. 7.02.2009 Next update: Adaptery, uchwyty do hamulców Audi Rs2. Przód: 8A0 615 125 A – uchwyt zacisku 2 sztuki Tył: 8A0 615 411 – uchwyt zacisku str. Lewa 1 sztuka Tył: 8A0 615 412 – uchwyt zacisku str. Prawa 1 sztuka Dodatkowo śruby do montażu, aso, hartowane 10.9 Fotki: 7.02.2009 Kolejny Update: Po miesiącu oczekiwania, w końcu dotarł… Dodatkowy filtr paliwa, który będzie złożony za pompą paliwową a przed wtryskami. Filtr ma wydajność 300 litrów na godzinę. Model: INJ-FILT-A6 Wejście/ Wyjście fi 8mm Zakupiony w: www.merlinmotorsport.co.uk Description: “Bullet Fuel Filters. Designed for the professional. May be used as pump pre-filter on main high pressure filter. Aluminium anodised solid billet filter case and end cover, Paper cartridge which is replaceable or a metal cleanable element which is seperately available. Red/Blue anodised body. Max flow 300 litres per hour. 8mm inlet 8mm outlet.” Fotki: 22 sztuk (dwie na zapas) nakrętek do felg aluminiowych, m14 gwint 1,5 Fotki: [br]Dopisany: 11 Luty 2010, 19:30_________________________________________________17 Maj 2009 4x Łożyska Rs2 Master Sport(made In germany) 6- Przewodów hamulcowych metalowym oplocie Goodridge Dodatkowo zaopatrzę się w jeszcze jeden kompletny zestaw przewodów hamulcowych, ponieważ nie wiadomo jak będzie to do końca wyglądało. Na dniach powinny pojawić się czarne walce. ------------------------------------------------------------------------------------------------------- 31 Maj 2009 Czarne złoto Opona TOYO PROXES R888 TOYO PROXES R 888 posiada certyfikat opony wyścigowej ECE. Jazda na TOYO PROXES R 888 wymaga zachowania maksymalnej ostrożności na mokrej nawierzchni ze względu na ograniczoną ochronę przed aquaplaningiem. Jedyna w swym rodzaju, zapewniająca rewelacyjną przyczepność do nawierzchni i wyjątkowo czułą sterowność specjalnej wyścigowej mieszance "GG" i dużej powierzchni kontaktu z podłożem. Konstrukcja opony minimalizuje wpływ czynników termicznych na zmianę kształtu i mieszanki bieżnika umożliwiając zachowanie optymalnych właściwości jezdnych przez maksymalnie długi czas, a przez to wydłużając jej przebieg. Ponieważ opona ta jest produkowana ze specjalnych komponentów i posiada specyficzny bieżnik - tylko do wyścigów. Posiada homologacje jak tradycyjna opona. Rozmiar: 225/40/18 4 Sztuki Fotki: --------------------------------------------------------------------------------------------------------- Next update. Sierpień 2009 Dokupienie kolejnych przewodów hamulcowych hamulcowych metalowym oplocie. Na tylni zacisk. Odebranie polakierowanych zwrotnic, piast oraz osłonki na sworzeń ori Audi Rs2. Podziękowanie dla Darka. Poszukiwania nad przegubami do piast Rs2. Ori z B4 2.0 nie pasowały, za mała ilość ząbków. Odbiór kółek od wulkanizatora, kłopot był z wentylem do felg Porsche. Podmieniliśmy na motocyklowe. Wymiana sworzni, dlaczego? Dowiecie się później. Audi w powietrzu, montowanie gratów z RS`ki Fitingowanie przewodów hamulcowych Wymiana akumulatora na żelowy 26Ah 685A, podziękowanie dla Tomsona. Do tego lekka klatka Alu, waga 600 gram. Kabelki 50qmm do akumulatora, do tego specjalny oplot, końcówki pozłacane. Podziękowanie dla dziadka przy lutowaniu. Wybebeszenie środka, montaż akumulatora. Montaż big zestawu, 323mm, 4 tłoczki, piasty, zwrotnice, osłonki, adaptery, zaciski, tarcze, klocki, kierownice powietrza, przeguby by skręcić łożyska. Jedynie, co nie pasowało, to kierownice powietrza, które są pod kute wahacze, trzeba było troszku porezać. Montaż tyłu… tutaj już nic nie pasowało, customowa zwrotnica na piaste z RS`ki. Fotki brak. Pozostałe fotki Napotkane problemy: Półoski Nieszczelne servo Za słaba pompa hamulcowa? Do konca nie jestem pewny. ------------------------------------------------------------------------------------------------------- A wiec kupiłem na testy pompę hamulcową 25,40 Ate, 2 wyjścia, pompa do samochodów wyposażonych w ABS. Zbiorniczek do pompy 25,40 & uszczelki. Dodatkowo wspomaganie hydrauliczne, które nie będzie montowane w B4. Jakby ktoś potrzebował to chętnie odsprzedam wraz z czujnikiem. Na dniach powinna dojść ostateczna pompa hamulcowa 25,40 z 4-wyjściami, przeznaczona do samochodów bez ABS`u oraz wspomaganie hamulca, servo 10 calowe(seryjnie było 9cali). Pozdrawiam Krzysiek ----------------------------------------------------------------------------------------------------- 3 Październik `09 Ostateczna Pompa Hamulcowa z 4 wyjściami, do samochodów bez ABS`u. Montowana w: Coupe 2.3 20V 90 2.3 20V 100 Avant 2,2T 2.3 200 2.2 T 200 Avant 2.2T Servo 10 Calowe Montowane w: Cabrio 2.8 ------------------------------------------------------------------------------------------------------- Update 8 Listopad 2009 Dotarły kolejne ważne fanty do B4ki. Półosie Rs2 ADU Ori gumy na przeguby OOOO Przeguby zewnętrzne ori ADU, dlatego też pasują jak ulał w piastę i zwrotnice Rs2, a nie tak jak to jest z zamiennikami firmy GLO, gdzie przegub wadzi w którymś miejscu o zwrotnice i nie można dokręcić piasty… ręce opadają, w dodatku zamiennik jest krótszy, jego wymiar: 97,65mm, natomiast ori ADU 103mm. Poniżej fotki: Jak zwykle, napotykam się na kolejny problem, przegub wewnętrzny nie pasuje do skrzyni biegów…. Wraz z magikiem tokarzem/ślusarzem będziemy kombinowali na miejscu…poniżej fotki… Seryjny przegub 2.0 90ps Wew: 77mm Zew. 94mm Osadzenie środek: 90mm Śruby 8mm Rs2 ADU 2.2T Wew. 84mm Zew. 104mm Osadzenie środek 94mm Śruby 10mm Foto 1 przegub zewnętrzny Rs2. Foto 2 przegub zewnętrzny 2.0 ABT Update 5.01.2010 Jak to już w życiu jest, najważniejsze rzeczy się zapomina, zakupienie śrub do skręcenia półosi z piastą. Wymiana serva na 10 calowe oraz pompe hamulcową na 25,40. Odbiór kubełków, kierowcy jest mniejszy, pasażera wziąłem większy, ponieważ nigdy nie wiadomo, kto będzie siedział obok kierowcy + mocowanie. Przyklejenie listwy progowej, dzięki Icek, dopiero teraz znalazłem na to czas. Pierwszy wyjazd od nie pamiętnych dni…
Kierownik Opublikowano 11 Lutego 2010 Opublikowano 11 Lutego 2010 No widze ze kolega tez niesly rezacz fajna fura !
mech15 Opublikowano 11 Lutego 2010 Opublikowano 11 Lutego 2010 no chwilę mi zajęło przeglądnięcie tego, wypasiona 80tka, nakład pracy kox pozdr
johnybravo Opublikowano 11 Lutego 2010 Opublikowano 11 Lutego 2010 :slina: :slina: masakra. chyba najbardziej doinwestowana b4 jaką widziałem
Wandej Opublikowano 11 Lutego 2010 Opublikowano 11 Lutego 2010 Piękna maszyna Te oponki niezłe są i całkiem nieźle wyglądają Jakieś mierzenie mocy było?
krzysaudi Opublikowano 11 Lutego 2010 Opublikowano 11 Lutego 2010 Ja zawsze twierdziłem i będę twierdził , że Audi 80 to jest to co TYGRYSKI lubia najbardziej 80 the best
wicio150 Opublikowano 11 Lutego 2010 Opublikowano 11 Lutego 2010 Kawał dobrej roboty! gratki Jedna z lepszych 80 jakie widzialem
A-rek Opublikowano 12 Lutego 2010 Opublikowano 12 Lutego 2010 no Frano nie sadzilem, ze tutaj znajde opis twojego projektu, super ps: kiedy bedziesz w PL to moze wpadniesz do nas na spot
FranoF1 Opublikowano 12 Lutego 2010 Autor Opublikowano 12 Lutego 2010 @Arek, myśle że na lato zawitam...ale to nic pewnego. @Wandej, nie było jeszcze potrzeby hamowania, póki co jest z seria z zapasem, która tak szybko nie puchnie, jak serie. Dzięki panowie.
Iverson Opublikowano 12 Lutego 2010 Opublikowano 12 Lutego 2010 :zemdlal: ...z wrażenia ....cud , miód i orzeszki . gratuluję
A-rek Opublikowano 12 Lutego 2010 Opublikowano 12 Lutego 2010 Frano zawsze sie zastanawialem czemu nie idziesz w body RS, a w Cabrio :?: nie podoba ci sie to body :?:
FranoF1 Opublikowano 12 Lutego 2010 Autor Opublikowano 12 Lutego 2010 Nie podoba mi sie tablica w zderzaku
A-rek Opublikowano 12 Lutego 2010 Opublikowano 12 Lutego 2010 fajnie by u ciebie wygladaly lustereczka RS/Porsche
Voucher Opublikowano 12 Lutego 2010 Opublikowano 12 Lutego 2010 Auto naprawde profesjonalnie wykonane Nie przeszkadza Ci szum opon?
FranoF1 Opublikowano 12 Lutego 2010 Autor Opublikowano 12 Lutego 2010 Lusterka pewnie kiedyś zawitają, chociaż prędzej chciałbym zdobyć lekką maskę np. z karbonu. Szumy opon, do tego brak wygłuszenia w całym samochodzie, po prostu zabijają, prawie jak w torowym aucie mi sie podoba. Do codziennej jazdy mam drugi samochód.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się