letallec Opublikowano 1 Marca 2010 Opublikowano 1 Marca 2010 Nie skomentuje bo nie mam do nich dostepu z firmowego.
GRazny Opublikowano 1 Marca 2010 Opublikowano 1 Marca 2010 czyli to co u Siemiana na wakacjach... warto zapamiętać bo to już nie pierwszy przypadek
ocinus Opublikowano 2 Marca 2010 Autor Opublikowano 2 Marca 2010 EGR czyściłem jakieś 10000km temu i na pewno nie jest zaślepiony. Jest możliwość że dymi przez EGR , a co myślicie o kondycji silnika nadmienię że mam drgania auta na biegu jałowym od czasu do czasu zabuja ale delikatnie może coś widać z tych logów.
Musashi Opublikowano 2 Marca 2010 Opublikowano 2 Marca 2010 EGR czyściłem jakieś 10000km temu i na pewno nie jest zaślepiony. Jest możliwość że dymi przez EGR , a co myślicie o kondycji silnika nadmienię że mam drgania auta na biegu jałowym od czasu do czasu zabuja ale delikatnie może coś widać z tych logów. zabujac sobie od czasu do czasu moze. to PD. i jest to wynik specyficznej regulacji rownobieznosci. skoro EGR nie jest zaslepiony tzn ze jest walniety. wykonaj log dynamiczny grupy 003.
ocinus Opublikowano 4 Marca 2010 Autor Opublikowano 4 Marca 2010 zabujac sobie od czasu do czasu moze. to PD. i jest to wynik specyficznej regulacji rownobieznosci. skoro EGR nie jest zaslepiony tzn ze jest walniety. wykonaj log dynamiczny grupy 003. Logi 003 dynamiczne są zrobione, a czy zawór N75 może mieć coś wspólnego ze sterowaniem EGR. Jest dużo tańszy dlatego pytam czy nie wymienić najpierw jego. Koledzy nie chcę zakładać nowego tematu więc pytam tutaj mianowicie wyskakuje mi komunikat bremslicht mitte wiem że chodzi o centralne światło stopu sęk w tym że stop działa prawidłowo wszystkie żarówki świecą.[br]Dopisany: 02 Marzec 2010, 10:23_________________________________________________ Koledzy nikt więcej nie wypowie się na temat logów i problemu jaki mnie trapi
GRazny Opublikowano 4 Marca 2010 Opublikowano 4 Marca 2010 bremslicht mitte to środkowe światło stopu... a czemu działa to ciężko powiedzieć
ocinus Opublikowano 23 Marca 2010 Autor Opublikowano 23 Marca 2010 Koledzy odświeżę trochę temat mianowicie dziś dzwoni do mnie żona że zapaliła się kontrolka oleju ( po zatarciu silnika stała się wyczulona na wszelkie kontrolki ) najpierw pomarańczowa, a zaraz po niej czerwona i po sprawdzeniu oleju było na dolnym zgięciu bagnetu, a sprawdzałem w tamtym tygodniu i było ponad połowę tego chropowatego na bagnecie. Z tego co widzę to chyba kupiłem turbo z dalekiego wschodu bo coś mi nie chce się wierzyć że tyle oleju poszło by odmą. Przewody od turbo co idą do IC są uwalone olejem i jak jechałem w niedzielę to do puki nie złapała z 70tem. to kopci na niebiesko. Co myślicie na ten temat ponieważ jak wcześniej sprawdzałem tzw. odmę to po miesiącu jazdy oleju zebrało się w butelce może z 20ml. tak więc to raczej wykluczam a stawiam na turbo. Tak sobie myślę żeby oddać starą turbinkę do regeneracji ponieważ jest Włoska a do tej nowej nie mam pewności tym bardziej że jest Rumunia. Gdzie polecacie regenerować turbo, w Zgierzu jest zakład gdzie regenerują turbiny i jak pytałem to mówili że teraz Garrett produkuje całe środki do turbin z VTG w co za bardzo nie chce mi się wierzyć. Proszę o jakieś opinie na temat tego problemu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się