Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B6 AVF] Prośba o rzut okiem na logi - odcina turbo kolo 3k obrotów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Panowie rzuccie okiem na logi moje AVFki, odcina mi turbo przy okolo 3tys obrotow. To moje pierwsze zebrane logi wiec prosze o wyrozumialosc :chytry:

Zrobilem statycznie grupy

Grupa 000)

Grupa 003)

Grupa 011)

oraz dynamiczne dla grup 03 i 11

Log (0 - 003)

Log (1 - 011)

w bledach mam

1 Fault Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

czyli jak rozumiem zbyt duze cisnienie z turbo? co moze byc przyczyna? zapieczone kierowniczki??

gdyby bylo trzeba cos jeszcze pologowac to dajcie znac bo zanim sie w tym polapalem za pierwszym razem bateria w lapie juz umierala :kwasny:

dzienx!

pozdr

sm

Opublikowano

Turbo przeladowuje,Najprawopodobniej do czyszczenia/regeneracji

Opublikowano

Chcialbym zobaczyc logi 011 Basic Settings tego samochodu...

Opublikowano

Raczej nie bedzie n75

Opublikowano

Raczej nie bedzie n75

i wcale na niego nie stawiam :wink4:

Opublikowano

Raczej nie bedzie n75

i wcale na niego nie stawiam :wink4:

czujnik chyba tez nie ... :naughty:

Opublikowano

ja sie podlacze pod temat bo mam takie same objawy. Auto po zimie jakies takie slabsze i zamulone. Auto lapie kopa dopiero kolo 2000 obr. Wczesniej wciskalo juz kolo 1700. Tryb awaryjny dosc czesto, do tego moje logi statyczne i dynamiczne wygladaja prawie tak samo. N75 u siebie wykluczylem bo w 11 BS wszystko niby gra. Nie jestem znawca (dopiero zaczynam przygode z diagnostyka :) ) ale na moje oko zapieczone kierownice. Sztanga pracuje, ale wychyl jest troche chyba zbyt maly. Kiedys mialem wiekszy. Biore sie za to w przyszlym tygodniu. Przy okazji wyczyszcze MAF. Skazania mam takie jak u kolegi, czyli duzo zawyzone, szczegolnie w zakresie od 1700 do 3000 gdzie u kolegi smajko wystepuje przeladowanie. Choc z drugiej strony takie zawyzone wskazania mogą byc spowodowane wlasnie przeladowaniem. W sprężarce ze wzrostem cisnienia wzrasta tez strumien powietrza. Logi z gupy 3 BS tez mam wlasciwie takie same. Chyba troche syfu w tym dziadostwie sie nazbieralo i sie nie domyka. Wyczyszcze i zaslepie !! Czy moja diagnoza jest trafna ??

pozdro :)

Opublikowano

chyba cos popie... z linkami do logow ;(

przemik tutaj masz grupe 11:

Log (0 - 011,011,011,011)

co podejrzewasz???

Podejrzewam zapieczone VTG i to tak zdrowo... turbina kwalifikuje sie do czyszczenia.

ja sie podlacze pod temat bo mam takie same objawy. Auto po zimie jakies takie slabsze i zamulone. Auto lapie kopa dopiero kolo 2000 obr. Wczesniej wciskalo juz kolo 1700. Tryb awaryjny dosc czesto, do tego moje logi statyczne i dynamiczne wygladaja prawie tak samo. N75 u siebie wykluczylem bo w 11 BS wszystko niby gra. Nie jestem znawca (dopiero zaczynam przygode z diagnostyka :) ) ale na moje oko zapieczone kierownice. Sztanga pracuje, ale wychyl jest troche chyba zbyt maly. Kiedys mialem wiekszy. Biore sie za to w przyszlym tygodniu. Przy okazji wyczyszcze MAF. Skazania mam takie jak u kolegi, czyli duzo zawyzone, szczegolnie w zakresie od 1700 do 3000 gdzie u kolegi smajko wystepuje przeladowanie. Choc z drugiej strony takie zawyzone wskazania mogą byc spowodowane wlasnie przeladowaniem. W sprężarce ze wzrostem cisnienia wzrasta tez strumien powietrza. Logi z gupy 3 BS tez mam wlasciwie takie same. Chyba troche syfu w tym dziadostwie sie nazbieralo i sie nie domyka. Wyczyszcze i zaslepie !! Czy moja diagnoza jest trafna ??

pozdro :)

Pokaz logi - okaze sie czy dobrze trafiles...

Opublikowano

chyba cos popie... z linkami do logow ;(

przemik tutaj masz grupe 11:

Log (0 - 011,011,011,011)

co podejrzewasz???

Podejrzewam zapieczone VTG i to tak zdrowo... turbina kwalifikuje sie do czyszczenia.

ja sie podlacze pod temat bo mam takie same objawy. Auto po zimie jakies takie slabsze i zamulone. Auto lapie kopa dopiero kolo 2000 obr. Wczesniej wciskalo juz kolo 1700. Tryb awaryjny dosc czesto, do tego moje logi statyczne i dynamiczne wygladaja prawie tak samo. N75 u siebie wykluczylem bo w 11 BS wszystko niby gra. Nie jestem znawca (dopiero zaczynam przygode z diagnostyka :) ) ale na moje oko zapieczone kierownice. Sztanga pracuje, ale wychyl jest troche chyba zbyt maly. Kiedys mialem wiekszy. Biore sie za to w przyszlym tygodniu. Przy okazji wyczyszcze MAF. Skazania mam takie jak u kolegi, czyli duzo zawyzone, szczegolnie w zakresie od 1700 do 3000 gdzie u kolegi smajko wystepuje przeladowanie. Choc z drugiej strony takie zawyzone wskazania mogą byc spowodowane wlasnie przeladowaniem. W sprężarce ze wzrostem cisnienia wzrasta tez strumien powietrza. Logi z gupy 3 BS tez mam wlasciwie takie same. Chyba troche syfu w tym dziadostwie sie nazbieralo i sie nie domyka. Wyczyszcze i zaslepie !! Czy moja diagnoza jest trafna ??

pozdro :)

Pokaz logi - okaze sie czy dobrze trafiles...

http://www.a4-klub.pl/smf/diagnostyka_vag/zamulenie_po_mrozach_logi_do_analizy-t118919.0.html;new#new

Proszę bardzo :) Założyłem własny wątek, zapraszam :)

Opublikowano

turbo do czyszczenia

Opublikowano

turbo do czyszczenia

dokladnie, po czyszczeniu (550zl :wallbash:) autko smiga jak nowe

pozdr i dzieki za podpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...