Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 1Z] Wyjęcie pasa przedniego


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Potrzebuje wymienić wentylator na sprzęgle wiskotycznym bo ma odłamane dwa pióra i boje sie tak jeździć.

W celu wymiany musze zdjąć zderzak, chłodnicę klimatyzacji i chłodnicę płynu i chyba światła.

Na co zwrócić szczególną uwagę w czasie rozkręcania i skręcania przodu?

Jak zdjąć chłodnicę klimatyzacji aby nie stracić czynnika chłodzącego?

Czy też może odłamać dwa skrzydełka wentylatora po drugiej stronie (symetrycznie) i tak jeździć do wymiany rozrządu? i wtedy zmienić.

Proszę o wskazowki co najlepiej zrobić w takim przypadku. :audi:

Opublikowano

Jak zdjąć chłodnicę klimatyzacji aby nie stracić czynnika chłodzącego?

:audi:

Nie musisz rozłączać klimy, odłączasz tylko główną chłodniecę i rozchylasz ją na bok, węże są długie, śmiało dasz rady ją położyć na podłożu.

Opublikowano

Umieszczanie poprzecznego pasa nadwozia w położeniu serwisowym

Niezbędne narzędzia specjalne, testery i urządzenia pomiarowe oraz wyposażenie

t Narzędzie specjalne -3369-

1 - 45 Nm

2 - 45 Nm

3 - 10 Nm

4 - 10 Nm

5 - Średnica cylindra

q dla narzędzia specjalnego -3369-

6 - Otwór wiatrołapu

7 - Otwór błotnika

5a901aa3373452c7.png

– Wymontować przedni zderzak

– Poluzować 3 przednie zamknięcia szybkomocujące na osłonie tłumiącej hałas.

– Odkręcić prowadnicę powietrza pomiędzy wiatrołapem a filtrem powietrza przy wiatrołapie.

– Jeśli występują, zdjąć klamry mocujące wiązki przewodów z lewej strony przy osłonie chłodnicy.

– Wkręcić śrubę -2- po prawej stronie i narzędzie specjalne -3369-.

– Wkręcić narzędzie specjalne -3369- z lewej strony w otwór -5-.

– Wykręcić śruby -1- i -3-.

– Wykręcić śruby -4-, wyjąć wiatrołap całkowicie do oporu.

– W celu zabezpieczenia wiatrołapu wkręcić pasujące śruby M6 w tylne otwory wiatrołapu -6- i otwory błotnika -7-.

– Po zamontowaniu wiatrołapu sprawdzić zablokowanie przewodów w obszarze wentylatora płynu chłodzącego.

– Zamontować przedni zderzak

9dbb75d2100718ec.png

:a4fan: :a4fan: :a4fan: :a4fan:

Opublikowano

ŁAAAAAAAAŁ

Z taką instrukcją to biorę sie za to w najbliższą sobotę.

Dzięki jak nie wiem co

browar sie należy jak nic, jak bede w pobliżu to postawie[br]Dopisany: 10 Czerwiec 2007, 22:29 _________________________________________________Jeszcze jedno mi sie przypomniało

Co to jest to narzędzie specjalne 3369? czy to jest klucz do odkręcania rur?

Co to za ustrojstwo i czy da sie to jakoś zastąpić?[br]Dopisany: 10 Czerwiec 2007, 22:36 _________________________________________________Znalazłem w necie to narzędzie 3369 i chyba mam problem jak to zastąpić.

Opublikowano

ciesze się że mogłem ci trochę pomóc.co do piwka to za daleko masz żeby mi postawić :grin:co do narzędzia 3369 to rozkminie je jutro bo dzisiaj to time-a nie mam.odezwę się napewno :cool:

Opublikowano

kolego i co to za narzędzie 3369??

Opublikowano

kolego i co to za narzędzie 3369??

nie mogę znaleźć jak to niby "narzędzie " wygląda. Ale jeśli kolego chcesz zabrać sie do wymiany wiskozy czy wentylatora to nic nie musisz rozbierać jak to pisano 3 lata temu :kox:

ja u siebie wyciągałem i się dało bez demontazu a silnik mam duzy i miejsca mało.

Opublikowano

nic nie musisz rozbierać jak to pisano 3 lata temu :kox:

ja u siebie wyciągałem i się dało bez demontazu a silnik mam duzy i miejsca mało.

Potwierdzam powyższą opinię, wentylator wyjąłem w AFN-ie wyłącznie po demontażu alternatora.

Opublikowano

do wentylatorów owszem ale do paska rozrządu to juz gorzej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...