Doman13 Opublikowano 10 Czerwca 2007 Opublikowano 10 Czerwca 2007 Witam Potrzebuje wymienić wentylator na sprzęgle wiskotycznym bo ma odłamane dwa pióra i boje sie tak jeździć. W celu wymiany musze zdjąć zderzak, chłodnicę klimatyzacji i chłodnicę płynu i chyba światła. Na co zwrócić szczególną uwagę w czasie rozkręcania i skręcania przodu? Jak zdjąć chłodnicę klimatyzacji aby nie stracić czynnika chłodzącego? Czy też może odłamać dwa skrzydełka wentylatora po drugiej stronie (symetrycznie) i tak jeździć do wymiany rozrządu? i wtedy zmienić. Proszę o wskazowki co najlepiej zrobić w takim przypadku.
reco Opublikowano 10 Czerwca 2007 Opublikowano 10 Czerwca 2007 Jak zdjąć chłodnicę klimatyzacji aby nie stracić czynnika chłodzącego? Nie musisz rozłączać klimy, odłączasz tylko główną chłodniecę i rozchylasz ją na bok, węże są długie, śmiało dasz rady ją położyć na podłożu.
Gość davido31 Opublikowano 10 Czerwca 2007 Opublikowano 10 Czerwca 2007 Umieszczanie poprzecznego pasa nadwozia w położeniu serwisowym Niezbędne narzędzia specjalne, testery i urządzenia pomiarowe oraz wyposażenie t Narzędzie specjalne -3369- 1 - 45 Nm 2 - 45 Nm 3 - 10 Nm 4 - 10 Nm 5 - Średnica cylindra q dla narzędzia specjalnego -3369- 6 - Otwór wiatrołapu 7 - Otwór błotnika – Wymontować przedni zderzak – Poluzować 3 przednie zamknięcia szybkomocujące na osłonie tłumiącej hałas. – Odkręcić prowadnicę powietrza pomiędzy wiatrołapem a filtrem powietrza przy wiatrołapie. – Jeśli występują, zdjąć klamry mocujące wiązki przewodów z lewej strony przy osłonie chłodnicy. – Wkręcić śrubę -2- po prawej stronie i narzędzie specjalne -3369-. – Wkręcić narzędzie specjalne -3369- z lewej strony w otwór -5-. – Wykręcić śruby -1- i -3-. – Wykręcić śruby -4-, wyjąć wiatrołap całkowicie do oporu. – W celu zabezpieczenia wiatrołapu wkręcić pasujące śruby M6 w tylne otwory wiatrołapu -6- i otwory błotnika -7-. – Po zamontowaniu wiatrołapu sprawdzić zablokowanie przewodów w obszarze wentylatora płynu chłodzącego. – Zamontować przedni zderzak :a4fan: :a4fan:
Doman13 Opublikowano 10 Czerwca 2007 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2007 ŁAAAAAAAAŁ Z taką instrukcją to biorę sie za to w najbliższą sobotę. Dzięki jak nie wiem co browar sie należy jak nic, jak bede w pobliżu to postawie[br]Dopisany: 10 Czerwiec 2007, 22:29 _________________________________________________Jeszcze jedno mi sie przypomniało Co to jest to narzędzie specjalne 3369? czy to jest klucz do odkręcania rur? Co to za ustrojstwo i czy da sie to jakoś zastąpić?[br]Dopisany: 10 Czerwiec 2007, 22:36 _________________________________________________Znalazłem w necie to narzędzie 3369 i chyba mam problem jak to zastąpić.
Gość davido31 Opublikowano 10 Czerwca 2007 Opublikowano 10 Czerwca 2007 ciesze się że mogłem ci trochę pomóc.co do piwka to za daleko masz żeby mi postawić :grin:co do narzędzia 3369 to rozkminie je jutro bo dzisiaj to time-a nie mam.odezwę się napewno
oktawiusz5 Opublikowano 15 Lutego 2011 Opublikowano 15 Lutego 2011 kolego i co to za narzędzie 3369??
M3I Opublikowano 15 Lutego 2011 Opublikowano 15 Lutego 2011 kolego i co to za narzędzie 3369?? nie mogę znaleźć jak to niby "narzędzie " wygląda. Ale jeśli kolego chcesz zabrać sie do wymiany wiskozy czy wentylatora to nic nie musisz rozbierać jak to pisano 3 lata temu ja u siebie wyciągałem i się dało bez demontazu a silnik mam duzy i miejsca mało.
rikardo Opublikowano 16 Lutego 2011 Opublikowano 16 Lutego 2011 nic nie musisz rozbierać jak to pisano 3 lata temu ja u siebie wyciągałem i się dało bez demontazu a silnik mam duzy i miejsca mało. Potwierdzam powyższą opinię, wentylator wyjąłem w AFN-ie wyłącznie po demontażu alternatora.
oktawiusz5 Opublikowano 4 Marca 2011 Opublikowano 4 Marca 2011 do wentylatorów owszem ale do paska rozrządu to juz gorzej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się