halas Opublikowano 15 Lutego 2010 Opublikowano 15 Lutego 2010 Witam, od kilku dni czytam na forum osiągi aut po chipie. Robiłem chip u znajomego po taniości 700zł (wymiana kości + jakiś gotowy program bez hamowni) Okazało się zę można zrobić chip za 800 zł z hamownią, ale mniejsza o większość. W Jabłonnej wjazd na hamownię 109 zł może dużo może mało. Po poczytaniu na forum sprawdziłem niunię od 60-140 na 3 biegu wyszło mi 11,3 na gazie(gaz ustawiany po chipie), na paliwie 11,4 +/- 1 setna sekundy przy 3 ponownych pomiarach, mierzone na obwodnicy Jabłonnej równy teren. Czy jest sens wywalać kasę na hamownię i jakie powinny być mniej więcej wartości na przepływce po chipie. Pozdrawiam
Pucek Opublikowano 15 Lutego 2010 Opublikowano 15 Lutego 2010 zrobiłeś po taniości za 700 zł, mogłeś pomyśleć wcześniej i jechać do takiego tunera który zrobi Ci za 900 zł (np. grupowe u Rogala, grupowe u Aligatora) i miał byś wykres przed programem i po programie teraz to juz tylko Twoja sprawa, chcesz to mieć na papierku czy nie, Twój wybór :gwizdanie: Ps. Ciesz się że nie masz Quattro, bo hamownia kosztuje 300 zł
Buba Opublikowano 15 Lutego 2010 Opublikowano 15 Lutego 2010 W twoim przypadku to pierwsze co bym zrobil pojechal. Z czystej ciekawosci zeby porownac z innymi i sprawdzic co tak naprawde daly "gotowce". Chociaz nie spodziewalbym sie jakichs rewelacji :gwizdanie:
moskal Opublikowano 15 Lutego 2010 Opublikowano 15 Lutego 2010 nie napisałeś nic o odczuciach przed i po modyfikacji
kwiatko Opublikowano 15 Lutego 2010 Opublikowano 15 Lutego 2010 mimo to bym pojechał, chociażby dla pewności i świętego spokoju.
kamosor Opublikowano 16 Lutego 2010 Opublikowano 16 Lutego 2010 Fajnie wiedzieć co się ma ,jeszcze fajniej byłoby wiedzieć o ile zwiększyła się moc Twojego auta na to pierwsze możesz sobie pozwolić na to drugie już trochę za późno (za dużo roboty i koszty) .Oczywiście decyzja należy do Ciebie
halas Opublikowano 16 Lutego 2010 Autor Opublikowano 16 Lutego 2010 nie napisałeś nic o odczuciach przed i po modyfikacji Różnica jest najbardziej czuć przyrost mocy po chipie od 3 biegu. Przed chipem miałem 8,5 do setki, teraz mam 7,4 oczywiście mierzone stoperem i 100km licznikowe. Przed chipem przyzwoicie się rozpedzał na piątce od 100km, teraz już od 80 ciągnie nieraz myslę że jadę na czwórce a jest piątka. Mam przelatane 209000 tyś, z czego 47000tyż na gazie. Pomiary oczywiście robione są na gazie.
wojti78 Opublikowano 21 Lutego 2010 Opublikowano 21 Lutego 2010 Ja swego czasu miałem passata 1.8T (aeb) i też byłem podjarany , był chip robiony w niemcach juz takiego kupiłem fajnie jeżdził nawet , zresztą myślałem że ma około 180 ps , jak pojechałem zhamować to mi szczęka opadła ledwo 163 ps wyszło
Patrikos28 Opublikowano 22 Lutego 2010 Opublikowano 22 Lutego 2010 Poszukaj może w okolicy szykuje się jakieś grupowe hamowanko. Dużo osób z wiosny przed dalszymi modami pewnie będzie chciało sprawdzić ile ma kuni
mekto Opublikowano 23 Lutego 2010 Opublikowano 23 Lutego 2010 Program po taniości - 700zł, hamownia - 109zł, pomiar 0-100 stoperem - pełna profeska. A później okazuje się, że zamiast obiecanych 25KM jest 12 - ileż to takich historii już widziałem i mina właściciela bezcenna po hamowaniu jak zdaje sobie sprawę, że chciał zaoszczędzić 200zł.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się