Kowi87 Opublikowano 24 Października 2010 Opublikowano 24 Października 2010 (edytowane) Przerabiał ktos manualne korbki na elektryke w tylnych drzwiach?? w szukajce na temat B5 w sumie za duzo ciekawostek nie ma :gwizdanie:Mam luzem dwa boczki tylne pod elektrykę, znalazłem graty do tego potrzebne, tylko pytanie jak to wszystko podłączyć, zapewne instalacji nie ma doprowadzonej do tylnych drzwi.1. Czy prowadnice elektrycznych szyb różnia sie od tych manualanych??2. Są jakieś różnice miedzy częściami między liftami? mam na oku zestaw z przedlifta3. Poza tymi częściami było by mi cos jeszcze potrzebne - prowadnica P&L- silniczek szyb P&L- boczek pod elektryke P&L- panel sterowania do przednich drzwi kierowcy4. Jak jest z tą instalacją, co konkretnie trzeba kupić, chciałbym wszystko ori zrobić[br]Dopisany: 16 Luty 2010, 11:48_________________________________________________prowadnice wygladaja na takie same Schemat elektryki 4x Edytowane 2 Sierpnia 2016 przez Kowi87
przemciotorun Opublikowano 24 Października 2010 Opublikowano 24 Października 2010 masz bo widze ze nikt nie pomoze, powinno duzo wyjasnic..... 95-96 97- ogolnie tez chce sie zabrac za elektryke na tyl ale nie moge sie nigdzie dowiedziec czy idzie przerobic stare podnosniki przez wywalenie korby i zalozenie elektrycznego podnosnika czy trzeba wymienic calosc, i ogolnie przegladajac allegro, to kuzwa strasznie duzo chca ze sterowanie na 4szyby z blokada
Kowi87 Opublikowano 24 Października 2010 Autor Opublikowano 24 Października 2010 No ja zaklepałem u Nosba podnosniki i wiązke, tylko tego mi brakuje, zdaje mi sie że wystarczy ze zamienie wiązki elektryczne i wszystko przerzuce i powinno chulać Dzięki za te schematy Było by pięknie jak by ktos jeszcze potwierdził sprawe tego modułu :gwizdanie: Bo jakos w etce znaleźć go nie moge
Szymoonk Opublikowano 24 Października 2010 Opublikowano 24 Października 2010 Jako że zamontowałem u siebie 4 el. szybki pod ori przekaźnik mogę służyć radą. Potrzebujesz: 1. Panel pod 4 szyby drzwi kierowcy 2. wiązka dla drzwi kierowcy pod 4 szyby 3. Mechanizmy dla tylnych szyb (najlepiej całe ramki) 4. Instalacja dla tylnych szyb 5. Panele pod el. dla tylnych szyb Niżej daje przygotowaną prze zemnie rozpiskę jak to połączyć. W razie czego pytać Rozpiska dotyczy wtyczek które wchodzą do wnętrza auta przez gumową harmonijkę i wyglądają tak: http://img691.imageshack.us/img691/69/tylprawy.th.jpg http://img293.imageshack.us/img293/795/tyllewy.th.jpg http://img12.imageshack.us/img12/3947/przodprawy1.th.jpg http://img294.imageshack.us/img294/7573/przodlewy.th.jpg http://img189.imageshack.us/img189/8343/przodlewy1.th.jpg Żeby wszystko miało ręce i nogi radzę zakupić jeszcze kostki żeńskie w które wepniemy się wtyczkami z drzwi good Każda kostka jest ponumerowana więc nie ma problemu z odczytaniem co za co odpowiada Przód lewy (kierowcy) Kostka czerwona 6 pinowa pin 1 plus po zapłonie (podtrzymywany czasowo przez ori przekaźnik) 2 domykanie (masa) funkcja komfort 3 plus - stały 4 masa - stały 5 plus po kluczyku 6 otwieranie (masa) funkcja komfort Przód lewy (kierowcy) Kostka niebieska 10 pinowa pin 1 2 zamykanie prawy przód (pasażera) 3 otwieranie prawy przód (pasażera) 4 5 plus sterujący dla tylnych szyb 6 zamykanie tył lewy 7 otwieranie tył lewy 8 9 zamykanie tył prawy 10 otwieranie tył prawy Przód prawy (pasażera) Kostka czerwona 10 pinowa pin 1 masa - stały 2 zamykanie (z kostki niebieskiej 10 pinowej) 3 plus po zapłonie (podtrzymywany czasowo przez ori przekaźnik) 4 domykanie (masa) funkcja komfort 5 plus po kluczyku 6 otwieranie (z kostki niebieskiej 10 pinowej) 7 otwieranie (masa) funkcja komfort 8 plus - stały 9 10 Tył lewy Kostka czerwona 10 pinowa pin 1 masa - stały 2 zamykanie (z kostki niebieskiej 10 pinowej) 3 plus sterujący (z kostki niebieskiej 10 pinowej) 4 domykanie (masa) funkcja komfort 5 otwieranie (masa) funkcja komfort 6 otwieranie (z kostki niebieskiej 10 pinowej) 7 plus po zapłonie (podtrzymywany czasowo przez ori przekaźnik) 8 plus - stały 9 10 Tył Prawy Kostka czerwona 10 pinowa pin 1 masa - stały 2 zamykanie (z kostki niebieskiej 10 pinowej) 3 plus sterujący (z kostki niebieskiej 10 pinowej) 4 domykanie (masa) funkcja komfort 5 otwieranie (masa) funkcja komfort 6 otwieranie (z kostki niebieskiej 10 pinowej) 7 plus po zapłonie (podtrzymywany czasowo przez ori przekaźnik) 8 plus - stały 9 10
Kowi87 Opublikowano 24 Października 2010 Autor Opublikowano 24 Października 2010 Szymon dziękówa wielka :kox: Czyli moduły komfortu mnie nie interesują, zakładam gotowa wiązke pod 4szyby i wszystko gra w końcu koledzy z fordów p iassatów przestana sie smiać ze mam korbki [br]Dopisany: 24 Październik 2010, 21:02_________________________________________________a piszesz najlepiej całe ramki, a nie da rady przełozyc mechanizmów tylko na obecne
Szymoonk Opublikowano 24 Października 2010 Opublikowano 24 Października 2010 a tego to nie wiem bo ja nabyłem 4 ramki kompletne. Ale tył chyba się da przełożyć bo cały mechanizm jest zintegrowany z silnikiem Jedyna różnica między przedliftem i poliftem jest w sterowaniu komfortem. W przedlifcie można tylko otwierać szyby a po lifcie można otwierać i zamykać, mówię tu o komforcie czyli przytrzymywaniu kluczyka w drzwiach. I wydaje mi się że może nie działać u ciebie domykanie szyb tylnych
Kowi87 Opublikowano 24 Października 2010 Autor Opublikowano 24 Października 2010 A wtyczki wszystko jest takie jak trzeba, czy są róznice miedzy liftami wiesz cos o tym bo własnie zamówiłem od nosba wiązki z rocznika 98
Szymoonk Opublikowano 24 Października 2010 Opublikowano 24 Października 2010 wydaje mi się że nie ma różnicy. Tylko radzę ci dokupić wtyczki żeńskie czyli te które w oryginale siedzą w słupkach. W razie potem demontażu drzwi można rozpiąć.
Kowi87 Opublikowano 24 Października 2010 Autor Opublikowano 24 Października 2010 wydaje mi się że nie ma różnicy. Tylko radzę ci dokupić wtyczki żeńskie czyli te które w oryginale siedzą w słupkach. W razie potem, demontażu drzwi można rozpiąć. Ile tego trzeba
Szymoonk Opublikowano 24 Października 2010 Opublikowano 24 Października 2010 No po jednej wtyczce żeńskiej na drzwi lewe i prawe tylne i jedna wtyczka żeńska dla kostki niebieskiej drzwi kierowcy Ogólnie wszystkie sygnały do sterowania będziesz musiał ciągnąć z tej właśnie kostki niebieskiej która jest w nogach kierowcy. Teraz wychodzą tamtędy sygnały dla drzwi pasażera a w wersja z 4 szybami dodatkowo sygnały na tył.
Kowi87 Opublikowano 24 Października 2010 Autor Opublikowano 24 Października 2010 Dzieki jak juz nabede wszystkie graty, to pewnie sie jeszcze znajdą jakieś pytania
Szymoonk Opublikowano 24 Października 2010 Opublikowano 24 Października 2010 Na pierwszy rzut oka wydaję się że to czarna magia, ale rzecz banalnie prosta. Sygnały do sterowania ciągniesz z kostki niebieskiej (po zmianie wiązki na wersje z 4 szybami), dodatkowo jeden stały plus, jeden plus z ori przekaźnika 356 (podtrzymywany do zamknięcia drzwi), jeden plus po stacyjce i masa. I wszystko śmiga
Kowi87 Opublikowano 2 Listopada 2010 Autor Opublikowano 2 Listopada 2010 Dobra taki zestawik mam juz ugadany z 98r tyle że z sedana wiec napewno będe musiał zdemontowac te silniczki na swoja rame drzwi :gwizdanie: teraz pytanie to jest na nity czy to jest przykręcone Wiazke mam cała kompletną
f16mysliwiec Opublikowano 2 Listopada 2010 Opublikowano 2 Listopada 2010 Kurde gdzie to dorwałeś ?? ja szukam do sedana ;/ ale niemoge znalesc nikogo ;/
Kowi87 Opublikowano 2 Listopada 2010 Autor Opublikowano 2 Listopada 2010 Kurde gdzie to dorwałeś ?? ja szukam do sedana ;/ ale niemoge znalesc nikogo ;/ no ja mam od sedana, nabyłem u Nosba Juz wiem wszystko silniczki są przykręcane wiec przeszczep do ramy avanta bedzie bez problemu
f16mysliwiec Opublikowano 2 Listopada 2010 Opublikowano 2 Listopada 2010 Jaka cena?? za komplecik gotowy do przeszczepu
Kowi87 Opublikowano 2 Listopada 2010 Autor Opublikowano 2 Listopada 2010 Jaka cena?? za komplecik gotowy do przeszczepu Poszło PW Jak przyjdzie zestawik to cos bardziej temat udokumentuje bo o tych tylnych szybach to ciezko cos na forum znaleść
slepy Opublikowano 2 Listopada 2010 Opublikowano 2 Listopada 2010 Jaka cena?? za komplecik gotowy do przeszczepu Poszło PW Jak przyjdzie zestawik to cos bardziej temat udokumentuje bo o tych tylnych szybach to ciezko cos na forum znaleść no mało co tego jest , także zrób obszerny Tutorial Kowi idzie PW
Kowi87 Opublikowano 6 Listopada 2010 Autor Opublikowano 6 Listopada 2010 Rozpakowałem paczke z elektryką więc tak: Wiązka drzwi przednich Instalacja w samochodzie do wszystkich drzwi Wiązka drzwi tylnych I jakieś kable nie wiem od czego, były w tylnych drzwiach Rama z silniczkiem x2 Prowadnice z silniczkami przymocowane sa na nity, myśle że przeszczep na ramy z avanta nie zrobi jakis większych problemów. Cała instalacja wydaje sie P&P no ale to sie zobaczy bo moze helmuty cos zmieniały z rocznika na rocznik Wiazka w oryginale idzie środkiem auta, no ale to chyba będzie za dużo rozpierduchy wnetrza, ja sie zdecyduje puscic to jakos progiem i z tyłu pod kanapą, ale to wszystko wyjdzie w praniu. pare osób w tym samym czasie kupiło taki zestawik co ja, wiec z miłą chęcią poczytam ich koncepcje na montaż. Ja póki co nie zakładam jeszcze bo jest priorytet wazniejszy od elektryki do zrobienia [br]Dopisany: 06 Listopad 2010, 14:46_________________________________________________Etka Podnośnik szyb http://img573.imageshack.us/img573/7660/wizka1.jpg http://img44.imageshack.us/img44/7808/wiazka2.jpg Wiazka elektryczna http://img602.imageshack.us/img602/1016/schowek01x.jpg http://img843.imageshack.us/img843/8500/schowek03y.jpg
f16mysliwiec Opublikowano 9 Listopada 2010 Opublikowano 9 Listopada 2010 Twoja wiązka jest jakaś dziwna , Moja jest świetna : Zdjęcia wysłane [przez krycha)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się