miron123 Opublikowano 7 Marca 2010 Opublikowano 7 Marca 2010 umnie bylo to samo na dolnym wachaczu zrobilem dziurke w oslonie gumowej przy kole i psiknelem srodek o nazwie SB 35 Srodek na bazie teflonu i narazie jest ok . WD 40 nienadaje sie do takich zeczy bo on wysusza Jak zrobi sie cieplo to bede musial wymienic dwa dolne banan ma luz iten skrzypiacy Pozdrawiam
dudi75 Opublikowano 8 Marca 2010 Opublikowano 8 Marca 2010 Wszczyknolem troche oleju w te gumki pomoglo na 10km , a potem znowu zaczelo skrzypiec chyba trzeba wymienic caly komplet wachaczy i bedzie cisza
acidburn Opublikowano 8 Marca 2010 Opublikowano 8 Marca 2010 witam też miałem taki problem i najlepiej wstrzyknąć jakiś przepracowany olej i bedzie ok. ja kupiłem nowy wachacz i po jakimś czasie zaczął skrzypieć. jeżdże na tym wachaczu dwa lata i jest spokój. a wd 40 nie wstrzykuj bo on wysycha i dlatego zaczyna piszczeć.
Pawci_o Opublikowano 8 Marca 2010 Opublikowano 8 Marca 2010 WItam was. Ja mam to samo, skrzypi mi z prawej strony przy skręcaniu i na nierównościach... Ide do apteki po strzykawkę i igłę i coś będę próbował smarować.. jak nie pomoże to pewnie wymienie wahacz..
_Solar_ Opublikowano 8 Marca 2010 Opublikowano 8 Marca 2010 wstrzyknął bym lepiej jakiegos smaru a nie oleju
Pawci_o Opublikowano 9 Marca 2010 Opublikowano 9 Marca 2010 Kupiłem wczoraj smar w spreju taki do zawiasów, niby ma być penetrujący i igłę, odkręciłem kolo i wstrzyknąłem we wszystkie gumy, pomogło ale nie całkowicie.. bo skrzypi dalej.. ciężko zlokalizować skąd się ten dźwięk wydobywa, jak dla mnie najbardziej prawdopodobny jest to wahacz ten na którym mocowany jest amortyzator i piszczy guma w wahaczu do której jest przykręcony amorek, najprawdopodobniej w sobote wymienię ten wahacz- mam nadzieje ze pomoże
lutas Opublikowano 9 Marca 2010 Opublikowano 9 Marca 2010 Miałem ten sam problem co wy, aż wstyd było podjeżdżać pod robotę skrzypienie ustało po wymianie kompletu wahaczy. Założyłem zestaw z tej aukcji: http://www.allegro.pl/item934796888_wahacze_kpl_audi_a4_a6_vw_passat_b5_b6_skoda.html W tej chwili zawieszenie pracuje pięknie, bardzo ładnie wybiera nierówności. Nie ma mowy o żadnym skrzypieniu czy trzeszczeniu. Przejechałem raptem 1000km, zobaczymy na jak długo będzie spokój.
dudi75 Opublikowano 9 Marca 2010 Opublikowano 9 Marca 2010 Miałem ten sam problem co wy, aż wstyd było podjeżdżać pod robotę skrzypienie ustało po wymianie kompletu wahaczy. Założyłem zestaw z tej aukcji: http://www.allegro.pl/item934796888_wahacze_kpl_audi_a4_a6_vw_passat_b5_b6_skoda.html W tej chwili zawieszenie pracuje pięknie, bardzo ładnie wybiera nierówności. Nie ma mowy o żadnym skrzypieniu czy trzeszczeniu. Przejechałem raptem 1000km, zobaczymy na jak długo będzie spokój. I to jest jedyna najlepsza opcja , wymiana na nowy komplet bo latanie ze szczykawka co jakis czas jest krutko trwalym zabiegiem :gwizdanie:
Shade Opublikowano 10 Marca 2010 Opublikowano 10 Marca 2010 Witam, wczoraj pisałem o tym osobny temat tylko został wyrzucony do kosza przez moda, spoko rozumiem powielanie tematów. W moim przypadku skrzypienie podczas jazdy i skręcaniu kierownicą dochodziło z gumy na stabilizatorze, psiknąłem tam WD40 i jest cisza. Pozdro!
lutas Opublikowano 10 Marca 2010 Opublikowano 10 Marca 2010 psiknąłem tam WD40 i jest cisza. Pozdro! niestety obawiam się że do czasu
duluki Opublikowano 10 Marca 2010 Opublikowano 10 Marca 2010 Ja ma wizytkę u mechanika jutro więc niedługo dam znać co było przyczyną ,podejrzewam gumę
ShatyMK Opublikowano 11 Marca 2010 Opublikowano 11 Marca 2010 U mnie od kilku dni cisza, nic nie skrzypi , guma łącząca wahacz z amortyzatorem trzeszczała najbardziej, strzykawa z olejem w odpowiednie miejsce i spokój Doraźnie polecam, ale trzeszczenie jest oznaką zużycia więc trzeba mieć na uwadze że niedługo zaczną się luzy i pukanie czyli wymiana elementów Pozdrawiam
Shade Opublikowano 11 Marca 2010 Opublikowano 11 Marca 2010 psiknąłem tam WD40 i jest cisza. Pozdro! niestety obawiam się że do czasu To fakt, ale przynajmniej wiadomo co jest do wymiany ;-)
duluki Opublikowano 11 Marca 2010 Opublikowano 11 Marca 2010 A więc panowie ja już jestem po zabiegu pisków brak koszt 530 zł, jestem po wymianie wahacza dolny tylny prawy( banan )plus do tego końcówka drążka i cisza w końcu aż miło w zakręty wchodzić powolutku bez żadnego skrzypienia.Wahacz i końcówka firmy FEBI
Pawci_o Opublikowano 11 Marca 2010 Opublikowano 11 Marca 2010 JA dziś byłem na stacji diagnostycznej.. u mnie skrzypi z prawej strony na dole prosty wahacz.. jutro jadę do firmy narzeczonej i będę reanimował wahacz:) nie mam żadnych luzów więc na razie doraźnie postaram się wyeliminować skrzypienie:) Dam znać czy pomogło
dudi75 Opublikowano 11 Marca 2010 Opublikowano 11 Marca 2010 A ja rozebralem zawieszenie i wyglada na to ze skrzypi amortyzator . Podczas wysowania sie amortyzatora normalnie szkrzypi chyba ten uszczelniacz co uszczelnia tloczysko jest juz do d*py poprostu zbutwialy i tloczysko trzeszczy . Dodam ze w lecie zakladalem nowiusienki zawias gwintowany TA-Technik ktorego nie polecam
Paweł Puławy Opublikowano 12 Marca 2010 Opublikowano 12 Marca 2010 Witam koledzy miałem kiedyś taki sam problem ze skrzypieniem jakieś rok temu naprawa tego kosztowała mnie jakieś 20 zł z tego co mi wiadomo mechanik wstrzykną trochę oleju w te gumy na wahaczach i jak ręką odjął pozdrawiam
Pawci_o Opublikowano 13 Marca 2010 Opublikowano 13 Marca 2010 U mnie skrzypienie wyeliminowane. Winowajcą okazał się wahacz prosty po prawej stronie na dole.. po wyjęciu i przesmarowaniu dostał sporych luzów i stwierdziłem że nie będę go zakładał, założony został Oryginał, dodatkowo wymieniłem cinenblok na wahaczu bananie bo już miał spore luzy, teraz to aż chce się jeździć Z pozostałych wahaczy pościągałem gumy ochronne przemyłem wd40 i zapuściłem smar penetrujący i na koniec smar do łożysk, teraz pięknie całe zawieszenie pracuje.
patry(m)k(3) Opublikowano 19 Marca 2010 Opublikowano 19 Marca 2010 na to ze skrzypi amortyzator Kolego nie tylko ty masz ten problem z ta-technix'em to chyba norma w tym zawiasie U mnie jest dokładnie tak samo ;(
yahoo Opublikowano 19 Marca 2010 Autor Opublikowano 19 Marca 2010 Ale się temat rozwinął Co do mnie to wymieniłem calutki komplet zawieszenia na FEBI i problem zniknął. Strzykawki nie mają sensu, skoro skrzypi to znaczy, że coś w zawieszeniu do zrobienia i najlepiej to zrobić. Aha no i powiem, że jak się cieplej zrobiło to praktycznie piszczenie ustało. Natomiast po wymianie zawiechy auto śmiga bez pisków i stuków. Zatem w moim przypadku to były wahacze, nie żadne sprężyny czy amortyzatory.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się