tommylee Opublikowano 21 Lutego 2010 Opublikowano 21 Lutego 2010 witajcie, jak w temacie. Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad wycięciem katalizatorów bo odnoszę wrażenie (może już zbyt długo tym autem jeżdżę), że furka trochę zamulona jest, podejrzewam zapchanie katalizatorów. Nie wiem czy mam rację, bo żadnego chcecka na blacie ani po VAGowaniu nie mam. Jak rozpoznać czy katy są zapchane?? Jeżeli okażą się zapchane to pytanie czy ktoś ćwiczył usunięcie katów z V6 z 4 sondami lambda? pozdr
Buba Opublikowano 22 Lutego 2010 Opublikowano 22 Lutego 2010 bedzie problem z sondami za katem, el-tec oferuje gniazda sond ktore niby pomagaja w oszukaniu ecu ale nie wiem na ile to jest pewne.
kolunio Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 no właśnie też ma z tym problem myślę ze furka trochę zamulona i trzeba coś z tym zrobić tylko co może nowe katy założyć lu coś innego
bakuś Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 My również mamy w naszej ofercie, jak to nazywa el-tec, katalizatorosygnałooszukiwacze... Prosty patent, ale skuteczny. Wywal katy, zamontuj sondy na tulejkach i będzie ok.
Patrox Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Skoro są katy a chcesz je usunąc to zastąp je sportowymi odpowiednikami. Usunięcie katów spowoduje wzrost spalania i nie wyobrażalne buczenie w 3.0. Auto będzie znacznie głośniejsze.
bakuś Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Można również zastosować rezonatory.
kolunio Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 no właśnie macie racje trzeba założyć nowe katy i po problemie [br]Dopisany: 18 Kwiecień 2010, 13:51_________________________________________________a czy ktoś wie jaka cena jest jednego kata
A-rek Opublikowano 7 Lipca 2010 Opublikowano 7 Lipca 2010 pozwolicie ze podlacze sie pod ten temat nie orientujecie sie czy jest mozliwosc wylaczenia sond lambda za katalizatorami w S4 B6 silnik 4.2 V8 BBK :?:
rafcik5 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 odlaczenie sond jest mozliwe, robia to spece od tunera. co do wycinania katow, mam temat za soba i nie jest to najlepsza decyzja. faktycznie auto jest znacznie glosniejsze i wiecej pali, z drugiej zas strony przybywa mu troche mocy, ale zabawa z tulejkami do oszukiwania sond nie zawsze wychodzi. do dzisiaj jezdze z checkiem.
marc1n Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 MAGNAFLOW 70206 http://www.car-sound.eu/02product/displayeurope.asp?europe=70206 AUDI A4 QUATTRO (Sedan + Avant) 3.0i V6 (220 Hp) ' 01 –› http://www.supersprint.com/USP000aud4416.asp
bakuś Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 AUDI A4 QUATTRO (Sedan + Avant) 3.0i V6 (220 Hp) ' 01 –› http://www.supersprint.com/USP000aud4416.asp cena konkret ja bym taki układ z chęcią za połowę ceny zrobił...
marc1n Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 MILLTEK PERFORMANCE Cat-back for - Audi, A4 Saloon - Avant - Cabriolet (8E,B6) , 3.0 quattro 1,189.00 http://skn.shp-rp.de/en/produkt.html?marke=110&modell=310898&motor=310912&fahrzeugtyp=1&kategorie=787&id=387040&
rafcik5 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 ciekawe, ciekawe, ale kaska konkretna.
marc1n Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 ciekawe, ciekawe, ale kaska konkretna. tak i to wydech od katalizatorów :\, Patrox jakie katalizatory, można dostać link ?[br]Dopisany: 20 Sierpień 2010, 21:56_________________________________________________ witajcie, jak w temacie. Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad wycięciem katalizatorów bo odnoszę wrażenie (może już zbyt długo tym autem jeżdżę), że furka trochę zamulona jest, podejrzewam zapchanie katalizatorów. Nie wiem czy mam rację, bo żadnego chcecka na blacie ani po VAGowaniu nie mam. Jak rozpoznać czy katy są zapchane?? Jeżeli okażą się zapchane to pytanie czy ktoś ćwiczył usunięcie katów z V6 z 4 sondami lambda? pozdr Witam szybkiace z forum A6 wyciął katy tak odpycha się jego A6Q 3.0 ASN chcek engine mu się pali. Pozdro
kolunio Opublikowano 23 Września 2010 Opublikowano 23 Września 2010 LADNIE TO AUDI JEDZIE BEZ TYCH KATÓW
gelus Opublikowano 14 Listopada 2010 Opublikowano 14 Listopada 2010 podlacze sie pod temat, rowniez mysle nad wycieciem katalizatorow w swoim 3.0 ASN'ie i wywaleniem wydechu srodkowego i wstawieniem 2 calowego przelotu az do ostatnich wydechow, ktos juz ma wytestowane jak najlepiej i najbezpieczniej pozbyc sie katalizatorow by nie wystepowal check i auto nie palilo jak smok? -wstawienie tulejek i wkrecenie sond bez katalizatorow zalatwi sprawe? -wyciecie 4 sond w ecu? -wyciecie tylko drugiej partii katalizatorow te przy kolektorze zostawic? czekam na opinie, chetnie wyslucham jak to najlepiej i najbezpieczniej robic nie ladujac mase kasy w dedykowane gotowe wydechy renomowanych firm.. dziekuje
marc1n Opublikowano 14 Listopada 2010 Opublikowano 14 Listopada 2010 drugie sondy nie ustalają mieszanki palić będzie tyle samo, sprawdzają tylko sprawność katalizatorów,
bakuś Opublikowano 14 Listopada 2010 Opublikowano 14 Listopada 2010 Dlatego wystarczy zamontować oszukiwacze i po problemie (95% przypadków).
marc1n Opublikowano 14 Listopada 2010 Opublikowano 14 Listopada 2010 Dlatego wystarczy zamontować oszukiwacze i po problemie (95% przypadków). lepiej w ecu wyłączyć, nie w każdym aucie można te tuleje podpasywać, poczytaj na racingforum
bakuś Opublikowano 14 Listopada 2010 Opublikowano 14 Listopada 2010 To prawda, że lepiej, bo rozwiązanie jest pewne, ale jest też droższe. Akurat w tym aucie kątowe tuleje montuje się bez problemu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się