tomekhxc 135 Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 Ludziska mam takie pytanie poniewaz jak troszke rozpedze auto to przy chamowaniu czuc jak kola drgaja,a mam taka usterke jak pekniety waz cisnieniowy powietrza od hamulcow i zamowilem juz nowy i jestem ciekawy czy to wlasnie jest ta przyczyna drgan czy inna i czy po wymianie na nowy sie to uspokoi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1474 Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 tarcze hamulcowe maja bicie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daimos 2 Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 tarcze hamulcowe do sprawdzenia, prawdopodobnie są zwichrowane i mają bicie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tyger Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 u mnie jest to samo musze wymienic tarcze bo bije Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
refliks 0 Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 nie koniecznie tarcze...u mnie było to samo przy hamowaniu na kołach 16 calowych, ale tym zbytnio sie nie przejmowałem, a gdy wymieniłem na 18 które były odpowiednio wyważone problem zniknął..pozdr:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
david_n 2 Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 gdyby kola byly niewywazone to praktycznie caly czas przy wiekszych predkosciach by mial bicie ja tez obstawiam tarcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konradzed 0 Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 Najlepiej wymienić tarcze i klocki na nowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uhu2 1 Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Kolego pierwsze pytanie do Ciebie czy trzesie ci autkiem tylko podczas hamowania czy rowniez w czasie szybszej jazdy i jak czesto jezdzisz?jesli twoje autko ma dlugie przestoje na parkingu to przyczyna szarpania przy hamowaniu bedzie nalot na tarczach ktory pojawia sie przy dlugich przestojach i bardzo dlugo schodzi z tarcz.Wiem co mowie bo sam mam taki klopot z racji wykonywanego przezemnie zawodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hager84 2 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 witam podłącze sie do tematu gdy hamuje ze 160 km trzęsie mi autem przy mniejszych prędkościach nie odczuwam żadnych drgań Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziby00 0 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 panowie jest tak jak jezdzimy i dużo hamujemy i jest mokro tarcze nasze rozgrzewają się do wysokiej temperatury a woda je nagle schładza i wtedy następuje deformacja tarcz a są tarcze te gorsze i lepsze czyli jedne są bardziej podatne na zmianę temperatury a objawem najczęściej odczuwalnym jest drganie koła kierownicy przy pewnych prędkościach wiedz ja bym powiedział że to tarcze się deformowały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kurcok 0 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Koledzy ja też mam to samo ,przy mniejszych prędkosciach te drgania są nieodczuwalne. Ja jestem pewny że to tarcze ,ponieważ doszłem do tego ,gdy dojezdzam do światełek i lekko chamuje to czuć jak raz mocniej bierze hamulec a raz lżej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hager84 2 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 witam może być objawem przesiania auta podczas hamowania nierówna nawierzchnia? drgania ustały na innej trasie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g_egorz 0 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 .. miałem tak samo.. przy hamowaniu z prędkości >100 km/h (tarcza 23 mm.. czyli min., "wentyle zapchane rdzą").. czasami biło.. a czasami nie.. wymieniłem tarcze, klocki i po problemie.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LakiLuzer! 0 Opublikowano 23 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2017 Witam miałem podobny problem podczas hamowania szczególnie drgania były odczuwalne z przodu od strony pasażera no i wiec się zaczęła wymiana po kolei klocki tarcze dalej było bicie wiec po dokładnej diagnozie jednego z mechaników okazało się że maglownica ma luzy i z jednej strony jest podgięta , po regeneracji jak by było delikatnie lepiej drgania były odzuwalne przy niższej prędkości więc po kolejnym badaniu przez mechanika w ASO stwierdził że amorki są słabe i kwalifikują się do wymiany podczas wymiany amorków okazało się że zawieszenie ma duże luzy tzw banany i okazało się że to one powodowały drgania podczas hamowania z tego wszystkiego to już prawie pół przodu mam wymienione na nowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się