Fido Opublikowano 10 Stycznia 2017 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Nie wiem co mi się przywidziało z tymi spryskami lamp.
lucabianco Opublikowano 22 Września 2018 Opublikowano 22 Września 2018 Może ktoś się będzie mierzył z problemem to wrzucam opis jak wyjąć zbiornik i pompkę: 1. Zdejmujemy koło lewe przód. 2. Zdejmujemy plastikowe nadkole, parę śrub i po sprawie, uwaga na plastikowy klips (jest tylko chyba jeden), lubi wyskakiwać w siną dal. 3. Odkręcamy śrubę poprzeczki która blokuje zbiornik z dołu, poprzeczka ta jest połączona ze zderzakiem, nie udało mi się jej całkowicie rozkręcić ale to nie jest żaden problem. 4. Odkręcamy zbiornik, jedna śruba u góry, druga obok poprzeczki, trzecia pod poprzeczką (u mnie ta trzecia skorodowała na tyle że wyparowała). 5. Zbiornik zapiera się o dolną śrubę, trzeba to pociągnąć żeby zeskoczyła z uchwytu i żebyśmy mieli więcej "luzu". 6. Rozłączamy metodą siłową zbiornik dolny z górnym, jest wciśnięty na wcisk w uszczelkę, wychodzi łatwo i wyciągamy dolny zbiornik powoli od góry. Uwaga na wyciek płynu, będzie się lało że hej. 7. Rozłączamy przewody doprowadzające płyn do wycieraczek, pompka wychodzi poprzez przekręcenie w stronę silnika i wyszarpanie jej do góry. Pompka siedzi na wcisk w gumowej uszczelce. 8. Odłączam pompkę i podłączamy nową, polecam najpierw sprawdzić na sucho czy działa żeby nie zmontować i się zdziwić że to jednak brak zasilania w kostce. 9. Składamy w odwrotnej kolejności.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się