smartpc Opublikowano 24 Lutego 2010 Opublikowano 24 Lutego 2010 Witam drodzy forumowicze Proszę Was o pomoc w zdiagnozowaniu co dolega mojej olimpijce. Ze sterownika silnika odczytałem kod błędu: 1 Fault Found: 17958 - Charge Pressure: Control Deviation P1550 - 35 -00-- Na forum doczytałem się kilku postów na ten temat i wiem że błąd dotyczy zaworka N75 lub jego otoczenia. Poniżej zamieszczam dzisiejsze logi. Dodam tylko iż przed logowaniem wymieniłem wszystkie przewody podciśnienia na nowe. Poza tym po zdjęciu przewodu z gruszki turbo i jego zatkaniu odczuwalne było zasysanie. Sztanga pracuje lekko i bez najmniejszego przycięcia się. Oto logi: Statyczne grupa 000-001-003 Statyczne grupa 004-007-013 Statyczne grupa 015 Dynamiczne grupa 000-001-003 Dynamiczne grupa 004-008-010 Dynamiczne grupa 011-013 BS grupa 000 BS grupa 003 BS grupa 004 BS grupa 011 Z góry dziękuję za pomoc w rozwiązaniu problemu. Pozdrawiam G.A.
smartpc Opublikowano 24 Lutego 2010 Autor Opublikowano 24 Lutego 2010 Wszystkie? Jak możesz to powiedz co jest nie tak...postępowałem zgodnie z wytycznymi na forum.
letallec Opublikowano 24 Lutego 2010 Opublikowano 24 Lutego 2010 - EGR zaslepiony lub zasyfiony. - przeladowanie dosc znaczne. W mojej opinii powinenes wyjac turbine i ja przeczyscic. EGR tak samo
smartpc Opublikowano 24 Lutego 2010 Autor Opublikowano 24 Lutego 2010 Co do EGR to się zgadza...zwlekałem z jego przeczyszczeniem ale co do turbo to czy oby konieczne jest czyszczenie skoro sztanga chodzi bez najmniejszego problemu? Dodam tylko że pogorszenie kondycji doładowania nastąpiło z dnia na dzień. A do pracy śmigam dziennie prawie 80km więc szybko bym się zorientował że jest coś nie tak.
letallec Opublikowano 24 Lutego 2010 Opublikowano 24 Lutego 2010 Moze zrob jeszcze tak. Postaw go tak z godzine na BS011 i zobaczysz jaki bedzie efekt.
przemik Opublikowano 24 Lutego 2010 Opublikowano 24 Lutego 2010 Poniewaz są watpliowsci co do diagnozy Tomka - zresztą bardzo slusznej - z mojej strony poprosze o zalogowanie 5 razy 011 dynamiczne i pokazanie wyraznie ze - ta jest 1 pozniej 2, 3 etc... Dodatkowo po tym prosze o zalogowanie 007 stat. PS Statyczny kąt wtrysku wymaga poprawy. Reszta juz zostala napisana. Pozdrawiam
smartpc Opublikowano 24 Lutego 2010 Autor Opublikowano 24 Lutego 2010 Przemku a możesz mi powiedzieć w której grupie widać statyczny kąt wtrysku? Dziś po powrocie z pracy postaram się zrobić logi. Dzięki za pomoc.
przemik Opublikowano 24 Lutego 2010 Opublikowano 24 Lutego 2010 000 BS - drugie pole pomijajac Time Stamp
smartpc Opublikowano 24 Lutego 2010 Autor Opublikowano 24 Lutego 2010 Ok to zapewne jest ten parametr co ustawia się pompą paliwa. Ale nie mam żadnych problemów z odpalaniem(nawet przy nocowaniu przed domem przy -25) więc nie wiem czy jest sens to ruszać?
wojtas-audi Opublikowano 27 Maja 2010 Opublikowano 27 Maja 2010 Podlacze sie do tematu, dzisiaj tez mi sie tak stalo podczas jazdy, ja w pedal, 120 i uuuu dojechalem do domu, wylaczylem zapalilem i normalnie, pozniej sie przejechalem, do 120 ok i znow jakby turbina sie wylaczala, posprawdzam wezyki itd, jak nie wezyki to N75 ?? Mozna tak jezdzic normalnie, nic sie nie popsuje ( jutro musze dojechac do pracy ) czy lepiej zostawic i szukac przyczyny ?
letallec Opublikowano 27 Maja 2010 Opublikowano 27 Maja 2010 Podlacze sie do tematu, dzisiaj tez mi sie tak stalo podczas jazdy, ja w pedal, 120 i uuuu dojechalem do domu, wylaczylem zapalilem i normalnie, pozniej sie przejechalem, do 120 ok i znow jakby turbina sie wylaczala, posprawdzam wezyki itd, jak nie wezyki to N75 ?? Mozna tak jezdzic normalnie, nic sie nie popsuje ( jutro musze dojechac do pracy ) czy lepiej zostawic i szukac przyczyny ? Możesz jezdzic, tylko bez cegły na gazie . A w najblizszej przyszlosci podlacz pod vag, zeby zrobic dynamiczne i sprawdzic co sie dzieje z turbo
przemik Opublikowano 27 Maja 2010 Opublikowano 27 Maja 2010 Wyglada na zawalone turbo. Przydalyby sie logi. Zrob i zamiesc we wlasnym wątku. Pozdrawiam
AudioBas Opublikowano 11 Lipca 2010 Opublikowano 11 Lipca 2010 Witaj w klubie Miałem to samo, turbinka do czyszczenia. Jak wykręcisz mogę Ci ją wyczyścić robiłem moją
ciahciah Opublikowano 21 Lipca 2010 Opublikowano 21 Lipca 2010 -posprawdzaj wężyki podciśnieniowe czy któryś nie jest zagięty, stary, do wymiany -a potem już tylko turbinę wyjmować i chochlować -termostat i statyczny kąt wtrysku kuleje, ja bym tego nie olewał, przyjdą mrozy i zobaczysz :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się