kiblos Opublikowano 24 Lutego 2010 Opublikowano 24 Lutego 2010 W moim audi nie ma smarowania głowicy chodzi jak diesel, olej zmieniony, filtr zmieniony, oleju jest max, a popychacze dalej klepią, ostatnio było rozebrane do wymiany rozrządu ale nic nie było grzebane przy pompie olejowej żaden pasek ani nic i od tamtej pory nie ma samrowania, dwa miesiące temu zmieniona głowica ale było wszystko ok poratujcie bo już nie wiem co zrobić :wallbash: :wallbash:
cichybob Opublikowano 24 Lutego 2010 Opublikowano 24 Lutego 2010 zobacz pompe olejowa moze czas ja wyczyscic
Dev Opublikowano 24 Lutego 2010 Opublikowano 24 Lutego 2010 trzeba sprawdzić kanały olejowe, które prowadzą olej do głowicy mogą być zapchane
kiblos Opublikowano 24 Lutego 2010 Autor Opublikowano 24 Lutego 2010 tylko jak sprawdzić kanały olejowe?? i czy kanał tak z dnia na dzień się zabije?? co do pompy to z tego co nas uczyli to jest prosta jak budowa cepa jedyne co mogło się tam zapchać to smok??
Krzysztof29it Opublikowano 28 Lutego 2010 Opublikowano 28 Lutego 2010 Kolego , silnik masz taki sam jak ja.Przerabiałem temat niskiego ciśnienia w układzie smarowania.I to na drugi dzień po zakupie auta - dziwne ,że po 2h pałowaniu nic nie wylazło.A w drodze do Włoch bum i po ciśnieniu na biegu jałowym.Wymieniłem pompe na zamiennik Hans Preiss - 133 pln + wymiana - i dziś po 42 tyś km wszystko nadal jest OK .I nadal ganiam POLSKA - WŁOCHY co 3 tygodnie.Tobie też radzę wymień pompę olejową .
kiblos Opublikowano 28 Lutego 2010 Autor Opublikowano 28 Lutego 2010 ja nie mam smarowania ani na biegu jałowym ani na wyższych obrotach jutro ściągam miskę i się zobaczy co z pompą
kiblos Opublikowano 1 Marca 2010 Autor Opublikowano 1 Marca 2010 olej i filtr są po wymianie ani kilometra na nich nie przejechałem a problem ten miałem przed wymianą oleju więc nowy filtr i nowy olej odpadają
Pucek Opublikowano 1 Marca 2010 Opublikowano 1 Marca 2010 przerabiałem ten temat, wymieniłem olej na lepszy niż był lany (long servisy) i wypłukało mi cały syf, brak ciśnienia... jak rozwiązać problem? to proste, ściągasz miskę, odkręcasz SMOK pompy oleju, czyścisz i zakładasz, od tego momentu cieszysz się i silnik chodzi cichutko Ps. najpierw ściągnij miskę - może w aeb jest łatwiej zobacz jak wygląda SMOK, a potem najwyżej wymieniaj pompę :gwizdanie: aha ja się dowiedziałem że tej pompy oleju nie da się wykończyć, bo jak by nie było pracuje w oleju :gwizdanie: Pozdrawiam
boniu Opublikowano 1 Marca 2010 Opublikowano 1 Marca 2010 dokładnie zgadzam sie z puckiem !!! ja mialem tak u siebie pol roku temu pprostu smok sie zasyfil...Wyczysc smok i zobaczysz ze wszystko bedzie ok!! pompa bedzie ok zobaczysz!!! powodzenia w wyciaganiu michy ... stan sobie tak zebys mogl silnik troche podniesc,tylko najpiierw poduchy odkrec
kiblos Opublikowano 1 Marca 2010 Autor Opublikowano 1 Marca 2010 mam pytanko jak ściągnąć miskę, znalazłem opis na forum http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t111373.0.html;highlight=miska+olejowa tyle że nie zgadza mi się opis z tym jak wygląda moja miska, od spodu nie mam żadnego czujnika tylko mam korek a po drugiej stronie mam przykręcone takie metalowe kolanko nom i u mnie miska jakby nie wchodzi w koło zamachowe tyle że przedniej poduszka zasłania mi dostęp do jednej śruby od miski , i jeżeli u mnie tak samo ma wyglądać zdjęcie miski to już mi się odechciało ;(
boniu Opublikowano 1 Marca 2010 Opublikowano 1 Marca 2010 jeden korek to spustowy a ta rurka to splyw z turba... jedna podusze musisz wyjac zeby miec lepsze dojscie wszystkie sruby bez problemu odkrecisz jak odkrecisz poduchy silnika i go podniesiesz troche!! jest troche meczenia sie z tym najlepiej jak bys mial najazdy lub kanal...[br]Dopisany: 01 Marzec 2010, 17:21_________________________________________________ja juz miche dwa razy zmienialem u siebie bo rozwalilem a w sumie to 4 razy juz odkrecalem
kiblos Opublikowano 1 Marca 2010 Autor Opublikowano 1 Marca 2010 kanał mam ale przeraża mnie wizja rozbierania tego a najgorzej jeśli to nie będzie to bo smarowanie skończyło się raptownie czyli że jutro będę się męczył cały wieczór ;(
loloA4 Opublikowano 1 Marca 2010 Opublikowano 1 Marca 2010 nie zalamuj sie dasz rade. klopotow nie bedziesz mial,uszczelke zakup tylko nowa pod miche i do splywu turbo zeby nie pocilo Ci pozniej z niej
kiblos Opublikowano 3 Marca 2010 Autor Opublikowano 3 Marca 2010 wczoraj zabrałem się za wyjęcie michy, powiem że wyjąć tą michę to koszar, wczoraj robiłem, robiłem a i tak jeszcze nie wiem jak do końca mam ją wyjąć, dziś mam nadzieje że mi się uda to zrobić.
arek87 Opublikowano 3 Marca 2010 Opublikowano 3 Marca 2010 odkręć ławę(oczywiście nie wyrzucaj jej tylko poluzuj) i te dwie śrubki za kołem zamachowym, musi wyjść
mietek-irek Opublikowano 3 Marca 2010 Opublikowano 3 Marca 2010 Miałem podobny problem w swoim audi a4 1.8 turbo poszła pompa oleju pozatym polecam umycie miski olejowej na myjni
arek87 Opublikowano 3 Marca 2010 Opublikowano 3 Marca 2010 Tzn ja dodam ze w swoim aeb to samo mialem, wymiana pompy + panewki i wszystko na 100% grało. pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się