blind1 Opublikowano 12 Marca 2010 Autor Opublikowano 12 Marca 2010 Mialem ten sam problem i zauwazylem ze kostka od przeplywomierza byla niedopieta. Docisnalem ja i jest ok opcje niedopietych zlaczek przerobilem na samym poczatku
ROBERT Opublikowano 12 Marca 2010 Opublikowano 12 Marca 2010 witam miałem podobnie na adr I co w związku z tym ??? Ale pomogłeś koledze blind1 :wallbash:
blind1 Opublikowano 18 Marca 2010 Autor Opublikowano 18 Marca 2010 najwazniejsze ze sie staral [br]Dopisany: 13 Marzec 2010, 09:49_________________________________________________ja przejechalem 800km do pracy i pomyslalem ze moze teraz cos znajde vagiem a tu ni pitor zero ledow
witux Opublikowano 29 Marca 2010 Opublikowano 29 Marca 2010 U mnie to samo. Kiedyś na skrzyżowaniu zawsze gasł. Po wycięciu katalizatora zostały tylko falujące obroty. Ale nic dalej nie robiłem z tym. niech se tam falują.
blind1 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2010 U mnie to samo. Kiedyś na skrzyżowaniu zawsze gasł. Po wycięciu katalizatora zostały tylko falujące obroty. Ale nic dalej nie robiłem z tym. niech se tam falują. generalnie w trakcie jazdy nigdy mi nie zgasl. te spadki sa widoczne tylko i wylacznie na luzie. w trakcie jazdy jest wszystko ok.
czester29 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Ja mam to samo i to bez uruchamania klimy. do tej pory nie wiem co to jest
blind1 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2010 wlasnie przy wlaczonej klimie wydaje sie byc stabilniejszy
ROBERT Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 wlasnie przy wlaczonej klimie wydaje sie byc stabilniejszy u mnie jest odwrotnie, przy włączonej klimie obroty jeszcze bardziej/częściej "opadają" na 600-700rpm
aron Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 może silnik łapie lewe powietrze. sprawdź szczelność dolotu, odme,wszystkie rurki gumowe między dolot-serwo- kolektor.
blind1 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2010 ja tez sprawdzilem wszystko i wszystko jest teoretycznie ok, ale praktyka jak widac jest inna
llooll19 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Ja pewnie za bardzo nie pomogę ale od zakupu mojej b5 ADP mam raz na kilka miesięcy tak, że znikąd na luzie skaczą obroty ~600-2500 i zawsze mu dość szybko przechodziło-przeważnie przekręcenie kluczykiem(wł/wył). Dziś rano jednak pierwszy raz przez 2 lata nie udało mi się go normalnie odpalić(zawsze na dotyk) Co przekręciłem kluczykiem to zgasł po sekundzie. po kilku razach sie zdenerwowałem.. podciągnąłem linkę od gazu i postanowiłem tak jechać ... i wtedy na luzie tak mu zaczęły skakać obroty w czasie jazdy, że sie ludzie oglądali. Dojechałem do pracy. zgasiłem go i jak ręką odjął... Czasem też się troszkę ksztusi na niskich biegach jak wiele dni pada... ale też mu przechodzi po 3-5 km Nic od tych 2,5 roku nie robiłem z kablami, świecami, sondami, silniczkami,przepustnicami itd itd. Co jest głównym podejrzanym typowanym przez Was? pozdrawiam
ROBERT Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Ja pewnie za bardzo nie pomogę ale od zakupu mojej b5 ADP mam raz na kilka miesięcy tak, że znikąd ... Najprawdopodobniej ... VAG prawdę Ci powie
ROBERT Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Jeżeli VAG nic nie "powiedział" to proponuje zacząć od wyczyszczenia przepustnicy (i oczywiście zaadoptowania) Przyjrzyj się też całemu ukł. WN (kopułka, palec rozdzielacza,kable WN, świece, cewka)
blind1 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2010 zerknij tez w przeplywomierz nie zaszkodzi go tez wyczyscic[br]Dopisany: 08 Kwiecień 2010, 07:43_________________________________________________chyba nie znajdziemy rozwiazania naszego problemu ;(
ROBERT Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 chyba nie znajdziemy rozwiazania naszego problemu ;( Ja z tym "walczę" już od około roku i nie wiem co jest Niby wszystko ok ...
blind1 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2010 ja od czasu do czasu tez dostaje jakiegos pomysla moze to a moze to i efekt koncowy zawsze jest taki jak twoj
M_ILES Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Jezeli spadkowi obrotow towarzyszy "szarpanie silnikiem" i spadek mocy, mozna sprawdzic cewki. Jesli jest mozliwosc (chocby na probe) wymienic swiece, cewki, przeplywke oraz sonde Lambda. Czasem takie zachowanie auta przy wlaczaniu silnika powoduje blad ECU (spotkalem sie z tym np.w nowym Hyundaiu, ktory nigdy nie odpalal za pierwszym razem).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się