yarel Opublikowano 27 Lutego 2010 Opublikowano 27 Lutego 2010 proszę o analizę logów: http://vaglog.rtnet.pl/yarel_7538.html http://vaglog.rtnet.pl/yarel_7539.html http://vaglog.rtnet.pl/yarel_7540.html dodatkowo wywaliło mi błędy: 00539 - Fuel Temperature Sensor (G81) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent 17978 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1570 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 01262 - Shareware Version. To Decode all DTCs 31-10 - Please Register/Activate - Intermittent 00741 - Brake Pedal Monitoring 27-10 - Implausible Signal - Intermittent z góry dzięki za pomoc i jakieś sugestie,bo autko ma małe "przerwy w mocy :disgust:" w przedziale od 2500-3000 obrotów!!
yarel Opublikowano 1 Marca 2010 Autor Opublikowano 1 Marca 2010 dorzucę więcej jutro!![br]Dopisany: 28 Luty 2010, 05:11_________________________________________________dokładniejsze logi: statyczne: http://vaglog.rtnet.pl/yarel_7664.html http://vaglog.rtnet.pl/yarel_7665.html http://vaglog.rtnet.pl/yarel_7666.html http://vaglog.rtnet.pl/yarel_7667.html http://vaglog.rtnet.pl/yarel_7668.html http://vaglog.rtnet.pl/yarel_7669.html http://vaglog.rtnet.pl/yarel_7670.html http://vaglog.rtnet.pl/yarel_7671.html dynamiczne: http://vaglog.rtnet.pl/yarel_7672.html http://vaglog.rtnet.pl/yarel_7673.html http://vaglog.rtnet.pl/yarel_7674.html http://vaglog.rtnet.pl/yarel_7675.html http://vaglog.rtnet.pl/yarel_7676.html http://vaglog.rtnet.pl/yarel_7677.html dodatkowo po wcześniejszym usunięciu błędów wyskoczyły: 00539 - Fuel Temperature Sensor (G81) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent 01262 - Shareware Version. To Decode all DTCs 31-10 - Please Register/Activate - Intermittent Proszę o diagnozę i opinie!!!
przemik Opublikowano 1 Marca 2010 Opublikowano 1 Marca 2010 Wymien czujnik temperatury paliwa... Czy auto ma jakies falowania mocy ? Czemu nie ma logów Basic Settings.?
yarel Opublikowano 1 Marca 2010 Autor Opublikowano 1 Marca 2010 nie ma basic settings bo muszę ściągnąć inny program vag com bo przez ten, który mam nie mogę zrobić takiego skanowania..jakiś error mi wywala z tym czujnikiem to wiem..już go poszukuje;] a co do falowania mocy to ma czasem w przedziale od 2500-3000 obrotów,czuć takie jakby wstrzymanie mocy i pózniej autko smiga tak jak powinno. trochę mnie to wkurza stąd diagnozę robię :)mój mechanik stwierdził że bym się tym nie przejmował bo "ten typ tak ma" ale ja tam wole sprawdzić. podejrzewałem przepływomierz,że jest walnięty i żle podaje.. czy z tych logów nie można coś wywnioskować?? postaram się dorzucić jutro BS o ile dorwe jakiś program;] [br]Dopisany: 01 Marzec 2010, 18:26_________________________________________________a czy ten walnięty czujnik może wpływać na falowanie mocy??to wstrzymanie o którym pisałem wyżej??
przemik Opublikowano 1 Marca 2010 Opublikowano 1 Marca 2010 Ten mechanik - ech... spuszczam na to zaslone milczenia. Od czujnika zalezy zaplon - wbrew pozorom to bardzo wazny element ukladu paliwowego. Przeplywomierz zostaw w spokoju. Problem lezy w turbinie a raczej w sterowaniu cisnieniem doladowania. Sprawdz przewody ukladu nadcisnienia. Dobrze by bylo podmienic N75 od kogos i wykonac logi. Pozdr
yarel Opublikowano 3 Marca 2010 Autor Opublikowano 3 Marca 2010 dzięki za info;] postaram się zrobić to co radzisz i zobaczymy co z tego będzie;] dzięki i pozdrawiam [br]Dopisany: 01 Marzec 2010, 19:30_________________________________________________dziś posprawdzałem przewody układu nadciśnienia, tylko w sposób taki "prosty" tzn.. na włączonym silniku dokładnie obejrzałem przewody, dotykając i sprawdzając czy nie ma jakichś przedmuchów i wydaje mi się że to nie do końca właściwy sposób wydaje mi się że jest ok ale wolałbym się dokładnie upewnić!! jakby ktoś w prosty sposób mi wytłumaczył (żaden ze mnie szpec-mechanior ) jak te mam przewody dokładnie sprawdzić??!! byłbym bardzo wdzięczny!!
vauxhall95 Opublikowano 3 Marca 2010 Opublikowano 3 Marca 2010 Trzeba wymienic czujnik.Dopiero potem glebsza diagnoza,napewno jest cos z doladowaniem.Bo sa skoki
yarel Opublikowano 3 Marca 2010 Autor Opublikowano 3 Marca 2010 czyli ten czujnik jednak może wpływać na "falowanie obrotów" i doładowanie??
spanky Opublikowano 3 Marca 2010 Opublikowano 3 Marca 2010 na falowanie tak ... na dolaldowanie mozna pwiedziec ze nie ....
yarel Opublikowano 19 Marca 2010 Autor Opublikowano 19 Marca 2010 witam ponownie Z braku czasu nie za bardzo zdążyłem cokolwiek zrobić,ale dziś jak jechałem autkiem bardzo go muliło do 3000 obrotów więc podpiąłem VAG i : 00539 - Fuel Temperature Sensor (G81) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent 01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent czyli problem "falowania mocy" i doładowania tkwi w n75 żeby było mało tego to zauważyłem dziwną rzecz, że mój n75 jest przymocowany nie do bloku silnika lecz pod turbina, a sprawdzałem u kumpla i on ma go przymocowanego do bloku??czy to na coś wpływa (pewnie coś było z nim kombinowane wcześniej ), dołączam foty: http://img198.imageshack.us/i/dsc00016xg.jpg/ http://img198.imageshack.us/i/dsc00008ody.jpg/ http://img198.imageshack.us/i/dsc00011fv.jpg/ W poniedziałek miałem wymienić czujnik G81 i zrobić logi,a teraz nie wiem czy od razu zamawiać n75 czy próbować go reanimować jeszcze jak w tym opisie:http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=67926&highlight=reanimacja Proszę o jakieś sugestie co do powyższego opisu...[br]Dopisany: 05 Marzec 2010, 12:40_________________________________________________dodam że jak przekroczy te 3000 obrotów to autko dobrze sobie radzi....[br]Dopisany: 05 Marzec 2010, 12:41_________________________________________________Witam ponownie Dokonałem potrzebnych wymian:nowy czujnik g81 oraz wymieniłem wszystkie wężyki podciśnienia na SAMCO, bo na jednym starym znalazłem przetarcie Po zmianach odczuwam poprawę, ale zrobiłem diagnozę żeby dokładnie sprawdzić: logi statyczne: http://vaglog.rtnet.pl/yarel_8722.html http://vaglog.rtnet.pl/yarel_8723.html http://vaglog.rtnet.pl/yarel_8724.html http://vaglog.rtnet.pl/yarel_8725.html http://vaglog.rtnet.pl/yarel_8726.html http://vaglog.rtnet.pl/yarel_8727.html http://vaglog.rtnet.pl/yarel_8728.html http://vaglog.rtnet.pl/yarel_8729.html logi basic settings: http://vaglog.rtnet.pl/yarel_8730.html http://vaglog.rtnet.pl/yarel_8731.html http://vaglog.rtnet.pl/yarel_8732.html logi dynamiczne: http://vaglog.rtnet.pl/yarel_8733.html http://vaglog.rtnet.pl/yarel_8734.html http://vaglog.rtnet.pl/yarel_8735.html http://vaglog.rtnet.pl/yarel_8736.html http://vaglog.rtnet.pl/yarel_8737.html http://vaglog.rtnet.pl/yarel_8738.html http://vaglog.rtnet.pl/yarel_8739.html Prosiłbym kolegów o ocenę logów i ewentualne porady dodam że nie VAG nie wykrył żadnych błędów
medman Opublikowano 19 Marca 2010 Opublikowano 19 Marca 2010 Wygląda wszystko na Jedynie kąt wtrysku można by poprawić. Ale jak dobrze pali to zostaw.
vauxhall95 Opublikowano 19 Marca 2010 Opublikowano 19 Marca 2010 No ja sie nie zgodze z kolegami wyzej,jesli sa dalej falowania to zmniejsz dawke paliwa,kat wtrysku wypadaloby by przyspieszyc,turbina pozno sie budzi i delikatnie przeladowuje nie ciagle ale wystapilo takie cos.[br]Dopisany: 19 Marzec 2010, 12:53_________________________________________________oj sory nie doczytalem ze chodzi o falowanie MOCY,takze jak jest ok to dawke zostaw,omylkowo przeczytalem ze sa falowania obrotow
yarel Opublikowano 19 Marca 2010 Autor Opublikowano 19 Marca 2010 dzięki za opinie, w najbliższym czasie zamierzam wywalić katalizator falowania mocy nie ma i zapala też całkiem przyzwoicie,zwłaszcza że mam już dosyć słaby akumulator na razie pojeżdżę trochę tak, a później przyjrzę się temu kątowi wtrysku (doczytam trochę i zobaczę co da się zrobić)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się