djmath Opublikowano 28 Lutego 2010 Opublikowano 28 Lutego 2010 Witam proszę o analizę logów i z góry dziękuję... Dynamiczne: Grupy: 000 001 003 - http://vaglog.rtnet.pl/djmath86_7543.html Grupy: 004 008 010 - http://vaglog.rtnet.pl/djmath86_7553.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/djmath86_7554.html Statyczne BS Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/djmath86_7594.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/djmath86_7593.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/djmath86_7595.html Statyczne Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/djmath86_7599.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/djmath86_7596.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/djmath86_7598.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/djmath86_7600.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/djmath86_7601.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/djmath86_7597.html
vauxhall95 Opublikowano 28 Lutego 2010 Opublikowano 28 Lutego 2010 Turbo pompuje idealnie.Przeplywka tez OK.Pompowtryski tez niczego sobie.Termostat OK.
Dev Opublikowano 28 Lutego 2010 Opublikowano 28 Lutego 2010 Witam proszę o analizę logów i z góry dziękuję... Dynamiczne: Grupy: 000 001 003 - http://vaglog.rtnet.pl/djmath86_7543.html Grupy: 004 008 010 - http://vaglog.rtnet.pl/djmath86_7553.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/djmath86_7554.html Statyczne BS Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/djmath86_7594.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/djmath86_7593.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/djmath86_7595.html Statyczne Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/djmath86_7599.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/djmath86_7596.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/djmath86_7598.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/djmath86_7600.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/djmath86_7601.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/djmath86_7597.html ??????? a cuśśśśs nie halo z koniem ???????????
kkrzysiek Opublikowano 28 Lutego 2010 Opublikowano 28 Lutego 2010 Jest lekkie przeładowanie, dynamiczniejsza jazda po zimie powinna pomóc. Synchro strasznie rozjechane, do regulacji. Po regulacji synchronizacji wałka zrób jeszcze raz log 013 i 023 zobaczy sie jak pracują pompowtryskiwacze.
Dev Opublikowano 28 Lutego 2010 Opublikowano 28 Lutego 2010 mogą byc kierownice lekko zatarte i dlatego tak sie dzieje rozrząd do poprawki, bo jeszcze troche i go nie zapalisz
djmath Opublikowano 28 Lutego 2010 Autor Opublikowano 28 Lutego 2010 Dzięki za wypowiedzi... Ogólnie autko chodzi ok i problemów nie ma... Czyli krótko mówiąc kąt wtrysku do poprawki..?
Dev Opublikowano 28 Lutego 2010 Opublikowano 28 Lutego 2010 nie wtrysku tylko synchronizacji na logach (grupa 4) widać że w pewnym momencie jest poza zakresem o 2 stopnie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się