combat Opublikowano 1 Marca 2010 Opublikowano 1 Marca 2010 witam Słabo orientuje sie w temacie zawieszenia "sportowego" dlatego po przeczytaniu wątków na temat gwintów potrzebuje konkretnej rady od klubowiczów ujeżdżających dane zawiasy. pacjent to moja a4 1,8TQ roczne przebiegi okolo 50 tys km,zawsze załadowany bagażnik(to chyba ważne) na chwile obecna ucieka w zakrętach,bardzo nisko siedzi(ładunek),zbieżność OK,brak luzów, amortyzatory niby ok w granicy 60-63%. czy kupić zwykły zawias sachsa+nowe sprężyny koszt w granicy 1500 zl czy skusić na ktorys z poniższych gwintów? atl 1400zl http://www.moto.allegro.pl/item942883698_audi_a4_quattro_1994_2001_zawieszenie_gwintowane.html ta-technix 1600 http://www.moto.allegro.pl/item936165807_zawieszenie_gwintowane_audi_a4_b5_quattro_s4_4x4.html mts 1849 http://www.moto.allegro.pl/item938142620_zawieszenie_gwintowane_audi_a4_quattro_94_00_mts.html poprawa prowadzenia bardzo mile widziana tylko czy przy obniżeniu nawet minimalnym -35mm nie będę zawadzal wydechem o lezącego tak jak teraz?
bish - kopt Opublikowano 1 Marca 2010 Opublikowano 1 Marca 2010 ja nie jestem specem od gwintów ale wiem napewno że nie bedziesz przy min obniżeniu nic drapał wydechem ja mam -35 Pro Kit który jest bardziej miękki od gwintu i bardziej siada na policjantach i nigdzie sie nie ocieram
combat Opublikowano 2 Marca 2010 Autor Opublikowano 2 Marca 2010 dziękuje za odpowiedz z tego co napisałeś wnioskuje ze seryjne zawieszenie siadło mi ponad 35mm,gwint pewnie sie mniej ugnie ??czy ktoś na gwincie zrobił juz jakiś większy przebieg(40,50 tys a może one tyle nie wytrzymują) ,jak to sie prowadzi przy załadowanym samochodzie?czy wymienione przezemnie gwinty różnią sie znacząco,bo odnoszę wrażenie ze to wszystko to samo tylko inne nalepki producentów a wtedy nie ma co przepłacać??
bish - kopt Opublikowano 2 Marca 2010 Opublikowano 2 Marca 2010 to co podaleś to jest niska półka zawiasu, gdzieś czytałem że narzekają na tego technixa ...może coś bardziej renomowanego w używce?
combat Opublikowano 2 Marca 2010 Autor Opublikowano 2 Marca 2010 uzywane raczej nie.nie mam jak sprawdzic czy nie kupuje zlomu a nowe z wyzszej polki przezyje ten samochod co jest ekonomicznie nie oplacalne.czyli technix jest gorszy w opiniach od mts?kusi mnie ten zawias za ok 1600 bo jescze na czyms takim nie jezdzilem ale standardowy sachs na pewno sie sprawdzi, bistein b6 na tyl do Q w moim roczniku nie jest dostepny(chwilowo lub na stale??)a je sie uparlem na komplet.wniosek taki ze najlepsze wyjscie to mts(tylko nie wiadomo jak sie sprawdzi przy duzym przebiegu pod obciazeniem)lub standard ale bez poprawy prowadzenia??
Kowi87 Opublikowano 2 Marca 2010 Opublikowano 2 Marca 2010 wpisz w szukajke ta-technix jest dużo opinii na jego temat, zaczynajac od skrzypienia, miałem zamiar tez kupować, ale ostatecznie zakupiłem uzywke 1BE :gwizdanie:
combat Opublikowano 2 Marca 2010 Autor Opublikowano 2 Marca 2010 no wlasnie opinie w wiekszosci na temat mts i ta technix sa pozytywne ale nikt z uzywajcych nie przejechal wiecej niz 20 tys km na takim zestawie i nikt nie pisal ze jezdzi caly czas zaladowanym autem a to moze ale nie musi bardzo skrocic zywotnosc tych zestawow.jaki przedzial cenowy nowego 1BE poza aso???
bish - kopt Opublikowano 2 Marca 2010 Opublikowano 2 Marca 2010 ale jak jezdzisz załadowanym autem to gwint bedzie ci napewno mniej siadał niż 1BE
bakuś Opublikowano 2 Marca 2010 Opublikowano 2 Marca 2010 zamiennik 1BE do ośki (fwd) to koszt +/- 2400 w zależności od firmy... Mam takie zawieszenie ori, kończy mi się i właśnie mam dylemat co zrobić... Jakbym miał kasę to byłoby airride a tak to zastanawiam się nad gwintem, ale obawiam się o jego żywotność... Mówię oczywiście o gwincie typu TA czy MTS
combat Opublikowano 2 Marca 2010 Autor Opublikowano 2 Marca 2010 w sumie gwarancja jest na 2 lata bez limitu km,to moze warto zaryzykowac??pewnie i tak nie wykorzystam mozliwosci regulacji wysokosci wiecej niz 2 razy bo jestem leniwy ale nie ma zwyklych zamorow do Q z mts czy at-t.obawiam sie ze: opony(195/65/15) beda obcieraly o nadkola jak zaladuje samochod albo na jakims dobiciu dolem wiecznie bede zawadzal lub co 30 tys km bede skladal reklamacje i wymienial amory/springi z powodu obciazenia a co najgorsze zawias bedzie sprawny technicznie ale nie przypasi mi prowadzenie auta ale wtedy bede wiedzial ze trzeba bylo kupic serie
bakuś Opublikowano 2 Marca 2010 Opublikowano 2 Marca 2010 w sumie gwarancja jest na 2 lata bez limitu km,to moze warto zaryzykowac??pewnie i tak nie wykorzystam mozliwosci regulacji wysokosci wiecej niz 2 razy bo jestem leniwy ale nie ma zwyklych zamorow do Q z mts czy at-t.obawiam sie ze: opony(195/65/15) beda obcieraly o nadkola jak zaladuje samochod albo na jakims dobiciu dolem wiecznie bede zawadzal lub co 30 tys km bede skladal reklamacje i wymienial amory/springi z powodu obciazenia a co najgorsze zawias bedzie sprawny technicznie ale nie przypasi mi prowadzenie auta ale wtedy bede wiedzial ze trzeba bylo kupic serie opony nie beda obcieraly i dolem tez nie bedziesz zawadzal. bez obaw!
combat Opublikowano 3 Marca 2010 Autor Opublikowano 3 Marca 2010 znalazlem taka uzywke http://www.moto.allegro.pl/item945177829_zawieszenie_gwintowane_audi_quattro_kw.html jest juz co najmniej drugi raz wystawiona prosilem o zdjecia nr telefonu zeby sie umowic na ogladniecie(poza wyciekami zwrocic na cos uwage?) ale niestety bez odzewu. mts w cenie 1850 to chyba najtaniej jak mozna znalezc???
Nowak_zg Opublikowano 3 Marca 2010 Opublikowano 3 Marca 2010 ja bym kupowal uzywke....kw/ hr /koni / weitec kupujesz tanio uzywany gwint ... jesli jest ok to dobrze a jesli nie to: regeneracja gwintu jest tania 100-150zl sztuka amoru i masz potem nowke ewentualnie nowke fk
dixon39 Opublikowano 8 Marca 2010 Opublikowano 8 Marca 2010 kolego te gwinty które podales to rzeczywiscie z dolnej pólki i ja bym ci ich nie polecal zwlaszcza przy takim obciazeniu z jakim ty jezdzisz. Sam mialem tanie badziewie i wiecej nie kupie. Po roku czasu wszystko sie wyrobilo stracilo swoja twardosc i zaczelo skrzypiec a gwarancje tez mialem na 2 lata. KW dobra firma ale tez bym mial dylemat czy kupic uzywany wariant 1 Moze tu cos znajdziesz http://www.dcperformance.co.uk/improve/uprated-suspension/coilovers.html
combat Opublikowano 9 Marca 2010 Autor Opublikowano 9 Marca 2010 dziekuje za sugesie.ap jest zdecydowanie drozsze. na allle.. jest po 2700 http://www.moto.allegro.pl/item918503527_ap_zawieszenie_gwintowane_audi_a4_b5_quattro.html a to troche za duzo zeby ladowac w takie stare 1,8T wiec chyba tylko zaloze nowa serie na amorkach sachsa,jak tylko uporam sie z tulejkami w tylnym zawiasie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się