kusztyk Opublikowano 2 Marca 2010 Opublikowano 2 Marca 2010 Witam. Mam prośbę o analizę logów mojego passata B5 FL 2001 silnik AVF. Auto troche slabe jest jak na 130 koni chyba ze mi sie wydaje? Mam audi a3 z silnikiem awr 130 2001r. To duzo lepiej sie zbiera... no ale inna waga samochodu. Dynamiczne: http://vaglog.rtnet.pl/kusztyk_7751.html http://vaglog.rtnet.pl/kusztyk_7752.html http://vaglog.rtnet.pl/kusztyk_7753.html http://vaglog.rtnet.pl/kusztyk_7754.html http://vaglog.rtnet.pl/kusztyk_7755.html http://vaglog.rtnet.pl/kusztyk_7756.html http://vaglog.rtnet.pl/kusztyk_7757.html Statyczne: http://vaglog.rtnet.pl/kusztyk_7758.html http://vaglog.rtnet.pl/kusztyk_7759.html http://vaglog.rtnet.pl/kusztyk_7760.html http://vaglog.rtnet.pl/kusztyk_7761.html http://vaglog.rtnet.pl/kusztyk_7762.html http://vaglog.rtnet.pl/kusztyk_7763.html http://vaglog.rtnet.pl/kusztyk_7764.html http://vaglog.rtnet.pl/kusztyk_7765.html http://vaglog.rtnet.pl/kusztyk_7766.html Basic: http://vaglog.rtnet.pl/kusztyk_7767.html http://vaglog.rtnet.pl/kusztyk_7768.html http://vaglog.rtnet.pl/kusztyk_7769.html http://vaglog.rtnet.pl/kusztyk_7770.html Z góry dzięki.
spanky Opublikowano 2 Marca 2010 Opublikowano 2 Marca 2010 generalnie jest OK ... + termostat do wymiany rzut oka na napinacz rozrzadu
kusztyk Opublikowano 2 Marca 2010 Autor Opublikowano 2 Marca 2010 Na napinacz? Slabo moze byc napiety? Dzieki Ci kolego . Jeszcze pytanko poniewaz vmax mojego passaka jest 195 na liczniku na navi 190. Czy to normalne? Na 6biegu przy 3tys obr.mam 155km\h.
blejk83 Opublikowano 2 Marca 2010 Opublikowano 2 Marca 2010 Jak najbardziej,liczniki podają zawyżoną wartośc
kusztyk Opublikowano 2 Marca 2010 Autor Opublikowano 2 Marca 2010 Ale czy to normalne ze tylko 190?? Przecież taki passek chyba powinien z 210 lecieć? Mam a3 130 to leci 230.
Stichy Opublikowano 2 Marca 2010 Opublikowano 2 Marca 2010 Odrazu pisze ze nie jestem w tym dobry ale dobrze by bylo miec kont synchronizacji ustawiony na 0 (Twoje mieszcza sie w granicy) moze wtedy by lepiej smigal? Ale niech wypowiedza sie wtajemniczeni
GRazny Opublikowano 2 Marca 2010 Opublikowano 2 Marca 2010 Ale czy to normalne ze tylko 190?? Przecież taki passek chyba powinien z 210 lecieć? Mam a3 130 to leci 230. licznikowo to powinno do 220-230 dojść
kusztyk Opublikowano 2 Marca 2010 Autor Opublikowano 2 Marca 2010 No tez mi się tak daje a on licznikowo to ciężko ma 180 a jak się rozbuja to max 195 licznikowo. Dodaj jeszcze ze autem jeździł starszy pan wcześniej może go trochę zamulił ? Tylko co tu teraz zrobić? A jak przestawić ten kont synchronizacji?
Stichy Opublikowano 2 Marca 2010 Opublikowano 2 Marca 2010 Vag Wchodzimy w vaga> 01 ENGINE / MEAS. BLOCKS 08 / grupa 004 i ostatnia kolumna (po prawej) mowi nam o kacie synchronizacji. Czesc mechaniczna Odkrecamy 3 sruby 13mm a pozniej kluczem 18mm obracamy w prawo lub lewo. W lewo jedziemy na "+" a w prawo na "-". az osiagniemy na vagu 0. Robimy to bardzo delikatnie, dosłownie na milimetry, choć przy użyciu wystarczajacej siły do przesunięcia. Przesuwa się tylko ta cienka blaszka za zębatką a nie cała zębatka z paskiem. Po lekkim przesunięciu, przykręcamy śruby 13 i sprawdzamy na vag-u czy parametry uległy zmianie. Jeśli jest OK (tzn. 0 ) to tak zostawiamy , a jeżeli nie to powtarzamy operację az do ustawienia wartosci nas zadawalajacej. Po udanym zabiegu nakładamy osłonę rozrządu , zapinamy spinki i zakładamy osłonę silnika. Dzieki Yaqb-owi
kusztyk Opublikowano 3 Marca 2010 Autor Opublikowano 3 Marca 2010 A jest tam dostęp? W passacie? Czy trzeba jeszcze coś ściągać? Można jeszcze coś przy tym uszkodzić? Dobrze juz zrobilem ta synchronizacje:) Sprawdzcie czy mam ok Statycznie: http://vaglog.rtnet.pl/kusztyk_7802.html Dynamicznie: http://vaglog.rtnet.pl/kusztyk_7803.html
Stichy Opublikowano 3 Marca 2010 Opublikowano 3 Marca 2010 Sciagasz plastikowa maskownice z silnika, potem gorna obudowe rozrzadu - plastik trzyma sie na dwoch klamerkach, odpinasz je i sciagasz ten plastik ciagnac go do gory i masz wszystko w polu widzenia Uszkodzic - zawsze mozna cos uszkodzic takie zycie, mozesz srubke ukrecic jak nie masz czucia w rekach
kusztyk Opublikowano 3 Marca 2010 Autor Opublikowano 3 Marca 2010 Kolego wyżej już napisałem ze zrobiłem sprawdź czy mam teraz dobrze;)
kusztyk Opublikowano 3 Marca 2010 Autor Opublikowano 3 Marca 2010 To teraz co jeszcze może być nie tak ze ma taki slaby vmax? Choć jeszcze po tej synchronizacji go nie sprawdzałem. Może byc przyczyna ze wcześniejszy właściciel delikatnie jeździł?
dziadek Opublikowano 3 Marca 2010 Opublikowano 3 Marca 2010 To teraz co jeszcze może być nie tak ze ma taki slaby vmax? Choć jeszcze po tej synchronizacji go nie sprawdzałem. Może byc przyczyna ze wcześniejszy właściciel delikatnie jeździł? Przeciągnij go przy sprawdzaniu na 5 wyżej i dopiero 6 może rzeczywiście zamulony...ja miałem passka AWX to u niemiaszków 228 nawigacyjne poleciał...
kusztyk Opublikowano 3 Marca 2010 Autor Opublikowano 3 Marca 2010 Bo jeszcze słyszę taki świst przy dodawaniu gazu jakby gdzieś powietrze z turbo uciekało... Ale wymieniałem oringi na łączeniach węży turbo i nie widziałem tam żeby coś uciekało. Może EGR coś nie tak?
vauxhall95 Opublikowano 3 Marca 2010 Opublikowano 3 Marca 2010 Na dynamicznym 011 nie widac zeby bylo niedoladowanie.TO Afn licznik zamyka,rzeczywiscie cos malo
kusztyk Opublikowano 3 Marca 2010 Autor Opublikowano 3 Marca 2010 No to już nie wiem co to może być? Może tak coś z wtryskami? Trzeba kupić to do przeczyszczenia wtrysków.
dziadek Opublikowano 3 Marca 2010 Opublikowano 3 Marca 2010 Może zacznij od wymieny filtrów bo może zadyszke ma przez brak paliwka lub powietrza
kusztyk Opublikowano 3 Marca 2010 Autor Opublikowano 3 Marca 2010 Powietrza nowy. A paliwa nie wymieniałam a może mieć wpływ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się