Bigrazor Opublikowano 3 Marca 2010 Opublikowano 3 Marca 2010 u mnie padła rura wychodząca z turbiny do rury biegnącej dołem do intercoolera pod spodem - taka w kształcie S nr. 0D0 145 828C i to na zgięciach od wewnętrznej strony. Wyciągnij ją i oglądnij. U mnie syczało tylko jak dodawałem gazu a ciśnienie w dolocie nie przekraczało 1400 mBar
kris071287 Opublikowano 3 Marca 2010 Autor Opublikowano 3 Marca 2010 Byłem dzisiaj na zlocie i podobno mam przeładowanie na turbo koleś mi mówił że powinno być 1 bar a ja mam 1.5 bara, mówił też że te syczenie to może być od zapiekających łopatek i że muszę turbo wyczyścić,A resztę podobno mam git.
Bigrazor Opublikowano 3 Marca 2010 Opublikowano 3 Marca 2010 jeżeli to na postoju to fakt masz za dużo - ale tą rurę od turbiny se zobacz bo mi dopiero od 1,4 syczało
neku Opublikowano 3 Marca 2010 Opublikowano 3 Marca 2010 ja czysciłem turbo łopatki wężyki i wąż od intrecoolera i tak jak przyśpieszam na 4 biegu tak około 110km/h to lekko szrpnie i straci moc wtedy wiecej niż 120 nie pojade wchodzi w tryb awaryjny jak odpalę znowu to jest ok na vagu jest błąd w dolocie czujnik i ciśnienie wyskakuje juz mi brakuje pomysłu a podobno tdi to łatwy silnik a nik nie potrafi podać przyczyny
Bigrazor Opublikowano 3 Marca 2010 Opublikowano 3 Marca 2010 Wymień N75 - podmiana z N18 raczej nic nie zmieni - nie wiem dlaczego ale po jego wymianie na nowy (N75) u kumpla problem znikł
kris071287 Opublikowano 3 Marca 2010 Autor Opublikowano 3 Marca 2010 to było robione w czasie jazdy, tylko że nie zapisał mi tych logów, będę musiał sam je zrobić to wstawie.Mówił że mam 1,5 bara a powinno być 1bar.Jutro popatrzę.
Bigrazor Opublikowano 3 Marca 2010 Opublikowano 3 Marca 2010 to podczas jazdy to masz mało - ja mam ok 2 jak turbo idzie na max - a na postoju mam ok 1 - tak mi vag wskazuje - ale dasz logi to się zobaczy
Krzysztof Opublikowano 3 Marca 2010 Opublikowano 3 Marca 2010 Bigrazor a ciśnienie atmosferyczne odjąłeś? :gwizdanie:
Bigrazor Opublikowano 4 Marca 2010 Opublikowano 4 Marca 2010 no fakt - źle zrozumiałem jego opis Ale i tak tym bardziej czepiłbym się N75 bo on reguluje ciśnienie w dolocie ...
kris071287 Opublikowano 4 Marca 2010 Autor Opublikowano 4 Marca 2010 Dzisiaj postaram się zrobić logi dynamiczne sekcji 10 i 11 to zobaczymy.Wczoraj zdejmowałem ten gumowy kruciec i chyba opaski mi puszczają bo się olej leje niedługo polecę kupię nowe i wstawię
Bigrazor Opublikowano 4 Marca 2010 Opublikowano 4 Marca 2010 Jak ci się olej z stamtąd leje to zobacz czy turbina ci nie zdycha bo to pierwszy objaw - wiadomo jak tylko tak aby aby to nie ma problemy, ale jak mocniej to sprawdź luzy na turbinie - mogli ci wcisnąć regenerowaną jako nową - nie wiem gdzie ją zakupiłeś
kris071287 Opublikowano 4 Marca 2010 Autor Opublikowano 4 Marca 2010 Po prostu zsuwają się te opaski i leci, dobrze nie trzymają,a auto kupiłem 5miechów temu i kolo mówił że turbo było czyszczone bo dymek leciał.
Bigrazor Opublikowano 4 Marca 2010 Opublikowano 4 Marca 2010 właściwie przejrzyj wszystkie te gumowe przewody od turbiny do kolektora ssącego plus łączniki między plastikowymi rurami wokół głowicy i zobacz też intrcooler - może masz na nim nieszczelność. Najlepiej poproś kogoś aby trochę przygazował a ty słuchaj pod maską skąd syczy , a to ułatwi sprawę
kris071287 Opublikowano 4 Marca 2010 Autor Opublikowano 4 Marca 2010 Opaski nowe założone...ale po próbie dynamicznej znowu tak jakby ciśnienie je rozpierało i znowu nie są na swoim miejscu,pomiędzy plastikiem a gumą znowu jest przerwa zrobiłem logi zaraz zapodam, a i przy próbie 011bs wystąpił error
ohkyomoon Opublikowano 4 Marca 2010 Opublikowano 4 Marca 2010 Kris 071287 masz ewidentne przeładowanie wynikające z logowania grupy 11. Nie szukaj dziury w d..., tylko zabieraj się za czyszczonko turbinki. Kierowniczki dęba stoją i niestety trzeba ją wyczyścić. Pozdrawiam
Bigrazor Opublikowano 4 Marca 2010 Opublikowano 4 Marca 2010 Wygląda ewidentnie na zapieczone kierownice w turbinie lub padnięty N75, drugie masz sztangę źle ustawioną - musisz wydłużyć prowadnicę z gruchy o jakieś 2-3mm (nakrętka + tulejka gwintowana ) poprzedni właściciel nie powiedział ci że się nią bawił - 2.5 Bar na VAG'u top max tej turbiny. Spróbuj najpierw ustawić sztangę tak aby na postoju dawała ok 990mbar , a potem sprawdź czy nie masz przepompowane - porównuj z tabelą specified - to jest optimum. jak to ustawisz to wtedy zobaczysz na logach czy N75 prawidłowo działa
Sztomel Opublikowano 4 Marca 2010 Opublikowano 4 Marca 2010 Nie reguluj długości sztangi bo potem trzeba będzie ciągle logować 011 i na bieżąco korekcje robić, zapieczona jest zmienna geometria w pozycji mx doładowania i wartość 2570 mbar to normalny tego efekt.
kris071287 Opublikowano 5 Marca 2010 Autor Opublikowano 5 Marca 2010 Witam,dzisiaj dzwoniłem na mineralną i wizytę mam dopiero na 23,czy mogę jeżdzić delikatnie to tego dnia? Jeszcze w poniedziałek mam jechać do gostka żeby mi obejrzał auto.
artek85_77 Opublikowano 5 Marca 2010 Opublikowano 5 Marca 2010 witam mam podobny problem jadac w pewnych momentach auto przestaje mi przyspieszac robi sie jak zwykly diesel. dzisiaj wyprzedzałem auto (miałem na 4 około 100 km/h) naglre autem mi szarpneło i stracil moc. po zgaszeniu auta jak go odpale to ewszystko wraca do normy na jakis czas co to moze byc??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się