Wagi 0 Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 Panowie......Najpierw podczas manewrowania kierownicą piszczało tylko delikatnie w srodku samochodu.Wczoraj usłyszałem gdy otworzyłem szybe w aucie straszny pisk z układu kiedowniczego podczas skrecania....co tam mogło paśc??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 Panowie......Najpierw podczas manewrowania kierownicą piszczało tylko delikatnie w srodku samochodu.Wczoraj usłyszałem gdy otworzyłem szybe w aucie straszny pisk z układu kiedowniczego podczas skrecania....co tam mogło paśc??? np.wahacze....było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wagi 0 Opublikowano 4 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 Własnie szukam i sie doszukac nie mogę....... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
transporter735 0 Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 Witam . kolego odnośnie tego piszczenia to jesli słyszysz to tak jakby spod koła kierownicy to problem jest na dolnym krzyżaku przy połączeniu kolumny z maglownicą. Jak jest ciepło w samochodzie to wysychają takie małe gumki dystansowe na krzyżaku i z tąd ten problem. Są tam dwa krzyżaki jeden pod drugim i przeważnie ten na samym dole skrzypi jak stary zawias u dziadka w szopie ja właśnie to dzisiaj opanowałem. Najpierw demontaż tej osłony pod kierownicą ( 4 śrubki i dwie kostki od regulacji swiateł i podświetlanie na nogi) a potem atak WD40 i na koniec smar w sprayu i po kłopocie. Mam nadzieje ze pomogłem . Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manqm 0 Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 U mnie też piszczało jak u Ciebie głównie przy skręcaniu. Dziś był zabieg=strzykawka+igła+olej. Wpuściłem trochę w gume od końcówki drążka i piszczenie ucichło. Z czasem muszę wymieniać końcówki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dudi75 0 Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 Tez mam ten sam problem najpierw sie zasugerowalem wachaczami pare wymienilem ale to na nic szczykawka i olej w gumki wachacza tez nie pomogly piszczy mi poczas krecenia kierownica na postoju i podczas jazdy .Transporter jeszcze twojego sposobu nie prubowalem . Bo ewidentnie piski dochodza z przekladni lub kolumny kierowniczej a co tam moze piszczec . Nawet gdy otworze maske to piszczy gdzies w okolicy przkladni . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manqm 0 Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Tez mam ten sam problem najpierw sie zasugerowalem wahaczami pare wymienilem ale to na nic szczykawka i olej w gumki wachacza tez nie pomogly piszczy mi poczas krecenia kierownica na postoju i podczas jazdy .Transporter jeszcze twojego sposobu nie prubowalem . Bo ewidentnie piski dochodza z przekladni lub kolumny kierowniczej a co tam moze piszczec . Nawet gdy otworze maske to piszczy gdzies w okolicy przkladni . wpuść olej do gumy w końcówce drążka kierowniczego, powinno pomóc, daj znać czy jest poprawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dudi75 0 Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Tez mam ten sam problem najpierw sie zasugerowalem wahaczami pare wymienilem ale to na nic szczykawka i olej w gumki wachacza tez nie pomogly piszczy mi poczas krecenia kierownica na postoju i podczas jazdy .Transporter jeszcze twojego sposobu nie prubowalem . Bo ewidentnie piski dochodza z przekladni lub kolumny kierowniczej a co tam moze piszczec . Nawet gdy otworze maske to piszczy gdzies w okolicy przkladni . wpuść olej do gumy w końcówce drążka kierowniczego, powinno pomóc, daj znać czy jest poprawa Nie ma poprawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slodki79 1 Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 A ja powiem,abyś przyjrzał się kolego bliżej tematu wymiany rolki alternatora :good: Stawiam,że jest to właśnie ten problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dudi75 0 Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 A ja powiem,abyś przyjrzał się kolego bliżej tematu wymiany rolki alternatora :good: Stawiam,że jest to właśnie ten problem Nie mow ze mowisz powaznie co ma wspolnego rolka alternatora od piszczenie w ukladzie kierowniczym badz zawieszenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slodki79 1 Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 A ja powiem,abyś przyjrzał się kolego bliżej tematu wymiany rolki alternatora :good: Stawiam,że jest to właśnie ten problem Nie mow ze mowisz powaznie co ma wspolnego rolka alternatora od piszczenie w ukladzie kierowniczym badz zawieszenia To że stawia opór i pasek piszczy. Przerabiałem to u siebie w tamtym roku,więc podpowiadam na co zwrócić też uwagę Dodam jeszcze,że na postoju wystarczył lekki ruch kierownicą i piszczał jak szalony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kerad22 0 Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 Panowie na 100% rolka napinająca alternatora. Miałem to samo gdy skrecałem kołami a nawet w czasie jazdy sie odzywało przy końcu skręcania strasznie piszczało myślałem że może paski lużne na co mechanik mi powiedział że to naciąg automatyczny. Robiłem rozrzad i gościowi powiedziałem że jakby coś innego wykrył to niech mnie powiadomi i zadzwonił że to piszczenie to przez rolkę która była w tragicznym stanie. Wymieniłem chociaż kosztowała ponad 400 zł ale teraz nic ale to nic mi nie piszczy i nie brzęczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yahoo 0 Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 U mnie ten pisk był efektem właśnie walniętego wahacza, piszczał na postoju przy ruchu kierownicą i to bardzo głośno, podczas jazdy też. Co do rolki to u mnie piszczała rolka ale tylko jak coś maglowałem z elektryką czyli jak było większe obciążenie. Piszczał w sumie pasek na początku a potem był problem bo spadła rolka wraz z paskiem. Na szczęscie auto stało na parkingu więc nic się nie stało. A może coś ze wspomaganiem ? Nie wiem pompa wspomagania może nie domaga ? dlatego koledze coś piszczy. Ale ja bym właśnie szukał albo zawieszenie albo właśnie rolka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gzrybol 0 Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Witam Ja też bym obstawiał rolkę alternatora, tam jest sprzęgiełko i to ono się zaciera i pasek skrzypi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fazi1111 0 Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 a po jakim czasie od jazdy można sprawdzić stan płynu wspomaganiu?? bo jak patrze teraz to nawet na bagnecie nic nie ma ale jak kiedyś dolewałem to po paru godzinach było dużo ponad maximum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się