adaxus Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 Czytam ten wątek i zastanawia mnie czy czułeś bardziej drgania z tyłu ? U mnie na pełnej "bombie" są drania na 4,5 i 6 biegu. miedzy 2000-2200rpm Samochod juz wisiał na podnosniku i mam luzy na podporze wału, a jak pytałem kilku ziomków z podobnymi objawami to podobno to norma tez przy dłubanych silnikach... Sam niewiem... Na dwumas mi to nie wygląda. I jeśli dobrze mnie pamięć nie myli, na letnich 19" tego nie miałem... Teraz mam zimówki 17" na wysokim profilu i mam takie cuda...
ono Opublikowano 5 Lutego 2014 Autor Opublikowano 5 Lutego 2014 Tak , wydaje sie ze drgania są z tylu , tez byłem pewien ze to podpora , okazało sie inaczej . Leć do gości od półosi niech sprawdzą .
spetsnaz Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 Ono dobrze pisze, luz zawsze jest na podporze bo powinien być, sprawdzić w pierwszej kolejności półosie.
kamila4b7 Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 Polecam ten warsztathttp://http://www.walcar.pl/index.php?view=03 ja tez miałem problem z drganiami wału i za ok. 230zł problem znikł. A co do podpory to nawet jak ma luz to bym nie wymieniał bo zamienniki są twardsze i nie wytłumiaja tak drgań ja mam zamontowana z BMW
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się