Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 AFB] Sporadyczne problemy z uruchomieniem silnika.


Co to moze byc?  

  1. 1. Co to moze byc?



Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No u mnie w 2.5 Tdi 15o koni wystepuje problem zapalania auta... z rana kreci dopiero za 2 razem... niekeidy nawet jak jest cieply to musze chwile pokrecic z czasami na styk pali. Jaka to moze byc przyczyna : Pompa paliwowa, zly kąt wtrysku, świece czy moze cos innego?

[mod]- nazywaj watki zgodnie z regulaminem - stosuj wlasciwe dla silnika o ktory pytasz prefixy - to nie jest wybor koloru skarpetek, wiec ankieta jest nieuzasadniona - Musashi[/mod]

Opublikowano

a diagnostyke VAG-iem robiles? :cool1:

Opublikowano

Kolego,

po pierwsze: sprawdź czy wszystkie świece są ok "metodą na kabel",

Po drugie: sprawdź kąt wtrysku lub wrzuć logi,

Po trzecie: sprawdź szczelność wężyków przelewowych

Opublikowano

trzeba tez Vagiem sprawdzic wskazania czujnika temp cieczy, sprawdz jak odpali po odłaczeniu tego czujnika, wtedy ECU dostanie informacje że jest -30 na dworze i da duża dawkę rozruchową,.

p.s. mój nie chciał palic na ciepło, Rogal zmienił dawke rozruchową w ECU i teraz pali na dodtyk od dwóch lat,.

pozdro

Opublikowano

No u mnie w 2.5 Tdi 15o koni wystepuje problem zapalania auta... z rana kreci dopiero za 2 razem... niekeidy nawet jak jest cieply to musze chwile pokrecic z czasami na styk pali. Jaka to moze byc przyczyna : Pompa paliwowa, zly kąt wtrysku, świece czy moze cos innego?

oprocz tego co koledzy napisali, mialbym pytanie kiedy wymianiales filtr paliwa ? (czas, przebieg)

p.s. mój nie chciał palic na ciepło, Rogal zmienił dawke rozruchową w ECU i teraz pali na dodtyk od dwóch lat,.

... troche dziwne, ze zapomniales ze to tymczasowe rozwiazanie. Bo chyba Rogal uprzedzil Cie o tym ?

Opublikowano

No u mnie w 2.5 Tdi 15o koni wystepuje problem zapalania auta... z rana kreci dopiero za 2 razem... niekeidy nawet jak jest cieply to musze chwile pokrecic z czasami na styk pali. Jaka to moze byc przyczyna : Pompa paliwowa, zly kąt wtrysku, świece czy moze cos innego?

oprocz tego co koledzy napisali, mialbym pytanie kiedy wymianiales filtr paliwa ? (czas, przebieg)

p.s. mój nie chciał palic na ciepło, Rogal zmienił dawke rozruchową w ECU i teraz pali na dodtyk od dwóch lat,.

... troche dziwne, ze zapomniales ze to tymczasowe rozwiazanie. Bo chyba Rogal uprzedzil Cie o tym ?

skoro działa i wszystko ok przez ten czas to nie mam sie nad czym zastanawiac, niestety witek nic o tym nie mówił, dawka w ECU jest zmieniaona na stałe, jedynie przy rozruchu jest bączek z wydechu,.

pozdro

Opublikowano

no i ok :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...