Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Tył "siedzi nisko" -wymiana sprężyn na ori?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam.

zauwazylem ze moja bryka z tylu siedzi nizej w stosunku do przodu

jutro moze zrobie jakie fotki to ktos moze ocenic,a teraz sie chce zapytac

czy warto kupowac nowe sprezyny czy jakies podkladki pod nie do starych?

dodam ze nie jestem zwolennikiem niskiego zawiachu(gust)

podoba mi sie tyl lekko w gore(bez przesady)w stosunku do przodu

3gnVS.jpg

Opublikowano

a wie ktos jakie sa ceny oryginalow w aso?

z innych marek cobyscie polecili oprocz tych nizszych?

zadnych obnizonych nie zakladam!!!!!

najwyzej podkladki jakies na tyl(ale nie mam wiedzy jakie i ile) :mysli:

Opublikowano

ori zawias tak wygląda, jak chcesz to wypoziomować na twój gust to wsadz na przód ori 1BE -20mm

...albo na tył takie jak ja wyjąlem ze swojego V6 - klasa wagowa WR 11

(zobacz sobie na foto w moim profilu - auto waży 1550 kg)

Opublikowano

czyli moje auto nie siedzi!?!

ale brzydko jak h*j!!!

a te sprezyny od v6 to jaka jest cena ori?

a moze innych firm?

a moze jednak podkladki?

Opublikowano

Stwarzasz sam sobie problem, na zdjęciu twoje auto bardzo ładnie, zdrowo stoi. Wóz drabiniasty chcesz zrobić? Na twardszych sprężynach albo wsadzonych podkładkach charakterystyka zawiasu będzie właśnie taka, auto zacznie skakać i przestawiać tył na wybojach, plus do tego nieprzewidywalne zachowanie w sytuacji ekstremalnej.

Opublikowano

czyli moje auto nie siedzi!?!

ale brzydko jak h*j!!!

a te sprezyny od v6 to jaka jest cena ori?

a moze innych firm?

a moze jednak podkladki?

jasne że nie siedzi, ceny spręzyn ori nie znam a o innych spręzynkach podwyższających to raczej nie słyszalem

podkładki, hmm :mysli: ...no myśle że zmieściłoby się tam coś pod gniazda ok 10mm, jak chcesz to eksperymentuj, ja bym tego nie robił

jak bedziesz w polsce to ci takie spręzynki moge opchnąć

Opublikowano

Witam. U mnie podobny problem. Tylko ja mam wersję sedan z silnikiem 1,6 i tył siedzi jakieś 30mm niżej niż przód. 2 michy temu wymieniłem z tyłu amorki na nowe ( sachs ) bo stare były juz słabe, ale tył nic się nie podniósł. Dodam, że po wymianie i tak tyłem buja na nierównościach. Może nie pływa jak ponton ale daje się odczuć nawet przy spokojnej jeździe. Myślałem że po wymianie amortyzatorów, tyłek będzie sztywno siedział:) Co Wy o tym myślicie. W przyszłym tyg mam zamiar wymienić amorki z przodu bo po zimie też już dają znać o sobie. Jakiej firmy polecacie? Celuję w bilstein lub kayaba. Czy należy wymienić również łożysko amortyzatora? I co z tym tyłem, bo chciałbym za jednym razem to zrobić. Zmienić sprężyny czy co? I gdzie i jakie kupić te sprężny???

Opublikowano

Witam. U mnie podobny problem. Tylko ja mam wersję sedan z silnikiem 1,6 i tył siedzi jakieś 30mm niżej niż przód. 2 michy temu wymieniłem z tyłu amorki na nowe ( sachs ) bo stare były juz słabe, ale tył nic się nie podniósł. Dodam, że po wymianie i tak tyłem buja na nierównościach. Może nie pływa jak ponton ale daje się odczuć nawet przy spokojnej jeździe. Myślałem że po wymianie amortyzatorów, tyłek będzie sztywno siedział:) Co Wy o tym myślicie. W przyszłym tyg mam zamiar wymienić amorki z przodu bo po zimie też już dają znać o sobie. Jakiej firmy polecacie? Celuję w bilstein lub kayaba. Czy należy wymienić również łożysko amortyzatora? I co z tym tyłem, bo chciałbym za jednym razem to zrobić. Zmienić sprężyny czy co? I gdzie i jakie kupić te sprężny???

tak, tylko jak chcesz obniżyć więcej niż 30mm to byś musiał też sport amory założyć, nie wiem jak chcesz to finansowo ogarnąć - możesz sobie np. wsadzić te spręzyniki na przód i normalne amorki do tego

http://www.allegro.pl/item942621797_sportowe_sprezyny_obnizajace_audi_a4_b5_przod.html

Opublikowano

Finansowo muszę się zmieścić tak w 800 zl żeby wymienić przód amory i coś z tym tyłem zrobić. A czy na takich sprężynach -30mm dużo się traci na komforcie? Wiadomo,że niskie auto lepiej wygląda, jednak u mnie priorytetem jest właśnie komfort jazdy. No i fele mam tylko 15, więc nie wiem jakby to wyglądało z obniżonym zawieszeniem...

Opublikowano

ja wymieniłem wzystkie springi -35 i jestem na ori amorkach - jest tylko minimalnie twardszy ale za to bardziej stabilny na zakrętach, nie przechyla sie tak, sportowe amory też dużo robią dla twardości

wygląda dużo lepiej przy tym obniżeniu nawet na 15" bo w tej chwili mam takie założone i nawet jeszcze nigdzie nie przytarłem podwoziem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...