turdzi Opublikowano 5 Lipca 2010 Opublikowano 5 Lipca 2010 Mocno telepie autem przy gaszeniu jak wywalisz EGR i klape gaszącą. a jakie sa zaletyw wywalena EGR ?
Flyer Opublikowano 5 Lipca 2010 Opublikowano 5 Lipca 2010 Usuwanie EGR jest bes sęsu. Wieksza temp. spalin, gorsza kultura pracy, telepanie przy odpalaniu/gaszeniu... to nie ma wiekszego sensu.
Piotrek98igo Opublikowano 5 Lipca 2010 Opublikowano 5 Lipca 2010 Mocno telepie autem przy gaszeniu jak wywalisz EGR i klape gaszącą. a jakie sa zaletyw wywalena EGR ? czysty dolot,mniejsze dymienie.
aju Opublikowano 6 Lipca 2010 Opublikowano 6 Lipca 2010 ja tam mam egr i mieć będę,wypowiem się na podstawie samego programu... kolega ma auto z takim samym silnikiem jak ja, pomodził go jak to nazwał, brak egr, kolektor awx, wycięty katalizator, wyczyszczony cały dolot, nadkole s4, po programie 146koni 350nm ja doprowadziłem auto do serii po poprzednim setupie, dodam że mam katalizator, egr i wszytko co dała fabryka.... po programie ta sama firma ta sama osoba robiła i ta sama hamownia 153koniów 360niutów
MrTea Opublikowano 6 Lipca 2010 Opublikowano 6 Lipca 2010 Aju .. ale to już chyba zalezy od konkretnego egzemplarza...
aju Opublikowano 6 Lipca 2010 Opublikowano 6 Lipca 2010 na pewno w jakimś stopniu,a le zobacz tyle modyfikacji niby i co? z tym egr też by wyszło pewnie ze 145 u niego
Piotrek98igo Opublikowano 6 Lipca 2010 Opublikowano 6 Lipca 2010 moze ma mniej koxu podlane :gwizdanie:
Timo777 Opublikowano 16 Lipca 2010 Opublikowano 16 Lipca 2010 Usuwanie EGR jest bes sęsu. Wieksza temp. spalin, gorsza kultura pracy, telepanie przy odpalaniu/gaszeniu... to nie ma wiekszego sensu. Dlaczego po wywaleniu EGR jest większa temp. spalin??? Zawsze można wywalić EGR a pozostawić klapę gaszącą
olovski Opublikowano 16 Lipca 2010 Opublikowano 16 Lipca 2010 Zawsze można wywalić EGR a pozostawić klapę gaszącą popieram ja tak zrobilem przy wymianie kolektora na AWXa ERG OFF klapa gaszaca bangla i wszystko ok
sancho80 Opublikowano 13 Września 2010 Opublikowano 13 Września 2010 i jak tam sprawy, wymieniona turbina na BRD? jaki wynik po FIMCu i Turbo?
foxxracing Opublikowano 16 Września 2010 Opublikowano 16 Września 2010 narzie sie wstrzymuje, czekam az mi troszke sie punkty karne zredukuja i tak sie zastanawiam czy na zime takie modyfikacje by byl dobre bo auto bedzie sie inaczej zachowywac a do tego gorsze warunki na drodze i szkoda troche auta jak bym tak od razu przycisl do konca i zaliczyl gdzies dzwona. Chyba jednak poczekam do wiosny, jeszcze teraz mie troszke z kasa przycislo i tez moja a4 b6 musiala troche zejsc na 2 plan
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się