siara Opublikowano 25 Maja 2014 Opublikowano 25 Maja 2014 Albo z golfa 3 na szrocie wyrwać za parę groszy
lukas551 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Obudowa i taśma musi byc koniecznie od A4 B5 czy może podejdzie od A6 C5??
szymon441992 Opublikowano 13 Lipca 2014 Opublikowano 13 Lipca 2014 Kurde zamontowałem kierownicę z polifta dałem nabę z golfa i troche jakby kierownica była niedokręcona, a dokręcona jest. Chyba na tej tulei trochę chodzi.. ;/
siara Opublikowano 13 Lipca 2014 Opublikowano 13 Lipca 2014 Jak to możliwe... Ja ten wieloklin nabijałem i jest sztywno. Nawet dziś zdejmowałem kierę i jest jak trzeba ---------- Post dopisany at 23:49 ---------- Poprzedni post napisany at 22:33 ---------- audi a4b5 taśma zwijak polift. st.bdb. Leszno
siara Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Pasuje, rozmiar polift Ogłaszam, że jeżeli ktoś się obawia to schemat podłączenia poduszki jest poprawny
Fenrir Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Moją kierownicę zakładał elektryk przy okazji innych robót i odstaje mi o jakiś centymetr z tyłu od obudowy Ktoś też tak ma czy każdemu przylega? Zastanawiam się czy zostawić tak czy coś z tym zrobić, skrócić, nabić?
ravmen Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Witam.Mam już cały zestaw potrzebny do przeróbki. Pytanie czy konieczne jest skracanie tej redukcji wieloklinu?
Fenrir Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Bez skracania nie nabijesz jej na odpowiednią długość
ravmen Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 wymieniłem w końcu dzisiaj swoją starą wysłużoną kierownicę na skórzaną z Audi A6 . Nie obyło się bez problemów ale udało się na szczęście.a to zdjęcia przed i po wymianie
iszpakusi Opublikowano 7 Września 2014 Opublikowano 7 Września 2014 (edytowane) Witam , czy wymieniajac kierownice taką jak - up @ravmen na http://allegro.pl/audi-a3-kompletna-kierownica-s-line-skorzana-i4569332353.html - muszę koniecznie zmieniac taśme AIRBAG'u i obudowe kierownicy ?? Edytowane 7 Września 2014 przez iszpakusi
xBladex Opublikowano 7 Września 2014 Opublikowano 7 Września 2014 Tak musisz to zmienić..bo nowa taśma nie będzie pasować do obudowy z przedlfta..na forum obudowę i taśmę wyrwiesz za pare pln-ów..nawet jak chyba mam taśmę od lifta..a polecam tez żeby nie kupować żadnej redukcji tylko kolumnę kierowniczą z lifta..i masz jak fabryka wypuściła. Ja mam tak zrobię i nic mi nie odstaje.
siara Opublikowano 7 Września 2014 Opublikowano 7 Września 2014 Obudowę i taśmę to się zgodzę. Ale redukcja kosztuje parę zł. Obcinasz i jest git
devildrum Opublikowano 9 Września 2014 Opublikowano 9 Września 2014 (edytowane) Pytanie. Chcę wymienić u ojca w A4 B5 kierownicę te z 80tki na poliftową. Czy ta nadaje się : http://allegro.pl/show_item.php?item=4552814940 Druga sprawa. Kupię obudowę, brakuje mi tylko wieloklina. Czy kierunkowskazy i wszystkie "wajchy" będą działać jak należy? Czy przy wymianie obudowy będą pasować ? Przy okazji chętnie kupię przejściówkę wieloklinu i obudowę jak ktoś ma z forumowiczów. Edytowane 9 Września 2014 przez devildrum
devildrum Opublikowano 9 Września 2014 Opublikowano 9 Września 2014 (edytowane) Dzięki.... Chętnie kupię obudowę i redukcję wieloklinu Edytowane 9 Września 2014 przez devildrum
Martinor Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 Panowie mam mały problem. Wymieniłem sobie kierę i mam efekt taki, że nie ma klaksonu. Wtyczki wszystkie podpięte, reszta gra, bezpieczniki OK. Kierownicę założyłem tą na mały wieloklin więc tam nie było zmaścić a mimo to klaksonu nie ma. Jeśli ktoś miał podobny problem niech powie jak to ogarnąć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się