Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana kierownicy czteroramiennej na poliftową


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Albo z golfa 3 na szrocie wyrwać za parę groszy

Opublikowano

Obudowa i taśma musi byc koniecznie od A4 B5 czy może podejdzie od A6 C5??

Opublikowano

taśma podejdzie od a6 c5

Opublikowano

OK dzieki za info

Opublikowano

Kurde zamontowałem kierownicę z polifta dałem nabę z golfa i troche jakby kierownica była niedokręcona, a dokręcona jest. Chyba na tej tulei trochę chodzi.. ;/

Opublikowano

Jak to możliwe... Ja ten wieloklin nabijałem i jest sztywno. Nawet dziś zdejmowałem kierę i jest jak trzeba

---------- Post dopisany at 23:49 ---------- Poprzedni post napisany at 22:33 ----------

audi a4b5 taśma zwijak polift. st.bdb. Leszno

Opublikowano

kiera sline z a6 c4 pasuje do b5?

Opublikowano

Pasuje, rozmiar polift


Ogłaszam, że jeżeli ktoś się obawia to schemat podłączenia poduszki jest poprawny :facepalm:

Opublikowano

Moją kierownicę zakładał elektryk przy okazji innych robót i odstaje mi o jakiś centymetr z tyłu od obudowy :facepalm: Ktoś też tak ma czy każdemu przylega? Zastanawiam się czy zostawić tak czy coś z tym zrobić, skrócić, nabić?

Opublikowano

Witam.
Mam już cały zestaw potrzebny do przeróbki. Pytanie czy konieczne jest skracanie tej redukcji wieloklinu?

Opublikowano

Bez skracania nie nabijesz jej na odpowiednią długość

Opublikowano

A potem kiera odstaje.... :whistling:

Opublikowano

wymieniłem w końcu dzisiaj swoją starą wysłużoną kierownicę na skórzaną z Audi A6 . Nie obyło się bez problemów ale udało się na szczęście.

a to zdjęcia przed i po wymianie :)

przed.jpg?noCache=1408104978

image.jpg?noCache=1408105014

Opublikowano (edytowane)

Witam , czy wymieniajac kierownice taką jak - up @ravmen na

http://allegro.pl/audi-a3-kompletna-kierownica-s-line-skorzana-i4569332353.html

- muszę koniecznie zmieniac taśme AIRBAG'u i obudowe kierownicy ??

Edytowane przez iszpakusi
Opublikowano

Tak musisz to zmienić..bo nowa taśma nie będzie pasować do obudowy z przedlfta..na forum obudowę i taśmę wyrwiesz za pare pln-ów..nawet jak chyba mam taśmę od lifta..a polecam tez żeby nie kupować żadnej redukcji tylko kolumnę kierowniczą z lifta..i masz jak fabryka wypuściła.

Ja mam tak zrobię i nic mi nie odstaje.

Opublikowano

Obudowę i taśmę to się zgodzę. Ale redukcja kosztuje parę zł. Obcinasz i jest git

Opublikowano (edytowane)

Pytanie. Chcę wymienić u ojca w A4 B5 kierownicę te z 80tki na poliftową. Czy ta nadaje się :

http://allegro.pl/show_item.php?item=4552814940

Druga sprawa. Kupię obudowę, brakuje mi tylko wieloklina. Czy kierunkowskazy i wszystkie "wajchy" będą działać jak należy? Czy przy wymianie obudowy będą pasować ? :)

Przy okazji chętnie kupię przejściówkę wieloklinu i obudowę jak ktoś ma z forumowiczów.

Edytowane przez devildrum
Opublikowano

Tak to będzie pasować..

Opublikowano (edytowane)

Dzięki....

Chętnie kupię obudowę i redukcję wieloklinu :)

Edytowane przez devildrum
Opublikowano

Panowie mam mały problem. Wymieniłem sobie kierę i mam efekt taki, że nie ma klaksonu. Wtyczki wszystkie podpięte, reszta gra, bezpieczniki OK. Kierownicę założyłem tą na mały wieloklin więc tam nie było zmaścić a mimo to klaksonu nie ma. Jeśli ktoś miał podobny problem niech powie jak to ogarnąć.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...