Ciepły Opublikowano 1 Lipca 2010 Autor Opublikowano 1 Lipca 2010 2.4 hm... są gusta i guściki jeżeli chce się mieć tanie V6 to dobra opcja ja osobiście nie polecam tego silnika Duże koszty utrzymania a jednak to nie jest to lepiej zainwestować w 2.8 Q ew. 2.7 bi turbo
IDUAL Opublikowano 1 Lipca 2010 Opublikowano 1 Lipca 2010 no jakbym zainwestował w 2.8 lub 2.7 bi to jeszcze misiałbym zainwestować w CPN niestety.
Ciepły Opublikowano 1 Lipca 2010 Autor Opublikowano 1 Lipca 2010 2.4 pali prawie tyle co 2.8 zakładając gaz jezdzisz jak za darmo 2.7 to już większy wydatek
IDUAL Opublikowano 1 Lipca 2010 Opublikowano 1 Lipca 2010 Miałem juz auto na gaz nigdy więcej nie wiem czy źle był założony czy jak ale cały czas coś przerąbane było nie mówiąc juz o jeździe na benzynie która była praktycznie niemożliwa tak ze juz gazu raczej nie no chyba że kupie auto z orginalnym fabrycznym
wicio150 Opublikowano 1 Lipca 2010 Opublikowano 1 Lipca 2010 TDI to zajebiaszcze silniki Fajne do modzenia i jedzisz prawie za darmo [br]Dopisany: 01 Lipiec 2010, 13:45_________________________________________________Ale dysuksja sie tu rozwinela
Ciepły Opublikowano 1 Lipca 2010 Autor Opublikowano 1 Lipca 2010 No z tym się zgodzę audi wprowadziło do wyścigów silniki TDI łatwo się je modzi do tego można wycisnąć ciekawe momenty obrotowe Ale życie jest za krótkie żeby jeździć dieslem
wicio150 Opublikowano 1 Lipca 2010 Opublikowano 1 Lipca 2010 Ale życie jest za krótkie żeby jeździć dieslem
Ciepły Opublikowano 1 Lipca 2010 Autor Opublikowano 1 Lipca 2010 Będę odważny i napiszę "Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć dieslem czy na gazie ... :)"
czeski Opublikowano 1 Lipca 2010 Opublikowano 1 Lipca 2010 Ciepł odważny jesteś :gwizdanie: jazda na gazie nie wyklucza dobrej zabawy i utraty przyjemności z jazdy zawsze można przełączyć na i targać jak by tego gazu nie było Miałem juz auto na gaz nigdy więcej nie wiem czy źle był założony czy jak ale cały czas coś przerąbane było nie mówiąc juz o jeździe na benzynie która była praktycznie niemożliwa tak ze juz gazu raczej nie no chyba że kupie auto z orginalnym fabrycznym a co do tego to na pewno jakiś gniot zakładał ten gaz bo ja nie mam żadnych problemów z gazem ani z benzyną już 60tyś bezawaryjnej jazdy na gazie i autko zdrowe jeszcze pytanko jaki silnik i jaka instalacja ??
wicio150 Opublikowano 1 Lipca 2010 Opublikowano 1 Lipca 2010 Będę odważny i napiszę "Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć dieslem czy na gazie ... :)" Czekaj czekaj jeszcze cie przycisnie benzyna bedzie za 5 zl to sobie sam gaz zalozysz
Ciepły Opublikowano 1 Lipca 2010 Autor Opublikowano 1 Lipca 2010 Wiciu ja planuje zakup Esyyy wtedy pomyśle nad gazem
IDUAL Opublikowano 1 Lipca 2010 Opublikowano 1 Lipca 2010 Właśnie tu był problem bo założyłem gaz do auta do którego się nie powinno zakładać gazu. To było Audi 100 2.0 E na KJ TRONIC czyli mechaniczny wtrysk paliwa wiec przez to były te problemy z gazem a potem z benzyną a co do jazdy na gazie to skoro można taniej jeździć to czemu nie. Jakby dobrze podrążyć temat to w sumie na gazie można wiecej wicisnąc z silnika niż na benzynie tylko problem jest w reduktorem gazu który ogranicza i najważniejsze chłodnica gazu by się przydała ale to dużo by o tym pisać a i tak nikt z tego nie skorzysta interesowałem się troche tym kiedyś ale odpuściłem.
Ciepły Opublikowano 1 Lipca 2010 Autor Opublikowano 1 Lipca 2010 Kwestia w moim przypadku jest prosta gaz zwróci mi się za rok półtora więc jak przekalkulowałem nie opłaca mi sie jedyny plus tego że zaleje za 20 i jeżdze a tak musze za 50
IDUAL Opublikowano 1 Lipca 2010 Opublikowano 1 Lipca 2010 W sumie oglądałem kiedyś program chyba to był ford jakiś z silnikiem 1,8 bezn i zrobili kalkulację to wyszło ze jak założyć gaz dobrej firmy to wróciłby się po około 140 000 tyś kilometrów
Gość fudi Opublikowano 1 Lipca 2010 Opublikowano 1 Lipca 2010 Moje auto ma gaz już 100 000 km i nic się nie dzieje poważnego Ciepły polecam Ci : http://moto.onet.pl/1583668,1,artykul.html :> @IDUAL No tak ale od każdej reguły są wyjątki, są plusy i minusy
IDUAL Opublikowano 1 Lipca 2010 Opublikowano 1 Lipca 2010 Dobra panowie z innej beczki ma ktos pełny fis w autku ja bede montował dodatkowe zegary od ciśnienia oleju i ładowania aku ale osobno gdzieś na boku bo z fisem straszna dłubanina jest trzeba przeprogramować licznik i immo manetki kupić
Ciepły Opublikowano 1 Lipca 2010 Autor Opublikowano 1 Lipca 2010 Wiciu chyba ma pełny bo ja mam połfisa
IDUAL Opublikowano 1 Lipca 2010 Opublikowano 1 Lipca 2010 No właśnie bo pełny fis super wygląda tylko że za dużo zachodu z tym. Juz nie chodzi o dodatkowe zegary tylko i kompa zeby pokazywał to co trzeba dlatego chyba założe sobie tylko dodatkowe zegary to sobie sam potrafie zrobić
?agi Opublikowano 1 Lipca 2010 Opublikowano 1 Lipca 2010 Cieply jak by ci przyszlo jezdzic tyle co mi i czeskiemu sam bys mial gas bo inaczej stacje musial bys miec pod domem i fortune
wicio150 Opublikowano 1 Lipca 2010 Opublikowano 1 Lipca 2010 Wiciu chyba ma pełny bo ja mam połfisa Niestety mam pol fisa Ale sam bede dlubal fisa jak sie trafia zegary w dobrej cenie Chetnie bym zobaczyl jak ktos bedzie u siebie montowal bo fajna sprawa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się