olovski Opublikowano 18 Marca 2010 Autor Opublikowano 18 Marca 2010 głowna rura moze tyle kosztować z 350zł ja za taka dałem tylko 50zł uzywka oczywiscie?? za 80 dych mozna by wziasc ino ktory ten z Paska czy Audi hehe w sumie takie same, chyba ze cos z mapsensorem sie rozni[br] No przecież i na tej aukcji chodzi o całosć :gwizdanie: Kupujcie w ASO hehe tylko wazniejsze albo drobne rzeczy wyruchalem sie z lampka oswietlenia rejestracji kupilem na allegro za 30zeta 11zl wysylka i sie okazalo ze nie pasuje a koles uparcie twierdzil ze bedzie pojechalem do ASO i kupilem za 25zl [br] _________________________________________________w sumie ten z Paska ma wszytskie mocowania i przewody z boku a z Audicy goly chyba ze je mozna przelozyc?? Panowie ktory z przedmiotow tego uzytkownika to waz z IC do tej wlasnie rury cisnieniowej o ktorej mowa http://allegro.pl/search.php?us_id=331472&string=awx&fb=1
jaro4444 Opublikowano 18 Marca 2010 Opublikowano 18 Marca 2010 Potrzebujesz kolektor, EGR, to co na aukcji 952825293 i rura nr 1 z aukcji 952825283. Do tego uszczelka pod kolektor, uszczelki pod zaślepki przy kolektorze wylotowym i pod EGR, zaślepki do kolektora wylotowego i pod EGR, kawałek węża o ściankach ok 2-3 mm i średnicy wewnętrznej ok 15-18 mm, dwie opaski zaciskowe ("tyrtytki") długości ok 70 mm (2,5 mm szerokie), 2 opaski szerokości 3-4 mm długości 200 mm, kawałek przewodu podciśnieniowego do podłączenia klapy gaszącej. Ale Ty to wiesz od dawna, a dalej kręcisz się jak patyk w przerębli
Cristoforo Opublikowano 18 Marca 2010 Opublikowano 18 Marca 2010 patyk w .......w gó........ zamontuj sobie to tych twoich modów takie cuś :gwizdanie: http://allegro.pl/item964014934_podstawa_filtra_oleju_1_9_tdi_awx_audi_a4_01_04.html
olovski Opublikowano 18 Marca 2010 Autor Opublikowano 18 Marca 2010 heh jaro powiedz mi przy tym co w aukcji 952825293 czyli rura i kolano do EGRa przy tym akurat nie ma mocowan przewodow wiesz o ktore mi chodzi jest kilka ktore ktore leca wzdluz tej rury duzo cienszych jak prawie jak z podcisnienia te mocowania mozna przelozyc ode mnie z rury czy sa tam na stale chodzi mi o te konkretnie http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bb3e73e3c05fc961.html nie chce robic chaly tyrtytkami kolektor -jest egr -jest uszczelka pod kolek -jest uszczelki pod zaslepki -sa zaslepki -sa przewod podcisnienia -jest dwie opaski zaciskowe ("tyrtytki") długości ok 70 mm (2,5 mm szerokie) -tyrtytki sa -to tez maja byc tyrtytki?? czy metalowe 2 opaski szrokości 3-4 mm długości 200 mm -to tez maja byc tyrtytki?? czy metalowe kawałek węża o ściankach ok 2-3 mm i średnicy wewnętrznej ok 15-18 mm. polecisz cos konkretnego?? zamontuj sobie to tych twoich modów takie cuś :gwizdanie juz mom takie cudo
Cristoforo Opublikowano 18 Marca 2010 Opublikowano 18 Marca 2010 olovski przypasuj sobie wpierw całą rurę od AWX i zobaczysz gdzie leży problem te cienkie rurki to żaden problem je zamontować przymierz sobie i dopasuj to żaden problem :gwizdanie:[br]Dopisany: 18 Marzec 2010, 21:19_________________________________________________a widziałeś gdzieś tyrtytki metalowe zwykłe plastykowe zobacz sobie w historii jaro4444 ma tam fotkę jak jest to zrobione w passku to zobaczysz wizualnie jak to wygląda
olovski Opublikowano 18 Marca 2010 Autor Opublikowano 18 Marca 2010 hehehe tyrtytki metalowe szpoko chodzilo mi czy tez maja byc tyrtytki czy opaski metalowe heh ale w sumie napisalem ze mozna tak wnioskowac niom nie wiem poprostu ktory to bedzie waz, gdzie go wcisnac "kawałek węża o ściankach ok 2-3 mm i średnicy wewnętrznej ok 15-18 mm" co do tej rury wlasnie nie wiem czy wziasc z audi czy paska w tej z paska sa juz te mocowania musze jutro zagladnac pod maske i zobaczyc czy u mnie da sie te uchwyty zdemontowac heh znow pytanie bedzie czy w tej rurce z awxa bedzie mozna je wlozyc hehehe kurw... kto blisko mieszka i ma awxa :> hehe patrzac na 922 wiadomosci u jaro troche mi to zajmie ale ide szukac thanks
jaro4444 Opublikowano 18 Marca 2010 Opublikowano 18 Marca 2010 Olovski wybacz ale nie mam siły do Ciebie Kiedy zrozumiesz, że przewód podciśnienia przy silnikach AWX i pochodnych idzie na prawą stronę auta, tam przechodzi przez przegrodę czołową i za tą przegrodą idzie do serwa i innych urządzeń, a w ATJ idzie wygiętą w kształt litery U rurką wprost na lewą stronę auta. Podparty jest nadlewami w kolanku gumowym. Skoro w AWX nie ma nadlewów i przewód podciśnienia ma nie trzeć o kolanko to pomocne są Ci w tym kawałek węża i tyrtytki. Przeciętym wzdłuż wężem nałożonym na rurę podciśnienia unosisz go te 2-3 mm nad plastikową rurę dolotową, tka b nie tarł o kolanko. Tyrtytkami małymi zaciskasz wąż na rurze podciśnienia, tymi długimi (200 mm) przyciskasz rurę podciśnienia z wężem do rury dolotowej. U brata poprowadziłem to obok rury dolotowej, u ojca nad tą rurą i tak jest lepiej i łatwiej. Zdjęcie u brata:
Cristoforo Opublikowano 18 Marca 2010 Opublikowano 18 Marca 2010 jaro4444 włanie o taką fotkę chodziło teraz chyba nie będzie problemu co olovski
olovski Opublikowano 18 Marca 2010 Autor Opublikowano 18 Marca 2010 Olovski wybacz ale nie mam siły do Ciebie no mowilem ze trzeba lopatologicznie :> teraz czaje po co ten waz hehe chyba nie zajarzylem na PW wszytsko juz jasne jak slonce a co z tymi jeba... mocowaniami jak na zdjeciu sprzed 3 odpowiedzi co sa w rurce z paska a nie ma w tej z awxa jest mozliwosc przelozenia czy w awxie ich poprostu nie ma??
Cristoforo Opublikowano 18 Marca 2010 Opublikowano 18 Marca 2010 te mocowania z rury od AWX zostaw je w spokoju one na 99% sa tak samo ułożone jak w AJM ale to nie problem żaden przerobić
olovski Opublikowano 18 Marca 2010 Autor Opublikowano 18 Marca 2010 heh nie chodzi mi o przerobienie tylko czy one sa czy ich nie ma na zdjeciu w aukcji nie widac za wiele a w zasadzie nie widac zeby byly http://allegro.pl/item952825293_waz_rura_osprzet_1_9_tdi_awx_audi_a4_01_04_8e0.html oprocz tego ze ma spelniac zadanie dobrze bylo by zeby estetycznie wygladalo dlatego pytam czy z mojej rury da sie przelozyc do tej wlasnie z allegro bo jak nie to juz zaczynam kombinowac a jak sie da to glowa spokojna hehe
jaro4444 Opublikowano 18 Marca 2010 Opublikowano 18 Marca 2010 Nie da się bardziej łopatologicznie tu jest rozwiązanie z Passata: Zachowane tam są wszystkie "klipsy" i inne fetysze Olovskiego , a dodatkowa rura gumowa ma tylko parę cm długości. Tak jak tłumaczyłem już dokładnie koniecznie jest podcięcie górnej osłony silnika, by nie obcierała o przewód podciśnienia.
Cristoforo Opublikowano 18 Marca 2010 Opublikowano 18 Marca 2010 te mocowanie klipsy z tej głownej rury zostały usunięte wiec one są fabrycznie zgrzewane ale to najmniejszy problem można przecież te przewody podciśnienia zamontować do grodzi silnika
olovski Opublikowano 18 Marca 2010 Autor Opublikowano 18 Marca 2010 nie prosciej kupic te rurke z paska juz z mocowaniami tez awx??
Cristoforo Opublikowano 18 Marca 2010 Opublikowano 18 Marca 2010 nie prosciej kupic te rurke z paska juz z mocowaniami tez awx?? prościej ale ja pokazuje ewentualne rozwiązanie problemu po wklejeniu fotki z allegro jak można to rozwiązać
olovski Opublikowano 18 Marca 2010 Autor Opublikowano 18 Marca 2010 prościej ale ja pokazuje ewentualne rozwiązanie problemu po wklejeniu fotki z allegro jak można to rozwiązać nom oki tak wiec zakupy beda udane hehehe heh brakunie mi tylko jednego uszczelniacza jutro kierunek ASO :> dzieki WAM na cierpliwosc hehe jaro dla ciebie szczegolnie tak teoretycznie moga pojawic sie jakies wieksze problemy przy montazu?? chyba musze zmienic temat watku z tych dwóch pytań na troche wiecej
olovski Opublikowano 18 Marca 2010 Autor Opublikowano 18 Marca 2010 mogą :gwizdanie: pysznie co by mi sie ni nudzilo
Cristoforo Opublikowano 18 Marca 2010 Opublikowano 18 Marca 2010 olovski powiedz co kupujesz teraz z tych aukcji które podałeś???? tylko dokłądnie
olovski Opublikowano 18 Marca 2010 Autor Opublikowano 18 Marca 2010 rurke glowna z kolankiem z paska i pytalem goscia o ten waz numer jeden co poslal jaro bo aukcja dotyczyla numeru 2 :/ dzis juz pewnie sie nie odezwie a ty co tak poszukujesz??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się