Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Czasy 3 i 4 bieg 60-140km/h i od 0 do 100km/h


adrianus

Rekomendowane odpowiedzi

Witam moje AEB przed chipem i wycieciem kata mialo od 0-100 7,9 mierzone nawigacyjnie cos w stylu G-tech przypominam ze to byla czysta seria

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam moje AEB przed chipem i wycieciem kata mialo od 0-100 7,9 mierzone nawigacyjnie cos w stylu G-tech przypominam ze to byla czysta seria

:kox: no to pozazdroscic wyniku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie to chyba 5 bieg byl bo wtedy testowalem przeladownia po regulacji WG czy jakos tak...

Turbo powinno ladowac 0.55-0.6 bara jesli wszystkie graty sprawne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie to chyba 5 bieg byl bo wtedy testowalem przeladownia po regulacji WG czy jakos tak...

Turbo powinno ladowac 0.55-0.6 bara jesli wszystkie graty sprawne

Graty są sprawne (nowa turbinka, DV), tylko spokoju mi nie daje cięgno gruszki od WG - chyba za szybko się otwiera i dla tego nie osiąga wartości 0,6 bar'a (chyba, że to wskaźnik mnie oszukuje bo w sumie jak już złapie obroty to idzie ładnie). :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko spokoju mi nie daje cięgno gruszki od WG - chyba za szybko się otwiera i dla tego nie osiąga wartości 0,6 bar'a

ja wymieniłem gruszkę na sztywniejszą:) (woloniej reagowała)

podobno następny właściciel mojego auta ukręcił półoś :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko spokoju mi nie daje cięgno gruszki od WG - chyba za szybko się otwiera i dla tego nie osiąga wartości 0,6 bar'a

ja wymieniłem gruszkę na sztywniejszą:) (woloniej reagowała)

podobno następny właściciel mojego auta ukręcił półoś :decayed:

Lol! A od czego wsadziłeś tą gruszkę? Rozumiem, że miałeś ośkę bo w Q to raczej ciężko uwalić półoś przy mocy 160 PS. :)

Ja zastanawiam się nad ewentualną regulacją cięgna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Seria 0- 170:

Czy to 1.8T to 180PS jak w opisie bo jak zmierzyłem sobie 0-100 km/h to wychodzi mniej więcej tyle co zdrowe 150Ps - 8.3sec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy mi się wydaje czy ta 180 do setki dochodzi w coś ok.9 sec. a to chyba troszkę długo jak na ten motor. Powinien mieć poniżej 8 sec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe, jeżeli można to chciałbym pokazać brata były silnik audi 80 b4 1.9 TD 75km, który po lekkim modzie otrzymał nowe moce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrobi sie jeden wielki burdel i nic sensownego z tego nie wyjdzie, klekoty niech sobie w swoim dziale wrzuca taki watek.

Chociaz kto by chcial ogladac filmiki w ktorych obrotomierz konczy prace przy 4500RPM :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troche się zdołowałem, bo mam mocniejszy silnik i mi wyszło od 60-140 na 3 biegu 10,5 s na czwórce 17s więc troche kiepsko w porównaniu do kolegi co ma 130 km w dieselku (z tego filimku 8,5 s).

no sorry, ale co to za porownanie :>

w 2.8 fwd jaki posiadasz III bieg konczy sie pozniej niz IV w 1.9tdi avf, a bieg IV w 2.8 konczy sie pozniej niz V w 1.9tdi :gwizdanie:

60-140km/h na IV w 2.8 to zakres obrotow od 1700 do 4000 - kto normalny przyspiesza z butem w podlodze od 1700 obr w benzynie ? :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troche się zdołowałem, bo mam mocniejszy silnik i mi wyszło od 60-140 na 3 biegu 10,5 s na czwórce 17s więc troche kiepsko w porównaniu do kolegi co ma 130 km w dieselku (z tego filimku 8,5 s).

no sorry, ale co to za porownanie :>

w 2.8 fwd jaki posiadasz III bieg konczy sie pozniej niz IV w 1.9tdi avf, a bieg IV w 2.8 konczy sie pozniej niz V w 1.9tdi :gwizdanie:

60-140km/h na IV w 2.8 to zakres obrotow od 1700 do 4000 - kto normalny przyspiesza z butem w podlodze od 1700 obr w benzynie ? :>

to nie było porównanie z dieslem tylko 1.8 T, koledze sie pomyliło :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eMeM zdecydowanie się zgadzam, mierzenie przyspieszeń na konkretnych biegach i porównywanie diesli to benyzny jest totalnie bezsensu, pokazuje coś co jest z góry wiadome, to tak jakby porówywać przyspieszenie diesla z benzyną od 4000 obrótów.. :decayed:

nikt o zdrowych zmysłach nie wykorzystuje elastyczności przy wyprzedzaniu tylko moc.

Dlatego właśnie jakiekolwiek porównania mają sens, ale tylko w przypadku maksymalnych możliwych przyspieszeń w zakresie jakiś konkretnych prędkości.

Reasumując 60-140 ma sens, ale z wykluczeniem użycia danego biegu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...