udo Opublikowano 16 Marca 2010 Opublikowano 16 Marca 2010 Witam. Mam od jakiegoś czsu problem. Mianowicie jak skręcam podczas jazdy w prawo, a dokladniej jak odbijam kierownice z lewo-skretu w prawo-skret to mi ją cos przyblokowuje. Dodam, że podczas tego słychać wyraźny stuk. Nie ma zadnego wycieku, uklad jest precyzyjny itp. Czy to maglownica, czy może byc to coś innego??
mlodyy Opublikowano 18 Marca 2010 Opublikowano 18 Marca 2010 prawdopodobnie magiel sie kaczy jesli jest charakterystyczne dosyc glosne pykniecie
yahoo Opublikowano 18 Marca 2010 Opublikowano 18 Marca 2010 Hmmmm ja miałem teraz podobnie ale bez stuknięcia, było to po regeneracji przewodu wspomagania po prostu wężyk sie za mocno "dławił" i wspomaganie jakby przyblokowywało ( inaczej przestawało działać ) przez chwile i potem było ok. Wymieniłem na oryginalny wężyk i jest ok, z tym, że u mnie podstawowa sprawa była, że nic nie stukało.
johnybravo Opublikowano 18 Marca 2010 Opublikowano 18 Marca 2010 Kurde się podepne pod temacik , u mnie na kierze przy skręcaniu i odbijaniu czuć takie delikatne drgania , coś się dzieje tylko niewiem co: magiel czy może pompa od wspomagania , noi buczy czasami przy skręcaniu Rano jak odpalam na momet nie mam wspmagania , za chwilę sie pojawia co jest ?? Czytałem inne tematy , szukałem ale nic mi nie podpasiło . dodam , że tak stało się po tym jak mój ojciec dodał płun od hamulców do wspomag. przez pomyłke 2 dni puzniej zalałem nowy płyn do wspomagania i od tego momentu mam takie objawy , żadne odpowietrzanie nic nie dało .
ROBERT Opublikowano 19 Marca 2010 Opublikowano 19 Marca 2010 ...dodam , że tak stało się po tym jak mój ojciec dodał płun od hamulców do wspomag. przez pomyłke 2 dni puzniej zalałem nowy płyn do wspomagania i od tego momentu mam takie objawy , żadne odpowietrzanie nic nie dało . Wymień jeszcze raz,ale dobrze przepłucz układ. Kup dwa litry Febi 6162 (zielony), zalej układ, odpowietrz, spuść wszystko i jeszcze raz to samo. Może pomoże Witam. Mam od jakiegoś czsu problem. Mianowicie jak skręcam podczas jazdy w prawo, a dokladniej jak odbijam kierownice z lewo-skretu w prawo-skret to mi ją cos przyblokowuje. Dodam, że podczas tego słychać wyraźny stuk. Nie ma zadnego wycieku, uklad jest precyzyjny itp. Czy to maglownica, czy może byc to coś innego?? A tobie kolego kończy się magiel ... spróbuj jeszcze wymienić płyn
johnybravo Opublikowano 19 Marca 2010 Opublikowano 19 Marca 2010 ...dodam , że tak stało się po tym jak mój ojciec dodał płun od hamulców do wspomag. przez pomyłke 2 dni puzniej zalałem nowy płyn do wspomagania i od tego momentu mam takie objawy , żadne odpowietrzanie nic nie dało . Wymień jeszcze raz,ale dobrze przepłucz układ. Kup dwa litry Febi 6162 (zielony), zalej układ, odpowietrz, spuść wszystko i jeszcze raz to samo. Może pomoże Witam. Mam od jakiegoś czsu problem. Mianowicie jak skręcam podczas jazdy w prawo, a dokladniej jak odbijam kierownice z lewo-skretu w prawo-skret to mi ją cos przyblokowuje. Dodam, że podczas tego słychać wyraźny stuk. Nie ma zadnego wycieku, uklad jest precyzyjny itp. Czy to maglownica, czy może byc to coś innego?? A tobie kolego kończy się magiel ... spróbuj jeszcze wymienić płyn czyli mam spuszczać i zalewać jednocześnie nowy , jakieś dodatkowe wskazówki ?
yahoo Opublikowano 19 Marca 2010 Opublikowano 19 Marca 2010 Najlepiej spuścić cały, przepłukać troche nowym płynem, spuścić to wszystko i wtedy dopiero zalać ten nowy do końca. Powinno być ok.
johnybravo Opublikowano 22 Marca 2010 Opublikowano 22 Marca 2010 Najlepiej spuścić cały, przepłukać troche nowym płynem, spuścić to wszystko i wtedy dopiero zalać ten nowy do końca. Powinno być ok. zrobiłem tak jak mówiliście i nici. Przepłukałem cały układ . to samo wyje pompa , czyc delikatne drgania kierownicy , nie chodzi to tak jak przedtem
yahoo Opublikowano 22 Marca 2010 Opublikowano 22 Marca 2010 sprawdziłeś czy nic nie cieknie ? czy przewód wspomagania jest cały ?
johnybravo Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 cały nic nigdzie nie cieknie, płynu nie ubywa. co jest?
ROBERT Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 cały nic nigdzie nie cieknie, płynu nie ubywa. co jest? To jest ... dodam , że tak stało się po tym jak mój ojciec dodał płun od hamulców do wspomag. przez pomyłke 2 dni puzniej zalałem nowy płyn do wspomagania i od tego momentu mam takie objawy , żadne odpowietrzanie nic nie dało .
Szuszu Opublikowano 24 Marca 2010 Opublikowano 24 Marca 2010 Podepnę sie pod wątek. Mam coś podobnego jak "udo" tyle tylko że kiera blokuje mi sie tylko po dłuższej przerwie (ok 10godz.) najczęściej rano i tylko z pozycji środkowej w lewo. Kiedy skręcam z tej pozycji czuć opór, lecz kiedy go pokonam używając więcej siły to działa już normalnie do czasu, aż zgaszę silnik i postoi chwile (ok 5min.) lecz jak pojeżdżę jakieś 15 min to efekt nie występuje. Dajcie znać czy to może być magiel bo nie chce sie pchać w niepotrzebne koszty.
mlodyy Opublikowano 24 Marca 2010 Opublikowano 24 Marca 2010 Szuszu albo pompa niedomaga albo przekladnia do regeneracji , bylo ju pare watkow na ten temat i wlasnie wychodzilo ze albo magiel padl albo pompa niedawala dobrego cisnienia.
Szuszu Opublikowano 24 Marca 2010 Opublikowano 24 Marca 2010 Ok dzięki ale zauważyłem jeszcze jeden niuans, dziś jak wyjeżdżałem autem z garażu w którym było ponad 20'C to kierownica ani grama sie nie przyblokowała. Jeżeli chodzi o pompę to rok temu ją wymieniałem.
MAX_01 Opublikowano 14 Listopada 2011 Opublikowano 14 Listopada 2011 Mam to samo co kolega Szuszu! Pojawiło się nagle wraz z ochłodzeniem. Blokuje przez chwilę rano tylko w lewo, w prawo jest normalnie. Po trzech- czterech ruchach z oporem w lewo jakby coś puszcza i wsio działa okay . Czy ktoś już wie co jest powodem? Pozdrawiam
miszcz_kierownicy Opublikowano 14 Listopada 2011 Opublikowano 14 Listopada 2011 Jak blokuje to magiel do regeneracji :gwizdanie:
MAX_01 Opublikowano 15 Listopada 2011 Opublikowano 15 Listopada 2011 Ale co konkretnie w maglu? Rozdzielacz, listwa, uszczelnienie na tłoku a może jakiś zaworek? Jednak magiel jest złożonym urządzeniem. Czy naprawa magla kosztuje zawsze tyle samo? Proszę o odpowiedź tylko tej części forumowiczów którym konkretnie taka awaria się przytrafiła i mają wiedzę jak konkretnie jej zaradzić. Pozdrawiam
miszcz_kierownicy Opublikowano 15 Listopada 2011 Opublikowano 15 Listopada 2011 Ale co konkretnie w maglu? Rozdzielacz, listwa, uszczelnienie na tłoku a może jakiś zaworek? Jednak magiel jest złożonym urządzeniem. Czy naprawa magla kosztuje zawsze tyle samo? Proszę o odpowiedź tylko tej części forumowiczów którym konkretnie taka awaria się przytrafiła i mają wiedzę jak konkretnie jej zaradzić. Pozdrawiam Mi się zdarzyła we wcześniejszym aucie. Oddałem magla do regeneracji i jak wrócił był cacy Nie wnikałem co tam się z nim stało
MAX_01 Opublikowano 15 Listopada 2011 Opublikowano 15 Listopada 2011 Chyba znalazłem odpowiedź na pytanie co dokładnie w maglownicy odpowiada za objawy jakie mnie spotkały: http://www.a4-klub.pl/smf/all_b5_wmiana_zaworu_w_maglownicy_brak_wspomagania_po_dluzszym_postoju-t109083.0.html;msg1275795#msg1275795 Teraz tylko muszę znaleść rozwiązanie problemu. Czy ktoś może mi polecić zakład mechaniczny który wymieni/naprawi tylko rozdzielacz w maglownicy? Albo gdzie mogę kupić sam rozdzielacz hydrauliczny do magla Koyo? Najlepiej okolice Kielc lub Łodzi. Pozdrawiam.
A-rek Opublikowano 15 Listopada 2011 Opublikowano 15 Listopada 2011 u mnie jest dokładnie to samo ale nadal nie wiem na 100% co to jest. magiel po regeneracji, a ostatnio zmieniłem płyn z Febi na oryginalny i zrobiło się jeszcze gorzej musze rozebrać pompe bo tylko to zostało do sprawdzenia no chyba że to znów coś z maglem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się