GRazny Opublikowano 17 Marca 2010 Opublikowano 17 Marca 2010 tak jak w temacie pzdr ale o co chodzi? zastanawiasz się nad BRD czy czymś innym? można zrobić z czego? jakieś zdjęcie miało być czy co?
ziutek--wroclaw Opublikowano 17 Marca 2010 Autor Opublikowano 17 Marca 2010 mam a aucie już brd . ale mam jeszcze jedną [zapasowa] do naprawy i zastanawiam sie czy regenerować normalnie czy zrobić sobie jakas hybryde z turbiny brd
Kowi87 Opublikowano 17 Marca 2010 Opublikowano 17 Marca 2010 mam a aucie już brd . ale mam jeszcze jedną [zapasowa] do naprawy i zastanawiam sie czy regenerować normalnie czy zrobić sobie jakas hybryde z turbiny brd Po co drugą zapasową robić skoro masz juz jedną na aucie
jaro4444 Opublikowano 17 Marca 2010 Opublikowano 17 Marca 2010 BRD ma przewężany wałek. Załóż większe koło kompesji (część zimną) to go ukręci.
ziutek--wroclaw Opublikowano 17 Marca 2010 Autor Opublikowano 17 Marca 2010 aha ok. dzieki za info. śmieje się ze zapasowa po prostu mam taka do regeneracji i zastanawiałem sie czy cos nie zmodzić a swoją sprzedać. ale widać ze niema sensu
Jarol Opublikowano 17 Marca 2010 Opublikowano 17 Marca 2010 BRD ma przewężany wałek. Załóż większe koło kompesji (część zimną) to go ukręci. A co za problem wymienic wałek na nie przewężony??
Patrox Opublikowano 17 Marca 2010 Opublikowano 17 Marca 2010 BRD ma przewężany wałek. Załóż większe koło kompesji (część zimną) to go ukręci. A co za problem wymienic wałek na nie przewężony?? W KKK?,widziałęś kiedyś rozebrane turbo KKK? to jest całkiem inne turbo jeśli chodzi o konstrukcje niż garett. Jedyna opcja jest zrobić hybryde na bazie garetta taka jak ja miałem założoną u siebie ale przyrost rzedu 7ps i pózniej wstaje
Jarol Opublikowano 17 Marca 2010 Opublikowano 17 Marca 2010 BRD ma przewężany wałek. Załóż większe koło kompesji (część zimną) to go ukręci. A co za problem wymienic wałek na nie przewężony?? W KKK?,widziałęś kiedyś rozebrane turbo KKK? to jest całkiem inne turbo jeśli chodzi o konstrukcje niż garett. Jedyna opcja jest zrobić hybryde na bazie garetta taka jak ja miałem założoną u siebie ale przyrost rzedu 7ps i pózniej wstaje A jaki to był Garett GT17??
Patrox Opublikowano 17 Marca 2010 Opublikowano 17 Marca 2010 Tak, to była turbina na bazie korpusu Gt 17 jednakże z innymi wirnikami po stronie ciepłej i zimnej. Dalej jest jeszcze jedna sztuka na półeczce ale nadaje sie to turbo tylko do 2,016V bo tam wczesniej wstaje. W 1,9 trzeba byłoby wlac wiadro paliwa żeby je obudzic,hihi
Jarol Opublikowano 17 Marca 2010 Opublikowano 17 Marca 2010 Szkoda że nie da sie z tą BRD nic wymodzić bo ma wieksze muszle od GT17 wiec pewnie wydajność tez by miała wiekszą po zmianie wirników.
rob555 Opublikowano 17 Marca 2010 Opublikowano 17 Marca 2010 Dwa dni temu mialem BRD (uzywke) ktora zamontowalem do ASV. Przy 2000obr 3ci bieg i 1.1 bara (soft pod seryjne turbo) ....turbo praktycznie bez laga Jak widac sa BRD i BRD....loteria podobna jak z hybrydami. Wiec wymienic na hybryde to moze byc jak w tym powiedzieniu staropolskim...zamienil stryjek
turdzi Opublikowano 17 Marca 2010 Opublikowano 17 Marca 2010 widac sa BRD i BRD....loteria podobna jak z hybrydami. Wiec wymienic na hybryde to moze byc jak w tym powiedzieniu staropolskim...zamienil stryjek tylko jak je sprawdzic.... bo za nim nie bedzie na aucie to nie wiesz jak bedzie wstawac i w tym problem
Patrox Opublikowano 17 Marca 2010 Opublikowano 17 Marca 2010 widac sa BRD i BRD....loteria podobna jak z hybrydami. Wiec wymienic na hybryde to moze byc jak w tym powiedzieniu staropolskim...zamienil stryjek tylko jak je sprawdzic.... bo za nim nie bedzie na aucie to nie wiesz jak bedzie wstawac i w tym problem Z turbinami jest jak z silnikami. Diagnostycznie moga byc ok a wychodza różne moce. Tyle... A genertalizując najczęstszym problemem nie jest samo turbo tylko ukłąd wtryskowy. Ja w mojej poprzedniej audi na gt22 na nowym silniku miałem przy 2 tys 1,5 bara a na starym ledwo co 1,2. To po czesci sprawny układ wtryskowy odpowiada za napędzenie turbiny.
turdzi Opublikowano 17 Marca 2010 Opublikowano 17 Marca 2010 A genertalizując najczęstszym problemem nie jest samo turbo tylko ukłąd wtryskowy. Ja w mojej poprzedniej audi na gt22 na nowym silniku miałem przy 2 tys 1,5 bara a na starym ledwo co 1,2. To po czesci sprawny układ wtryskowy odpowiada za napędzenie turbiny. to fakt , ale malo ktory tu wykres BRD jest taki aby to turbo wstalo przed 1800 obr.
retrikal Opublikowano 18 Marca 2010 Opublikowano 18 Marca 2010 a jest w ogóle taki w którym to turbo wstaje poniżej 1800? u mnie ( http://www.a4-klub.pl/smf/b6_avf_maly_mod_a_cieszy-t92193.0.html ) wstaje przy 1900 i z tego co pamiętam to jeden z lepszych wykresów :naughty:
turdzi Opublikowano 18 Marca 2010 Opublikowano 18 Marca 2010 retrikal np ten : http://www.a4-klub.pl/smf/all_b7_b7_blb_by_akjam_chrom_pakiet_chip_by_rogalotti_str_1011-t102875.0.html;msg1471460#msg1471460 325 Nm przy 1500 obr. to cale 400 nizej niz ta sama wartosc u ciebie ale jak na BRD to u ciebi i tak ladnie wstaje.[br]Dopisany: 18 Marzec 2010, 17:40_________________________________________________retrikal przepraszam myslalem ze mowa o wstawaniu nie tylko BRD , bardzo ladny ten wykres masz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się