Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Problem z mocą czy może norma


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mam pytanie do wszystkich co cos wiedza mianowicie ostatnio mam maly problem albo sie do auta za bardzo przyzwyczailem co sie okazalo jak chcialem dogonic kolejna 4ke , mialem jakies 90mph no i pedal w podloge za pieknoscia zegarek od cisnienia zatrzymal sie na 1.7BAR i jakos wolno sie zbieral czasami sie cos takiego zdarza nawet przy mniejszych predkosciach na przyspieszaniu . Dosc niedawno robilem tescik przyspieszania na vagu no i niby bylo ok 0-100 w 10.8 znaczy automat sobie dobrze radzi, ale co tym sadzic to moze poczekam na wasze opinie .

Pierdolki jak filtry i inne robie dosc czesto ze wzgledu ze dosc duzo po miescie jezdze , przebieg w sumie nie duzy bo tylko 79000mil a ja go mam od 2 lat i tylko 29000 dolozylem , bledow brak

opinie i pytania mile widziane

photomn.jpg

Opublikowano
:vaglogi: i wrzuć na forum
Opublikowano

Ten przebieg to chyba z bajki. Mówisz pierdołki masz ok?ale do tych pierdołek dolicz cenę vag. Investycja na 100% trefna. Jak ci robi muła to tylko vag ci powie prawdę no chyba że lubisz zabawę w zgaduj zgadula.

Opublikowano

moze cie zasmuce ale przebieg jest prawdziwy i zajelo mi to jakis tydzien po zakupie zeby to udokumentowac a co do zgadywania co ja raczej nazywam porownaniem nie mam na nic innego czasu wiec na poczatek opinie innych beda pomocnne a cala ta zabawa ku temu zeby w najblizszym czasie zaszczepic virusa na serii tylko cala obawa w automacie(tip EZP)

Opublikowano

10.8 do setki i to w automacie :mysli: dziwne i to jeszcze w wersj avant, który jest troszkę cięższy od sedana to ja mam 115koni 310 Nm i to jeszcze w Quattro i mam ok 11 a tu taki ewenement :blink: :blink:

Opublikowano

10.8 do setki i to w automacie :mysli: dziwne i to jeszcze w wersj avant, który jest troszkę cięższy od sedana to ja mam 115koni 310 Nm i to jeszcze w Quattro i mam ok 11 a tu taki ewenement :blink: :blink:

A od kiedy AJM ma 310 Nm. Chciałeś napisać ze ma 280Nm. Pewnie sie pomyliłeś. A wracając do tematu to jak ma chwilowe zaniki to pewnie masz juz zapieczoną turbine. Ale tylko pod VAGiem bedziesz miał na 100% pewności.

Pozdro

ZC

Opublikowano

10.8 do setki i to w automacie :mysli: dziwne i to jeszcze w wersj avant, który jest troszkę cięższy od sedana to ja mam 115koni 310 Nm i to jeszcze w Quattro i mam ok 11 a tu taki ewenement :blink: :blink:

A od kiedy AJM ma 310 Nm. Chciałeś napisać ze ma 280Nm.

od wtedy kiedy ajm współpracuje z Quattro :cool1:
Opublikowano

10.8 ładny czas naprawde więc wyglada ok. Ale jesli czujesz czasem słabszy dzień autka to może być to faktycznie turbina. Postaraj się przegonić go troche na autostradzie. Daj troche w tyłek turbinie niech popracuje sobie i może będzie lepiej. Jeśli nie to oczywiście VAG. Może być naprawde dużo przyczyn.

Opublikowano

http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/audi/a4/b5-sedan-1.9-tdi-quattro-116km.html

[br]Dopisany: 18 Marzec 2010, 18:18_________________________________________________i zassaj wezyk z gruszki jak masz opor to kierownice sie zacinaja a VAGOWANIE z byle pier**la nic ci nie da bo mechanik ci powie ze przeplywomierz szwankuje i tyle. i zadne tam n75 czy inne bzdety, jak masz walniety

n75 to masz ciagly brak mocy.

Skad wiem :mysli: sam jestem mechanikiem

VW AUDI SKODA SEAT

Opublikowano

a VAGOWANIE z byle pier**la nic ci nie da

jak nie :gwizdanie: logi mówią wszystko

Opublikowano

To ja raczej spasuje, jak wiekszosc na forum pisze "zapnij vaga, vag wam prawde powie" skoro 80% forumowczów tak zachwala, a tak naprawde to wiekszosc nie wie na czym polega ten VAG.

Pozdrawiam tez tych co maja go w malym palcu

moze kto inny wam prawde powie

:tongue4: :tongue4:

Opublikowano
a tak naprawde to wiekszosc nie wie na czym polega ten VAG.

Pozdrawiam tez tych co maja go w malym palcu

moze kto inny wam prawde powie

wystarczy poczytać w odpowiednim dziale :)

Opublikowano

dobrze wiec zasiadlem za sterem wziolem mego wiernego pomocnika do obslugi lapka znaczy zona ma i do roboty zrobilismy kilka logow wiec z racji ze temat sie wyczerpal i czesciowo zmienil profil wiec mozna go zamknac a logi wrzuce w odpowiednim do tego dziale . wielkie dzieki za checi :good:

Opublikowano

od wtedy kiedy ajm współpracuje z Quattro :cool1:

niom ale to juz wtedy atj nie ajm cio??

Opublikowano

Ten przebieg to chyba z bajki. Mówisz pierdołki masz ok?ale do tych pierdołek dolicz cenę vag. Investycja na 100% trefna. Jak ci robi muła to tylko vag ci powie prawdę no chyba że lubisz zabawę w zgaduj zgadula.

przeciez to auto brytyjskie, tam przebiegi sa o wiele mniejsze. w ktora strone nie wyrusza to po paru km woda :decayed:

zrob logi to pogadamy :cool1:

Opublikowano

przeplywka dziwnie mierzy albo nie trzymales pedalu gazu do deski calyu caly czas. :mysli:

Opublikowano

Pedal trzymalem za kazdym razem do samego DNA tuz przed kick down, ale byla dziwna sprawa co do pomiaru ciśnienia w dolocie mierzone parametry roznily się od tego jak się wychylal się boost gauge wiec mam wrażenie ze map sensor podaje małe kłamstwa a co za tym idzie I moj problem ale to tylko podejrzenie . (różnica w cisnienia sięga do 0.2bar

wiec co reszta na ten temat sądzi ??? :wallbash:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...