MrWho Opublikowano 19 Marca 2010 Opublikowano 19 Marca 2010 Proszę o analizę logów 1.9 tdi ponoć seria dynamiczne: 000, 001 004 008,010 011,013 statyczne: 000 001 003 004 004 007 013 018 023 bs: 000 003 011 inne: 007 na zimnym 011 Mógłby ktoś powiedzieć dlaczego logi 004 wyszły takie rozjechane? Zamiast 4 pozycje to 8 kolumn ???? wiem ze w 004 jest pozycje rozrządu i na postoju miałem tam od 0,6 do 1,x ciągle... więc wnioskuje ze rozrząd lekko nie teges nastawiony
przemik Opublikowano 19 Marca 2010 Opublikowano 19 Marca 2010 Pewnie dlatego ze skonwertowales je dwa razy. Z logów nie wynika nic zlego. Zgadza sie program jest seryjny. Pozdrawiam
MrWho Opublikowano 20 Marca 2010 Autor Opublikowano 20 Marca 2010 A no właśnie... a zrobiłem logi temu, że np wczoraj przy okazji logów dałem mu dobrego odmulacza... dzisiaj po nocy postał na podwórku temperatura +6 w nocy +10 w dzień... i nie wiem czy się zapowietrzył czy jaka cholera :/ Ale nie mogłem go gnoja rano odpalić musiałem krecić i krecić.. dodając gazu... w MB18 były wszedzie 2,2,2,2 przez cały czas... ktoś mówił ze musza tam być zera???? Jak już mi sie udało go odpalić ... gasiłem i odpalałem pare razy w blokach 18 mam na poczatku 2,2,2,2 jak odpali wskakuje na 4'ki potem na 6,6,6,6 i chwile po tem 4,4,4,4 i 0,0,0,0. Do czego się czepiać z tym odpalaniem rano... mam wrażenie jak by się zapowietrzał... czyżby oring na filtrze?? Pozdro
przemik Opublikowano 20 Marca 2010 Opublikowano 20 Marca 2010 Sprawdz dokladnie filtr paliwa... oraz kontakt na wtyczkach od pompek...
MrWho Opublikowano 22 Marca 2010 Autor Opublikowano 22 Marca 2010 Problem odpalania chyba rozwiązany... w filtrze paliwa od dołu ten biały zaworek się poluzował i spier.... paliwo za noc czasami z filtra :/ Co do kąta nachylenia wałka rozrządu - to czy to jest takie ważne?
GRazny Opublikowano 22 Marca 2010 Opublikowano 22 Marca 2010 hmmm a ten kąt synchronizacji to on ma tak skopany? czy mi na oczy padło? a nie to jednak mi padło... bo w ogóle go nie widzę...
vauxhall95 Opublikowano 22 Marca 2010 Opublikowano 22 Marca 2010 hmmm a ten kąt synchronizacji to on ma tak skopany? czy mi na oczy padło? a nie to jednak mi padło... bo w ogóle go nie widzę... nie jestes sam nie ma logow 004
MrWho Opublikowano 24 Marca 2010 Autor Opublikowano 24 Marca 2010 Witam Już poprawiłem odnośnie 004 to co to jest Spec inj, duration jestem bliski granicy 7.1-7.7 a niby do 8'mu... czy w bs 003 EGR duty cycle nie powinno byc 0 i 100% ( zamkniety/ otwarty ) ??? Czy silnik jest jeszcze na tyle 'zdrowy' że warto pakować wirusa?
vauxhall95 Opublikowano 25 Marca 2010 Opublikowano 25 Marca 2010 kat synchronizacji mozna poprawic.Jak dla mnie wirusa mozna mu zapodac
przemik Opublikowano 25 Marca 2010 Opublikowano 25 Marca 2010 Warto by bylo sprawdzic napinacz paska rozrządu... i podregulowac kąt synchronizacji...
MrWho Opublikowano 29 Marca 2010 Autor Opublikowano 29 Marca 2010 a rozrząd kiedy robiłeś? Warto by bylo sprawdzic napinacz paska rozrządu... i podregulowac kąt synchronizacji... Rozrząd poprzedni właściciel robił (mam fakturę i sprawdzaliśmy z kolega pasek wygląda na mały przebieg rolki też..) ma akutualnie 35tys po zrobieniu.. na górnym wałku nie widać żeby kiedykolwiek miał zmieniany kąt synchronizacji... Czy może zdarzać się taka sytuacja że po trasie i szybkiej jeździe... po nocy ten kąt przestawia się znacznie? na tyle, że muszę długo kręcić silnikiem... Ciągle mam bolączkę od listopada, po trasie takiej dłuższej po nocy muszę kręcić 20s :/ ostatnio prawie każda trasa się tak kończy [br]Dopisany: 28 Marzec 2010, 22:15_________________________________________________Po regulacji kąta nie daliśmy rady ustawić, żeby było idealnie na 0... niestety ale to są milimetry... przy okazji okazało się, że koło pasowe wałka rozrządu był średnio dociśnięty... :/ niestety nie miałem jak zrobić logów dyn. bo byłem sam ale jest to co jest: 004,011,013 003,004,011
MrWho Opublikowano 30 Marca 2010 Autor Opublikowano 30 Marca 2010 No i git - jest bardzo dobrze... Czy jestem przewrażliwiony czy spalenie mogło podskoczyć? Wczoraj przestawiłem ten kąt oraz założyłem na dopływ i odpływ pompy wężyki przezroczyste żeby zobaczyć czy w paliwie nie ma powietrza jak mi nie chce palić... czy to może tych wężyków wina że komp jak by o literka więcej palił???? Jeszcze pytanko mam logi z porannego odpalania takiego po nocy, czy to normalne, że zaraz po odpaleniu w blokach 018 są wartości różne od 0? tak samo w 013 korekcje są dużo gorsze niż po jakimś czasie jak chwilę popracuje...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się