Flyer Opublikowano 22 Marca 2010 Opublikowano 22 Marca 2010 Mam do wymiany amorki. Moje 1BV juz kuleja. Zakladam 1BE zeby komfortu bylo wiecej... Rodzi sie jednak pytanie... czy sprezyny w 1BV nie sa przypadkiem tez twardsze od tych w 1BE? Ktos wie?
GRazny Opublikowano 22 Marca 2010 Opublikowano 22 Marca 2010 a tu nie będzie? http://www.a4-klub.pl/smf/rozne/SiA.pdf
Flyer Opublikowano 22 Marca 2010 Autor Opublikowano 22 Marca 2010 Wynika z tego, ze sprezyny sa takie same dla 1BE i 1BV. 1
adamooo Opublikowano 22 Marca 2010 Opublikowano 22 Marca 2010 fly mam amorki jak chcesz..przebieg max 10 tys z mojego samochodu..
ZuKeRs Opublikowano 5 Października 2010 Opublikowano 5 Października 2010 Ja tez sie zamieszalem z tymi sprezynami Mozesz Flyer naswietlic czym roznia sie sprezyny 1BE od 1BV? Oczywiscie wiem ze kolejno pierwsze obnizaja o 20mm a drugie o 30mm, ale skoro swoja zawieche mam w 9 klasie to kupuje sprezyne odpowiednio tez w 9 to tez wiem, no ale jak je odroznic po numerach. Dopasowalem do swojej B7 2005.06 w 9 klasie i chce obnizyc o 20mm tyl 8E0 511 115 DN 0YL, przod 8E0 411 105 CJ 0JJ czy to jest 1BE czy 1BV? thx
Flyer Opublikowano 5 Października 2010 Autor Opublikowano 5 Października 2010 Nic Ci nie naswietle, bo nie wiem - jak widzisz moj problem z tego tematu nie rozstal rozstrzygniety Z tym obnizaniem to jest loteria. Jednym stoja wyzej, innym nizej. Ja dalej twierdze, ze w B6 1BE i 1BV stoja tak samo.
bish - kopt Opublikowano 5 Października 2010 Opublikowano 5 Października 2010 Ja dalej twierdze, ze w B6 1BE i 1BV stoja tak samo. i etka pokazuje te same numery 1
b3rs Opublikowano 5 Października 2010 Opublikowano 5 Października 2010 Springi są takie same dla 1BA (standard), 1BR (wyższy o 13mm) oraz takie same dla 1BE i 1BV (oba obniżone o 20 mm). Inne sa tylko amory.
ZuKeRs Opublikowano 8 Października 2010 Opublikowano 8 Października 2010 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=155847.0 W/g tej rozpiski amory sa dobierane do klasy na wyklejce i albo standard albo s-line Jak to mozliwe ze paru ludkow na forum dobrala sprezyny do swojej klasy a gleba sie zrobila 30mm?
Gość draco de extreme Opublikowano 15 Października 2010 Opublikowano 15 Października 2010 Ja tez sie zamieszalem z tymi sprezynami Mozesz Flyer naswietlic czym roznia sie sprezyny 1BE od 1BV? Oczywiscie wiem ze kolejno pierwsze obnizaja o 20mm a drugie o 30mm, ale skoro swoja zawieche mam w 9 klasie to kupuje sprezyne odpowiednio tez w 9 to tez wiem, no ale jak je odroznic po numerach. Dopasowalem do swojej B7 2005.06 w 9 klasie i chce obnizyc o 20mm tyl 8E0 511 115 DN 0YL, przod 8E0 411 105 CJ 0JJ czy to jest 1BE czy 1BV? thx Pomieszałeś sobie klasy wagowe bo według tego co spawdziłem 0YL to: tył powinienesz mieć 8E0 511 115 DM -0YL -( index 10 niebieski, zielony) a przód to 8E0 411 105 BH - 0JJ - (index 10 zielony, zielony, fioletowy) PS. Ważne ale to w zależności od tego z jakimi kolorami (paskami) są ORG. Sprężyny o indexie - 0YL - oraz - 0JJ -. To bardzo ważne bo w roczniku 2005 i mimo że model 06, to do końca roku występowały jeszcze sprężyny z modelu B6. Podaj orginalne oznaczenie kolorów orginalnych sprężyn - to dokładnie wtedy na 100% podam Ci odpowiedź, by właśnie rozwiąć wątliwości czy to z B6 czy już B7. Analogicznie wtedy również będzie dokładnie wiadomo jakie Amory mają pasować. Pozdr.
ZuKeRs Opublikowano 17 Października 2010 Opublikowano 17 Października 2010 Juz chyba nie bede sie interesowal zmiana zawieszenia ale dzieki za chec pomocy. Nowe wozidlo kupione oczywiscie CCCO i tez A4 tyle ze........ :evil: :evil:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się