widar81 Opublikowano 19 Czerwca 2011 Opublikowano 19 Czerwca 2011 Szkoda żem w robocie do 21 bo poznał bym wreszcie lubelską ekipę na żywo chyba że zabawicie dłużej?
Tomasz23 Opublikowano 19 Czerwca 2011 Opublikowano 19 Czerwca 2011 Szkoda żem w robocie do 21 bo poznał bym wreszcie lubelską ekipę na żywo chyba że zabawicie dłużej? a widzisz bylo przyjechac pojechalismy okolo 21:45 wiec miales szanse sie zalapac :decayed:
Kowi87 Opublikowano 19 Czerwca 2011 Opublikowano 19 Czerwca 2011 Szkoda żem w robocie do 21 bo poznał bym wreszcie lubelską ekipę na żywo chyba że zabawicie dłużej? a widzisz bylo przyjechac pojechalismy okolo 21:45 wiec miales szanse sie zalapac :decayed: a foty jakieś
mykenzi Opublikowano 19 Czerwca 2011 Opublikowano 19 Czerwca 2011 mało nas było ale zróżnicowanie modeli spore :>
pastaldo Opublikowano 20 Czerwca 2011 Opublikowano 20 Czerwca 2011 spot super a ja załapałem jakąś awarie wracając ze spota :wallbash: Jechałem Krochmalna za Tomkiem i jak w pewnym momencie coś nie pieprznie normalnie jakby młotem walnąć Powiedzmy myslałem że wystawała jakaś studzienka i że tak dobiło że felgą dowaliłem ale raczej nie bo zdjąłem koło, szukałem śladu i nic nie widziąłem. Jak złapałem za koło na godzinie 9 i 3 i ruszałem prawo lewo to słychac jakieś głoche stuki ale jak się jedzie to zero stukania tylko samochód się dziwnie prowadzi ;( Jak się rusza gwałtownie kierownica to nie jest taki stabilny jak wcześniej ;( No nic pojadę na weekend to trzeba będzie pojechać do znajomego mechanika żeby to luknał
rafalekx Opublikowano 20 Czerwca 2011 Opublikowano 20 Czerwca 2011 jakaś końcówka drążka siema nie łam się B5 jest tanie w eksploatacji więc luz
pastaldo Opublikowano 20 Czerwca 2011 Opublikowano 20 Czerwca 2011 jakaś końcówka drążka siema nie łam się B5 jest tanie w eksploatacji więc luz heheh dzięki za słowa otuchy No zobaczymy co to i mam nadzieje że z butami nie zje Bałem sie że to maglownica bo jak wczoraj sprawdzałem to koło to pod samochodem była spora plama i mysląłem ze płyn ale to musiała być tylko woda z klimy bo wspomaganie działa super. Będzie okazja (jesli będzie miał czas) podjechac do znajomego mechanika na podnośnik to może i turbinke załatwie w końcu i nie będzie tych awaryjnych
paput Opublikowano 20 Czerwca 2011 Opublikowano 20 Czerwca 2011 spot super a ja załapałem jakąś awarie wracając ze spota :wallbash: Jechałem Krochmalna za Tomkiem i jak w pewnym momencie coś nie pieprznie normalnie jakby młotem walnąć Powiedzmy myslałem że wystawała jakaś studzienka i że tak dobiło że felgą dowaliłem ale raczej nie bo zdjąłem koło, szukałem śladu i nic nie widziąłem. Jak złapałem za koło na godzinie 9 i 3 i ruszałem prawo lewo to słychac jakieś głoche stuki ale jak się jedzie to zero stukania tylko samochód się dziwnie prowadzi ;( Jak się rusza gwałtownie kierownica to nie jest taki stabilny jak wcześniej ;( No nic pojadę na weekend to trzeba będzie pojechać do znajomego mechanika żeby to luknał też myślęz że to końcówka, ale dla pewności jedz na szarpaki one CI prawdę powiedzą
majuDJ Opublikowano 20 Czerwca 2011 Opublikowano 20 Czerwca 2011 hmmm Help me. Jest tu ktoś z Lublina , kto ma wolną chwilkę??? Zatkało mi kanalik z odpływem wody z podszybia. Potrzebuje pomocnej dłoni z kluczami która by posiadała kluczyk by odkręcić akumulator i tą blaszkę jego podstawę oraz jakiś długi drucik żeby przegrzebać ten otwór. Ponieważ ja tego nie posiadam w akademiku.Proszę o pomoc ponieważ z powodu tego zatkanego kanaliku po ostatnich deszczach stoi dużo wody i auto przełącza mi się w tryb awaryjny. P.s Ma ktoś jakiś patent na to zatykające się ustrojstwo ?
pastaldo Opublikowano 20 Czerwca 2011 Opublikowano 20 Czerwca 2011 idź do panów konserwatorów i poproś i kawałek jakiegoś w miare sztywnego drutu. Jak sie postarasz to bez odkręcania tego wszystkiego dasz rade to przetkać Tym bardziej jesli masz nie duży aku.[br]Dopisany: 20 Czerwiec 2011, 14:03_________________________________________________pozatym, siedzisz w Lublinie więc czemu nie byłes wczoraj na spocie?
Kowi87 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Kluczyk dostaniesz w byle jakim sklepie z narzedziami, nawet na cpnie moze być jest to 10ka z tego co pamietam, a podstawka jest bodajze na 17tce, popytaj ludzi w akademiku nie wierze że nikt nie ma kluczy odkręcasz podstawke i czyscisz odpływy z mułu i lisci, wyciagasz gumowa zaślepke taki lejek bo to przez nia ten cyrk sie dzieje
pastaldo Opublikowano 20 Czerwca 2011 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Kluczyk dostaniesz w byle jakim sklepie z narzedziami, nawet na cpnie moze być jest to 10ka z tego co pamietam, a podstawka jest bodajze na 17tce, popytaj ludzi w akademiku nie wierze że nikt nie ma kluczy odkręcasz podstawke i czyscisz odpływy z mułu i lisci, wyciagasz gumowa zaślepke taki lejek bo to przez nia ten cyrk sie dzieje aku jest na klucz 13 a podstawka na 17 dla ścisłości
majuDJ Opublikowano 20 Czerwca 2011 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Zaraz mykam na CPN po klucze i szukam jakiegoś druta.... Nie byłem na spocie bo miałem dziś egzamin a w środę się bronię.
pastaldo Opublikowano 20 Czerwca 2011 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Zaraz mykam na CPN po klucze i szukam jakiegoś druta.... Nie byłem na spocie bo miałem dziś egzamin a w środę się bronię. ok zostało Ci wybaczone Na CPN to zapłacisz jak za zborze. Tam nie potrzeba mega kluczy to jedź do Leclerka i kupisz coś po pare groszy a takie śruby odkręcisz byle czym Z akademików masz blisko
majuDJ Opublikowano 20 Czerwca 2011 Opublikowano 20 Czerwca 2011 A nie przypadkiem 12 klucz do klem ? A 13 od podstawki ?
pastaldo Opublikowano 20 Czerwca 2011 Opublikowano 20 Czerwca 2011 klemy to chyba 10 ale nie pamiętam. Ja to kombinerkami zawsze odkręcam Aku do podstawki jest przykręcony na śrube 13 a podstawka do karoserii na 17
majuDJ Opublikowano 20 Czerwca 2011 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Opatentował ktoś coś na to żeby się tak nie zatykało? Czy pozostaje mi pilnować i sprzątać odkurzaczem podszybie przy kazdej okazji???
pastaldo Opublikowano 20 Czerwca 2011 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Kluczyk dostaniesz w byle jakim sklepie z narzedziami, nawet na cpnie moze być jest to 10ka z tego co pamietam, a podstawka jest bodajze na 17tce, popytaj ludzi w akademiku nie wierze że nikt nie ma kluczy odkręcasz podstawke i czyscisz odpływy z mułu i lisci, wyciagasz gumowa zaślepke taki lejek bo to przez nia ten cyrk sie dzieje to jest przyczyna Choc nawet jak to wyjmiesz to dobrze jest tam przynajmniej raz w roku zajrzeć po jesieni bo jak większy liść wpadnie to tez może przytkac
Kowi87 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Masz gumowy pierdolnik załozony na odpływie, wyglada jak lejek z tym że dno jest przeciete na X, mozesz to całkiem wyjąć, albo obciać gume zostawiajac gumowy pierscień tylko
majuDJ Opublikowano 20 Czerwca 2011 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Czy to możliwe żeby u mnie w modelu 1998r była tylko jedna dziurka pod akumulatorem, bo tej obok serwa nie ma?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się