Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spociki lubelskie - najbliższy spot Niedziela 26.05.2024r godz.16.00 - parking LPNT


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

On był puknięty w drzwi jak kupiłem ale handlarz sam wymienił drzwi. Są ogólnie dobre tylko ze nie ten kolor bo sa ciemniejsze (widać na zdjęciach które wrzuciłem). I jak gadałem z jednym dobrym lakiernikiem to wołają za element 400zł więc za jedne i drugie drzwi zapłacę 800zł a jak patrzyłem po cenach to za ładne drzwi zapłace około 300zł za dwoiste to jestem 500zł do przodu i można zainwestować w coś innego.

A że na wiosne i tak planuje polerke profi w zakładzie z regeneracja to akurat na taka by mi zostało kasy i cały samochodzik był by git :evil:

Źle kombinuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 9.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

On był puknięty w drzwi jak kupiłem ale handlarz sam wymienił drzwi. Są ogólnie dobre tylko ze nie ten kolor bo sa ciemniejsze (widać na zdjęciach które wrzuciłem). I jak gadałem z jednym dobrym lakiernikiem to wołają za element 400zł więc za jedne i drugie drzwi zapłacę 800zł a jak patrzyłem po cenach to za ładne drzwi zapłace około 300zł za dwoiste to jestem 500zł do przodu i można zainwestować w coś innego.

A że na wiosne i tak planuje polerke profi w zakładzie z regeneracja to akurat na taka by mi zostało kasy i cały samochodzik był by git :evil:

Źle kombinuje?

mozesz nie trafic z odcieniem i dalej bedzie sie wyrózniać :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On był puknięty w drzwi jak kupiłem ale handlarz sam wymienił drzwi. Są ogólnie dobre tylko ze nie ten kolor bo sa ciemniejsze (widać na zdjęciach które wrzuciłem). I jak gadałem z jednym dobrym lakiernikiem to wołają za element 400zł więc za jedne i drugie drzwi zapłacę 800zł a jak patrzyłem po cenach to za ładne drzwi zapłace około 300zł za dwoiste to jestem 500zł do przodu i można zainwestować w coś innego.

A że na wiosne i tak planuje polerke profi w zakładzie z regeneracja to akurat na taka by mi zostało kasy i cały samochodzik był by git :evil:

Źle kombinuje?

mozesz nie trafic z odcieniem i dalej bedzie sie wyrózniać :gwizdanie:

No chyba jak będzie wg wlepki i koloru fabrycznego to czemu miałbym nie trafic z odcieniem? Może być powiedzmy troche bardziej lub mniej podniszczony czy zmatowiały ale po regeneracji i profi polerce powinno się zlać w jeden odcień. No chyba że się myle to poprawcie. Z reszta jak się będzie minimalnie różnić to juz przezyje ale jak mam teraz zestawienie tego mojego z drzwiami o kolorze takiej dojrzałej śliwki to wygląda brzydko. Tzn jak jest pochmórny dzień i nie wiesz o tym to w pierwszej chwili nie widac ale jak jest słońce to makabra jeszcze jak umyjesz i jest czysty to w ogóle sie patrzeć nie da :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paput dzwoniłes :mysli:

byłem w robocie ale dzwoniłem 5 razy i nikt nie odebrał :disgust:[br]Dopisany: 06 Grudzień 2010, 22:35_________________________________________________ :hi: bry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi: bry

:sesese::hi:

:spam: :bicz3:

:decayed:

:siema:

Złość piękności szkodzi :gwizdanie:

A z tymi odcieniami drzwi i polerka to źle3 mówię(patrz wyżej moja wypowiedź)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tymi drzwiami to loteria bo każde warunki inaczej starzeją lakier..... ale próbować można...

jak będą w dobrym stanie to sie do nas do chełma pofatygujesz i na żywo przy aucie pójdzie do porównania :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tymi drzwiami to loteria bo każde warunki inaczej starzeją lakier..... ale próbować można...

jak będą w dobrym stanie to sie do nas do chełma pofatygujesz i na żywo przy aucie pójdzie do porównania :good:

Właśnie miałem taki plan :naughty:

Ale nadal nie wiem co boli autko i ile będzie naprawa :embarrassed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tymi drzwiami to loteria bo każde warunki inaczej starzeją lakier..... ale próbować można...

jak będą w dobrym stanie to sie do nas do chełma pofatygujesz i na żywo przy aucie pójdzie do porównania :good:

Właśnie miałem taki plan :naughty:

Ale nadal nie wiem co boli autko i ile będzie naprawa :embarrassed:

nie masz jeszcze diagnozy czy co?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jeszcze się nie odzywali, a mieli dzwonić jak będą już coś wiedziec więc czekam :embarrassed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

No jeszcze się nie odzywali, a mieli dzwonić jak będą już coś wiedziec więc czekam :embarrassed:

A powiedziałes im żeby sprawdzili króciec wodny :mysli: bo ja jestem w 90% pewny ze to jego sprawka z wyciekiem płynu

Z pompą pewnie to bedzie uszczelka pod pokrywą nastawnika, badź styłu nastawnika na tych śrubach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

No jeszcze się nie odzywali, a mieli dzwonić jak będą już coś wiedziec więc czekam :embarrassed:

A powiedziałes im żeby sprawdzili króciec wodny :mysli: bo ja jestem w 90% pewny ze to jego sprawka z wyciekiem płynu

Z pompą pewnie to bedzie uszczelka pod pokrywą nastawnika, badź styłu nastawnika na tych śrubach

Tzn kazałem im posprawdzac wszystkie te krucce.

Dlatego chcieli go wczoraj żeby wstawić na chale na noc żeby wysechł i będzie widać gdzie jest wyciek.

Co do pompy to pokrywa nastawnika odpada bo ostatnio sam zmieniałem te uszczelkę i jest tam sucho.

A jakie śruby z tyłu nastawnika masz na mysli? Bo faktycznie tam z tyłu pompy od strony silnika jest mokro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie Ci nie pokaze, ale jak sam szukałem wycieku to na forum mówili własnie o uszczelce na śrubach, czy przy śrubach z tyłu nastawnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie Ci nie pokaze, ale jak sam szukałem wycieku to na forum mówili własnie o uszczelce na śrubach, czy przy śrubach z tyłu nastawnika

Aha ok. No nic oddany do fachowców to niech szukają. Jak nie podołają to wtedy sie będę martwił i szukał :chytry:.[br]Dopisany: 07 Grudzień 2010, 12:04_________________________________________________No i wieeeeelka kupa :slina:

Wyciek okazał się błachy bo podobno tylko korkiem przy zbiorniczku ucieka płyn - kwestia wymiany

A wyciek paliwa jest z pompy w takim miejscu gdzie nie dadzą rady tego zrobić więc tylko wizyta u pompiarza.

Teraz pytanie do Was o wszechwiedzący :polew: dajcie namiar na pompiarza w lublinie który się zna na swojej robocie i nie zedrze ze mnie ostatniego grosza? :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź ich teze i po odbiorze auta przymocuj butelke na króciec spustowy ze zbiorniczka, jeśli będzie sie napełniała to mieli racje :wink4: a z pompiarzem nie pomoge, ja swoja robiłem w Nadarzynie pod Warszawą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź ich teze i po odbiorze auta przymocuj butelke na króciec spustowy ze zbiorniczka, jeśli będzie sie napełniała to mieli racje :wink4: a z pompiarzem nie pomoge, ja swoja robiłem w Nadarzynie pod Warszawą

Króciec czyli masz na mysli ten od przelewu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź ich teze i po odbiorze auta przymocuj butelke na króciec spustowy ze zbiorniczka, jeśli będzie sie napełniała to mieli racje :wink4: a z pompiarzem nie pomoge, ja swoja robiłem w Nadarzynie pod Warszawą

Króciec czyli masz na mysli ten od przelewu?

tak ten wypust pod zbiorniczkiem, ja też kiedyś miałem sprawe zwaloną na ten korek i z czasem sie okazało ze to nie był korek, urwało cłakiem ten króciec o którym wczesniej pisałem, z dolewaniem płynu było róznie raz nic nie spuscił raz pół zbiornika wycieki były rózne a namierzyć dziada było ciezko bo płyn szybko parował, a wyciek masz przeważnie na ciepłym po zgaszeniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź ich teze i po odbiorze auta przymocuj butelke na króciec spustowy ze zbiorniczka, jeśli będzie sie napełniała to mieli racje :wink4: a z pompiarzem nie pomoge, ja swoja robiłem w Nadarzynie pod Warszawą

Króciec czyli masz na mysli ten od przelewu?

tak ten wypust pod zbiorniczkiem, ja też kiedyś miałem sprawe zwaloną na ten korek i z czasem sie okazało ze to nie był korek, urwało cłakiem ten króciec o którym wczesniej pisałem, z dolewaniem płynu było róznie raz nic nie spuscił raz pół zbiornika wycieki były rózne a namierzyć dziada było ciezko bo płyn szybko parował, a wyciek masz przeważnie na ciepłym po zgaszeniu

Masz na mysli

1321155529.jpg

1 czy 2 króciec ze zdjęcia bo się chyba nie zrozumieliśmy. Ja napisałem o przelewowym czyli 1 a Ty mówisz pod zbiorniczkiem czyli był by 2.

To może od razu jak będę odbierał to tam obejrzę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...