Flyer Opublikowano 24 Marca 2010 Autor Opublikowano 24 Marca 2010 Aż nie chce mi się wierzyć , żeby takie odczuwalne drgania były spowodowane lejącymi wtryskami. Najczęściej objawia się to dziurą w tłoku bez żadnych wcześniejszych objawów tym bardziej ,że korekcje masz bdb. A jak się silnik zachowuje na wyższych obrotach też są drgania odczuwalne ? Generalnie drgania silnik przenosi w ten sposob, ze czuje mrowienie w podlodze, na drazku zmiany biegow... do (tak sadze) 2500-2800 obr. ja mam slabosc do tych 2.5 zwlaszcza do takeij wersji jak ty masz - czemu slabosc? przeciez 3.0TDI to juz inna liga Oczywiscie kultura pracy bije na leb 1.9/2.0TDI, ale podatnosc na modyfikacje zerowa.
turdzi Opublikowano 24 Marca 2010 Opublikowano 24 Marca 2010 - czemu slabosc? przeciez 3.0TDI to juz inna liga czy ja wiem po prostu duzo takim pojezdzilem , i mi sie bardzo podobal z wygladu jak i w sposob jaki to jedzie.Wiadomo rakieta to nie jest ale fajny zjadacz kilometrow
?awa Opublikowano 24 Marca 2010 Opublikowano 24 Marca 2010 Witam. Ja u siebie też zmieniałem sprzęgło( allroad 2.5 tdi AKE ). Przed zmianą też miałem takie "tarcie" gdy wciskałem sprzęgło i do tego jeszcze dżwięk "obcierania czegoś". Po wymianie( kpl. sprzęgło + 2mas + wysprzęglik ) "tarcie" ustąpiło, ale... Przez pierwsze 2 tygodnie gdy gasiłem samochód słyszałem jakieś "popiskiwanie" w ostatniej fazie obrotów silnika. Potem „popiskiwanie” zniknęło i z powrotem „obcieranie” pedału sprzęgła powróciło. Auto stoi, na luzie w momencie wciskania sprzęgła, na poziomie kiedy sprzęgło „łapie lub rozłącza się” słychać(bardzo cicho) i czuć takie „obcieranie”. Gdy zwiększę mu obroty do 2.5 – 3.0 tyś. dźwięk się nasila. Sprzęgło pracuje dobrze, nowe poduchy pod skrzynią…. Na razie jeżdżę tak i nie zwracam na to uwagi. Wydaje mi się że może „coś” jest skrzywione na wałku w skrzyni. Nie mam takiej wiedzy ani praktyki żeby temat drążyć więcej. A wywalać kasę cały czas to każdy potrafi…. Pozdrawiam
Flyer Opublikowano 26 Marca 2010 Autor Opublikowano 26 Marca 2010 @Ława U mnie na postoju tarcia nie czuc. Czuc je tylko podczas jazdy jak zmieniam biegi. Przegonilem wczoraj troche auto, pare razy ruszylem ostrzej z 2500 obr, ale na nic sie to zdalo. Tarcie nadal jest. Mam tez wrazenie, ze powoli sie chyba nasila. Masz moze zrobiony soft? Meszrum twierdzi, ze wyzszy moment niestety powoduje, ze moje sprzeglo nie daje rady
Gość mmcv Opublikowano 26 Marca 2010 Opublikowano 26 Marca 2010 Flyer jaki Ty masz ten mocny program w 2.5 ? na 220koni ?? i ile tego momentu ze to sprzeglo mialoby nie dawac rady ( a stare dawalo i nie bylo tarcia ?? - przeciez jezdzisz na programie od roku ) po paruset kilometrach . Co Ty tam za niutony musialbys miec pomijajac fakt ze 2.5 sie slabo modzi . Ja mialem kiedys drgania minimalne podczas ruszania pod gorke na jedynce takie delikatne, ale od 5 -6 miesiecy tego wogole nie czuje. U mnie byly podejrzenia ze belka mocujaca skrzynie biegow przenosi te drgania - jest peknieta, ale rownie dobrze mogl o sobie dawac znac dwumas (210tys) Co do lejacych wtryskow i korekcji , to moze ekspertem nie jestem ale korekcje Ci nie powiedza czy wtryski leja czy nie (u mnie "podobno" korekcje byly super a wtryski laly jak chcialy ) - pomijajac fakt ze ja bym wogole w tym przypadku nie stawial na wtryski .
Flyer Opublikowano 26 Marca 2010 Autor Opublikowano 26 Marca 2010 Soft mam mocny (patrzac na dawki paliwa), ale jego rezultaty nie sa jakies kosmiczne Generalnie u siebie czuje duzo mocniej moment niz w innych 2.5TDI, ktorymi mialem okazje jezdzic. Musze w koncu shamowac auto i zobaczyc ile wypluje. Aaaaleee... nie mowie wcale, ze sprzeglo nawala przez soft, bo to nierealne, na starym bylo OK, dawalo rade, nie slizgalo sie. Mam caly czas dylemat co zrobic. Drgania, o ktorych piszesz nie sa dla mnie problemem, najbadziej wkurza mnie tarcie pod pedalem sprzegla i mrowienie w podlodze przy przyspieszaniu... nie mam pomyslow jak to rozwiazac. Wybiore sie niebawem do innego mechaniora.
?awa Opublikowano 26 Marca 2010 Opublikowano 26 Marca 2010 Mój AKE to @Ława Masz moze zrobiony soft? Meszrum twierdzi, ze wyzszy moment niestety powoduje, ze moje sprzeglo nie daje rady U mnie jest seria... ;(
Flyer Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Jeszcze jedno zaobserwowalem... Na postoju gdy wcisne gaz i utrzymuje stale obroty na poziomie 1500 to buja budą/wibruje... przy 2000 obr problem juz zanika. Pomiedzy 1000-1500 tez go nie ma.
turdzi Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 a to to moze byc juz uklad wtryskowy
mycha1236 Opublikowano 21 Października 2013 Opublikowano 21 Października 2013 :hi:Pozwolę sobie odkopać stary temat , ale to jedyny wątek gdzie ktoś miał taki problem jak mam ja . Mianowicie chodzi o sprzęgło co prawda u mnie jest 1.9 Tdi AWX ale problem jest ten sam , po wymianie kompletu tj. dwumas , docisk , tarcza , lozysko mam problem z tarciem na pedale sprzęgła , przy przyspieszaniu tez czuje mrowienie . Mechanicy ktorzy to robili uwazaja ze jest ok poduszki sprawdzili , po wymianie rowniez odczuwam lekkie haczenie przy zmianie biegów 2 i 3 , czy ktoś miał to samo lub wie jak Flyer rozwiązał ten problem ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się