marewel Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 Jakoś to źle mierzysz chyba po stronie zewnętrznej. Mały chiniol ma 7 kanałów o wysokości niecałe 5mm i szerokości koło 58mm czyli Pomierz teraz swojego zobaczymy jakies sa roznice.
Jarol Opublikowano 24 Marca 2010 Opublikowano 24 Marca 2010 Jakoś to źle mierzysz chyba po stronie zewnętrznej. Mały chiniol ma 7 kanałów o wysokości niecałe 5mm i Pomierz teraz swojego zobaczymy jakies sa roznice. Mój ma 14 kanałów o wymiarach 3x60mm co daje 2520 - 20% = 2016 co daje troszke więcej niż rura o śednicy 50mm Jedno też jest pewne ze do 200 Km daje rade bez problemu.
Majcin Opublikowano 24 Marca 2010 Opublikowano 24 Marca 2010 No to cieńko to chłodzi ....... przy jździe na autostadzie z predkością 150km/h temp w dolocie nie przekracza 20 stopni. zrób log od 0-200km/h zobaczymy jaką Tobie pokaże tempprzy końcowej prędkości ..... czego spodziewałeś się przy stałej prędkości ?? Będzie rosło ?? Jedno też jest pewne ze do 200 Km daje rade bez problemu Fakt - jedno jest pewne nie przy takich temp jakie teraz są, porozmawiajmy o tym jak będzie za oknem +38 w tym momencie debata o temp w IC to abstrakcja! Skoro już mnie wywołali :
Jarol Opublikowano 25 Marca 2010 Opublikowano 25 Marca 2010 No to cieńko to chłodzi ....... przy jździe na autostadzie z predkością 150km/h temp w dolocie nie przekracza 20 stopni. zrób log od 0-200km/h zobaczymy jaką Tobie pokaże temp przy końcowej prędkości ..... czego spodziewałeś się przy stałej prędkości ?? Będzie rosło ?? Robiłem takiego loga ale do od 0 do 180Km/h i przy temperaturze zewnętrznej 15 stopni w dolocie miałem przy 150km/h 26 stopni po czym temperatura zaczeła spadać i przy 180km/h było już 22 stopnie. Fakt - jedno jest pewne nie przy takich temp jakie teraz są, porozmawiajmy o tym jak będzie za oknem +38 w tym momencie Ja nie mieszkam w Afryce tu takich temperatur nie ma :>
Majcin Opublikowano 25 Marca 2010 Opublikowano 25 Marca 2010 Robiłem takiego loga ale do od 0 do 180Km/h i przy temperaturze zewnętrznej 15 stopni w dolocie miałem przy 150km/h 26 stopni po czym temperatura zaczeła spadać i przy 180km/h było już 22 stopnie. jak już się tak chwalisz to pokaż tego loga Ja nie mieszkam w Afryce tu takich temperatur nie ma :> poczekajmy do lata
martin a4 Opublikowano 26 Marca 2010 Opublikowano 26 Marca 2010 no to ktory wejdzie bez rzezania pod belke 1 czy 2 bo tez chce zalozyc
bakuś Opublikowano 27 Marca 2010 Opublikowano 27 Marca 2010 no to ktory wejdzie bez rzezania pod belke 1 czy 2 bo tez chce zalozyc Zak no to ktory wejdzie bez rzezania pod belke 1 czy 2 bo tez chce zalozyc zakładaj chinola 140mm
Norbunio Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Panowie imponujące są te wszystkie obliczenia , ale co jak ktoś często uciekał z matmy ? (żart) Do BFB = 163km brać tego chinola ? Może jest coś na rynku skuteczniejszego a niewiele droższego. Ja chće mieć 200-210 koni na nic więcej nie liczę i do tego właśnie chciałbym kupić IC. Pozdro
bakuś Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Panowie imponujące są te wszystkie obliczenia , ale co jak ktoś często uciekał z matmy ? (żart) Do BFB = 163km brać tego chinola ? Może jest coś na rynku skuteczniejszego a niewiele droższego. Ja chće mieć 200-210 koni na nic więcej nie liczę i do tego właśnie chciałbym kupić IC. Pozdro brać
Norbunio Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 OK a co powiecie o ciut wiekszym coolerze czyli 180 ? Tu by trzeba wyciac belke i zderzak ? Czy przy coolerze 180 da rade zachowac halogeny ? Duza roznica w efektywnosci bedzie miedzy coolerem 140 a 180 biorac pod uwage moc 200-210km ?
fantastic Opublikowano 12 Lipca 2010 Opublikowano 12 Lipca 2010 OK a co powiecie o ciut wiekszym coolerze czyli 180 ? Tu by trzeba wyciac belke i zderzak ? Czy przy coolerze 180 da rade zachowac halogeny ? Duza roznica w efektywnosci bedzie miedzy coolerem 140 a 180 biorac pod uwage moc 200-210km ? chętnie bym się też dowiedział bo za ok 2 tyg zamierzam zacząć prace na FMIC ja myśle bardziej nad czymś takim http://allegro.pl/item1118289882_intercoler_renault_master_opel_movano.html wymiary lub ten http://allegro.pl/item1081413917_trafic_vivaro_1_9_dci_intercooler.html ten od vivaro troszke mniejszy 540x176x40 ale powinien pasować bez cięcia belki i halogeny zostają
marewel Opublikowano 12 Lipca 2010 Opublikowano 12 Lipca 2010 Jedno też jest pewne ze do 200 Km daje rade bez problemu. Odgrzeje pulpeta,na 170KM moj maly pirdek wystarcza. Robiłem takiego loga ale do od 0 do 180Km/h i przy temperaturze zewnętrznej 15 stopni w dolocie miałem przy 150km/h 26 stopni po czym temperatura zaczeła spadać i przy 180km/h było już 22 stopnie. Dobrze ze nie osiągnąłeś 300 bo mialbys szron w dolocie.
Jarol Opublikowano 13 Lipca 2010 Opublikowano 13 Lipca 2010 Odgrzeje pulpeta,na 170KM moj maly pirdek wystarcza. Zrób 200km to wtedy pogadamy :> Mój mały seryjny pierdek po programie dawał rade do 180Km więc ten twój to jakaś cienizna Dzisiaj zloguje auto to zaoaczymy jak mój IC zachowuje się w temperaturze powyżej 30 stopni.
Majcin Opublikowano 13 Lipca 2010 Opublikowano 13 Lipca 2010 Dzisiaj zloguje auto to zaoaczymy czekamy
marewel Opublikowano 14 Lipca 2010 Opublikowano 14 Lipca 2010 Widocznie wyszlo za bogato i w dodatku logi sie same skasowaly.
udy Opublikowano 14 Lipca 2010 Opublikowano 14 Lipca 2010 Panowie ja mam 14 cm wysokości, montował mi Bakuś, i przy ostatnich temperaturach jest straszna kiszka, auto słabnie okropnie, dzisiaj jeździłem to naprawdę musiałem cisnąć żeby płynnie ruszać i przyspieszać. Nie za fajnie. Jak jeżdżę w nocy jest za***iście, jedzie jak głupie. Ale przed chwilą jeździłem po Wawie trochę korki trochę zrywek spod świateł i jest kicha, ostatnio nawet wyjąłem środkową kratkę jak było gorąco i albo mi się wydaje albo to trochę dało. Większy intercooler nie pasował by tak ładnie w zderzak ale chyba trzeba będzie nad nim pomyśleć bo coś mi się zdaje że ten jest za mały do moich 230 km :mysli:
Thom4s Opublikowano 14 Lipca 2010 Opublikowano 14 Lipca 2010 Ja myśle nad czymś takim http://www.re5pect.pl/index.php?products=product&prod_id=1069 ori FMIC Forge (type 04 lub type 08), i zastanawie mnie czy taki cooler będzie wydajniejszy od chińczyka i czy wart jest tej ceny? Druga rzecz, to czy 80mm głębokości wejdzie pod zderzak B6? Orientował się ktoś? Czy lepiej szukać czegoś od dostawczaka? Udy, po tym co napisałeś teraz poważnie zastanawiam się nad jakimś firmowym FMIC'em.
udy Opublikowano 14 Lipca 2010 Opublikowano 14 Lipca 2010 No Bo co z tego jak na chamowni będzie 300 km a na drodze 150
Jarol Opublikowano 14 Lipca 2010 Opublikowano 14 Lipca 2010 Wrzucam log z mojego auta. Log robiony na 4 i 5 biegu od 50km/h do 175km/h. Temperatura zewnętrzna ponad 30 stopni. Przypomne mój FMIC to przerobiny intercooler z Outlandera, intercooler jest w 100% odsłoniety dzieki zderzakowi Caractere który ma bardzo duży wlot srodkowy. Cisnienie doładowania 1,6 bara. a tu jak ktoś nie wierzy jak gorąco było na zewnątrz to taką temp pokazywał FIS:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się