Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Jaki intercooler pod FMIC


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jakoś to źle mierzysz chyba po stronie zewnętrznej. Mały chiniol ma 7 kanałów o wysokości niecałe 5mm i szerokości koło 58mm czyli

Pomierz teraz swojego zobaczymy jakies sa roznice.

Opublikowano

Jakoś to źle mierzysz chyba po stronie zewnętrznej. Mały chiniol ma 7 kanałów o wysokości niecałe 5mm i

Pomierz teraz swojego zobaczymy jakies sa roznice.

Mój ma 14 kanałów o wymiarach 3x60mm co daje 2520 - 20% = 2016 co daje troszke więcej niż rura o śednicy 50mm

Jedno też jest pewne ze do 200 Km daje rade bez problemu. :)

Opublikowano
No to cieńko to chłodzi ....... przy jździe na autostadzie z predkością 150km/h temp w dolocie nie przekracza 20 stopni.

zrób log od 0-200km/h zobaczymy jaką Tobie pokaże tempprzy końcowej prędkości :tongue4: ..... czego spodziewałeś się przy stałej prędkości ?? Będzie rosło ?? :polew:

Jedno też jest pewne ze do 200 Km daje rade bez problemu

Fakt - jedno jest pewne nie przy takich temp jakie teraz są, porozmawiajmy o tym jak będzie za oknem +38 w tym momencie debata o temp w IC to abstrakcja!

Skoro już mnie wywołali :

wykrestemperatur.th.jpg

Opublikowano
No to cieńko to chłodzi ....... przy jździe na autostadzie z predkością 150km/h temp w dolocie nie przekracza 20 stopni.

zrób log od 0-200km/h zobaczymy jaką Tobie pokaże temp przy końcowej prędkości :tongue4: ..... czego spodziewałeś się przy stałej prędkości ?? Będzie rosło ?? :polew:

Robiłem takiego loga ale do od 0 do 180Km/h i przy temperaturze zewnętrznej 15 stopni w dolocie miałem przy 150km/h 26 stopni po czym temperatura zaczeła spadać i przy 180km/h było już 22 stopnie.

Fakt - jedno jest pewne nie przy takich temp jakie teraz są, porozmawiajmy o tym jak będzie za oknem +38 w tym momencie

Ja nie mieszkam w Afryce tu takich temperatur nie ma :>

Opublikowano

Robiłem takiego loga ale do od 0 do 180Km/h i przy temperaturze zewnętrznej 15 stopni w dolocie miałem przy 150km/h 26 stopni po czym temperatura zaczeła spadać i przy 180km/h było już 22 stopnie.

jak już się tak chwalisz to pokaż tego loga :)

Ja nie mieszkam w Afryce tu takich temperatur nie ma :>

poczekajmy do lata :wink4:

Opublikowano

no to ktory wejdzie bez rzezania pod belke 1 czy 2 bo tez chce zalozyc :kox:

Opublikowano

no to ktory wejdzie bez rzezania pod belke 1 czy 2 bo tez chce zalozyc :kox:

Zak

no to ktory wejdzie bez rzezania pod belke 1 czy 2 bo tez chce zalozyc :kox:

zakładaj chinola 140mm :good:

Opublikowano

A my czekamy na loga Jarola.

Opublikowano

Panowie imponujące są te wszystkie obliczenia , ale co jak ktoś często uciekał z matmy ?:) (żart)

Do BFB = 163km brać tego chinola ? Może jest coś na rynku skuteczniejszego a niewiele droższego. Ja chće mieć 200-210 koni na nic więcej nie liczę i do tego właśnie chciałbym kupić IC.

Pozdro

Opublikowano

Panowie imponujące są te wszystkie obliczenia , ale co jak ktoś często uciekał z matmy ?:) (żart)

Do BFB = 163km brać tego chinola ? Może jest coś na rynku skuteczniejszego a niewiele droższego. Ja chće mieć 200-210 koni na nic więcej nie liczę i do tego właśnie chciałbym kupić IC.

Pozdro

brać

Opublikowano

OK a co powiecie o ciut wiekszym coolerze czyli 180 ? Tu by trzeba wyciac belke i zderzak ? Czy przy coolerze 180 da rade zachowac halogeny ? Duza roznica w efektywnosci bedzie miedzy coolerem 140 a 180 biorac pod uwage moc 200-210km ?

Opublikowano

OK a co powiecie o ciut wiekszym coolerze czyli 180 ? Tu by trzeba wyciac belke i zderzak ? Czy przy coolerze 180 da rade zachowac halogeny ? Duza roznica w efektywnosci bedzie miedzy coolerem 140 a 180 biorac pod uwage moc 200-210km ?

chętnie bym się też dowiedział bo za ok 2 tyg zamierzam zacząć prace na FMIC

ja myśle bardziej nad czymś takim

http://allegro.pl/item1118289882_intercoler_renault_master_opel_movano.html

wymiary

lub ten

http://allegro.pl/item1081413917_trafic_vivaro_1_9_dci_intercooler.html

ten od vivaro troszke mniejszy

540x176x40 ale powinien pasować bez cięcia belki i halogeny zostają :naughty:

Opublikowano

Jedno też jest pewne ze do 200 Km daje rade bez problemu. :)

Odgrzeje pulpeta,na 170KM moj maly pirdek wystarcza.

Robiłem takiego loga ale do od 0 do 180Km/h i przy temperaturze zewnętrznej 15 stopni w dolocie miałem przy 150km/h 26 stopni po czym temperatura zaczeła spadać i przy 180km/h było już 22 stopnie.

Dobrze ze nie osiągnąłeś 300 bo mialbys szron w dolocie.

Opublikowano

Odgrzeje pulpeta,na 170KM moj maly pirdek wystarcza.

Zrób 200km to wtedy pogadamy :>

Mój mały seryjny pierdek po programie dawał rade do 180Km więc ten twój to jakaś cienizna :polew:

Dzisiaj zloguje auto to zaoaczymy jak mój IC zachowuje się w temperaturze powyżej 30 stopni.

Opublikowano

Widocznie wyszlo za bogato i w dodatku logi sie same skasowaly.

Opublikowano

Panowie ja mam 14 cm wysokości, montował mi Bakuś, i przy ostatnich temperaturach jest straszna kiszka, auto słabnie okropnie, dzisiaj jeździłem to naprawdę musiałem cisnąć żeby płynnie ruszać i przyspieszać. Nie za fajnie. Jak jeżdżę w nocy jest za***iście, jedzie jak głupie. Ale przed chwilą jeździłem po Wawie trochę korki trochę zrywek spod świateł i jest kicha, ostatnio nawet wyjąłem środkową kratkę jak było gorąco i albo mi się wydaje albo to trochę dało.

Większy intercooler nie pasował by tak ładnie w zderzak ale chyba trzeba będzie nad nim pomyśleć bo coś mi się zdaje że ten jest za mały do moich 230 km :mysli: :mysli:

Opublikowano

Ja myśle nad czymś takim http://www.re5pect.pl/index.php?products=product&prod_id=1069 ori FMIC Forge (type 04 lub type 08), i zastanawie mnie czy taki cooler będzie wydajniejszy od chińczyka i czy wart jest tej ceny? Druga rzecz, to czy 80mm głębokości wejdzie pod zderzak B6? Orientował się ktoś? Czy lepiej szukać czegoś od dostawczaka?

Udy, po tym co napisałeś teraz poważnie zastanawiam się nad jakimś firmowym FMIC'em. :mysli:

Opublikowano

No Bo co z tego jak na chamowni będzie 300 km a na drodze 150

Opublikowano

Wrzucam log z mojego auta. Log robiony na 4 i 5 biegu od 50km/h do 175km/h. Temperatura zewnętrzna ponad 30 stopni. Przypomne mój FMIC to przerobiny intercooler z Outlandera, intercooler jest w 100% odsłoniety dzieki zderzakowi Caractere który ma bardzo duży wlot srodkowy. Cisnienie doładowania 1,6 bara.

a92246e0becccb11m.jpg

a tu jak ktoś nie wierzy jak gorąco było na zewnątrz to taką temp pokazywał FIS:

a8ca0a6fbeaf7615m.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...