SoMeS Opublikowano 24 Marca 2010 Autor Opublikowano 24 Marca 2010 A po czym tak wnosisz? Co w nim jest słabszego jak w AJM? tylko i wyłącznie przypuszczam bo widziałem już przekokxowane ajm'y gdzie dół się rozpadał a nie widziałem jeszcze czegoś takiego w AFNie
jaro4444 Opublikowano 24 Marca 2010 Opublikowano 24 Marca 2010 To mało widziałeś Łatwiej doj**ać jest koxu przez pompki jak pompą 10 i wtryskami 205 z AFN, dlatego jest mniej spektakularnych zejść w tych motorach. Co do AFN to widziałem takie z pękniętym blokiem, wałkiem pośrednim latającym jak starej babie ząb, urwanymi grzybkami zaworowymi, pękniętą głowicą, przepalonymi tłokami, powypychanymi ciśnieniem oleju popychaczami, ... Co nie zmienia postaci rzeczy, że AFN to udana konstrukcja o identycznej wytrzymałości układu korbowo - tłokowego jak AJM.
moskal Opublikowano 24 Marca 2010 Opublikowano 24 Marca 2010 Moskal są, ale z głową, a nie z ogórkiem a , no chyba ze tak
SoMeS Opublikowano 24 Marca 2010 Autor Opublikowano 24 Marca 2010 To mało widziałeś Łatwiej doj**ać jest koxu przez pompki jak pompą 10 i wtryskami 205 z AFN, dlatego jest mniej spektakularnych zejść w tych motorach. Co do AFN to widziałem takie z pękniętym blokiem, wałkiem pośrednim latającym jak starej babie ząb, urwanymi grzybkami zaworowymi, pękniętą głowicą, przepalonymi tłokami, powypychanymi ciśnieniem oleju popychaczami, ... Co nie zmienia postaci rzeczy, że AFN to udana konstrukcja o identycznej wytrzymałości układu korbowo - tłokowego jak AJM. ja jak na razie widziałem tylko kilka sztuk Ty zapewne setki myślisz że po korekcie softu powinienem poprzestać? [br]Dopisany: 24 Marzec 2010, 19:00_________________________________________________ dizle nie są do rezania to AEB się ostatnio rozpadł w drodze na program
seba1-2 Opublikowano 24 Marca 2010 Opublikowano 24 Marca 2010 ja powiem tyle, za co w sobie teraz w brodę pluję, było od razu, jako baza zakupić awx, avf i go modzić, bo do afn wszystko praktycznie z awx się przekłada a awx już to ma... :gwizdanie: rozsprzedać silnik na części, zostawić turbo + cooler + kilka pierdołek i kupić awx'a z manualem od razu mówisz? w sumie pomysł nie głupi bo jak mam wydać teraz 3k na jeszcze większe wtryski i pompkę to kupię za to kompletny silnik a po sprzedaży gratów wyjdę w okolicach zera... temat swapa myślę bym ogarnął tylko nie wiem jak tam z wiązkami? tomek temat swapa zamieściłem na forum w dziale warsztat i myślę że temat samego swapa trudny nie jest, ja osobiście na twoim miejscu zrobił bym wydech jak masz już zamówiony i koniecznie chodnice oleju bo z tego co wiem po autostradach śmigasz, korektę pod graty i już bym odpuścił, jak pompa ewentualnie klęknie to bym wymienił na 11 albo 10 z jakimś niedużym przebiegiem
SoMeS Opublikowano 24 Marca 2010 Autor Opublikowano 24 Marca 2010 tomek temat swapa zamieściłem na forum w dziale warsztat i myślę że temat samego swapa trudny nie jest, ja osobiście na twoim miejscu zrobił bym wydech jak masz już zamówiony i koniecznie chodnice oleju bo z tego co wiem po autostradach śmigasz, korektę pod graty i już bym odpuścił, jak pompa ewentualnie klęknie to bym wymienił na 11 albo 10 z jakimś niedużym przebiegiem myślę że do ogarnięcia na pewno będzie jeszcze wydech bo jak pisałem jest już zamówiony i po tym korekta już na map sensorze z awx'a który mialem ostatnio przez chwilę założony i siał spustoszenie w postaci 1,85bara dla turbiny (równie szybko go zdjąłem) jeżeli chłodniczkę oleju to jaką?? pompkę jeżeli miałbym wymieniać to nie ma sensu innej jak 11mm... ale to tak jak mówię zobaczę co wypluje po korekcie softu i wówczas będe myślał dalej
cowboy Opublikowano 24 Marca 2010 Opublikowano 24 Marca 2010 bonusy w serii często maja się nijak do wyników po modzie 170KM na seryjnej pompie 10-tce to zdarzyło się pewnie mniej niz z 7-10 razy na forach internetowych, wiec to są naprawde nieliczne przypadki zwykle wychodzą okolice 160KM +-4KM akurat takie mody do 160KM z 216 wcale nie podnoszą spalania, i jak sie nie butuje non stop to przy normalnej dynamicznej jeździ nie pali dużo wiecej jak seryjny AFN, a przy umiejętnej jeździe nawet mniej 190KM w AFNie (zwykle z przelotem +300 tys km) to wcale nie jest mało na turbinie BRD ! wiec nie powiedziałbym że jedynie 190KM wystarczy ze szklanki wyklepane lub 11stka watpliwej jakości lub wtryski słabo wyregulowane albo BRD jakies dziwne sie trafiło i nie bedzie 200KM choćby skały srały
jaro4444 Opublikowano 24 Marca 2010 Opublikowano 24 Marca 2010 Przy trochę zmęczonych życiem AFN przychylałbym się do tego co pisał Cowboy: - 216, - FMIC, - AWX lub hybryda na bazie AWX z wałkiem ARL, - kolektor dolotowy AWX, - program. Jak pompa i motor zdrowe to wyda ok 160 KM. W zupełności wystarczy do jazdy bezpiecznie dla motoru. 200 KM przy silniku VP to już naprawdę wszystko musi śmigać jak ta lala, w szególności pompa 11 i wtryski 230. Inaczej d*pa z tego. Poza tym przy takich modach łatwo dostać tłokiem w kolano
SoMeS Opublikowano 24 Marca 2010 Autor Opublikowano 24 Marca 2010 utwierdziliście mnie tylko w przekonaniu nad którym co raz to częściej zaczynałem się zastanawiać tak więc będzie już tylko finalne strojenie z gratami które już mam przygotowane i na tym poprzestanę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się