kaos Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 Witam, Mam pytanie czy da rade wyregulowac zawias w s-linie? bo cos mi przod za wysoko stoi albo tyl za nisko i nie wiem ocb ..
yaboo Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 nie reguluje się zawieszenia, masz ori s-line czy dokładane ? jak dokładane to być może masz z sedana w avancie i tył niżej siedzi
kaos Opublikowano 24 Marca 2010 Autor Opublikowano 24 Marca 2010 tzn mam oryginalne (chyba, ale raczej napewno bo jest caly pakiet S) powiem Wam ze kompletnie sie nie znam.. to sie jakos po oznaczeniach sprawdza? a widzisz jak patrzylem w historii pojazdu w ASO to jakies 10k km temu wymieniali amory .. i pewnie dali zle .. najgorsze jest to ze robili to w szwablandi ..:/
mystic.pl Opublikowano 24 Marca 2010 Opublikowano 24 Marca 2010 tzn mam oryginalne (chyba, ale raczej napewno bo jest caly pakiet S) powiem Wam ze kompletnie sie nie znam.. to sie jakos po oznaczeniach sprawdza? a widzisz jak patrzylem w historii pojazdu w ASO to jakies 10k km temu wymieniali amory .. i pewnie dali zle .. najgorsze jest to ze robili to w szwablandi ..:/ Jak ci wymienili amory to się tylko cieszyć :> w B7 tak już jest, że przód optycznie stoi wyżej niż tył. Wysokość zawieszenia nie określa amortyzator tylko sprężyna.
kaos Opublikowano 24 Marca 2010 Autor Opublikowano 24 Marca 2010 hehe tez bylem dumny z tego jak w ASO na sprawdzianie przed kupnem taki brodaty Pan Andrzej z błyskiem w oku stwierdził ze amory są książkowe, legitymując się przy tym stosownym wydrukiem z komputera ale szczerze Ci powiem ze nie zauważyłem w innych B7 żeby tak stały jak moja.. lepiej sprawdzę te numery na wszelki wypadek
mystic.pl Opublikowano 24 Marca 2010 Opublikowano 24 Marca 2010 ... szczerze Ci powiem ze nie zauważyłem w innych B7 żeby tak stały jak moja.. lepiej sprawdzę te numery na wszelki wypadek Wystarczy jak zmierzysz odległości od podłogi do szczeliny powstałej z połączenia błotnika z dolną listwą progową z przodu i z tyłu. Powinieneś mieć ok (jak dobrze pamiętam) z przodu 30,5 cm z tyłu 32,5 cm +/- 0,5 cm.
KOval81 Opublikowano 24 Marca 2010 Opublikowano 24 Marca 2010 Każde praktycznie B6 i B7 sterczy jak koza, czyli przód ma podniesiony względem tyłu, więc się nie martw - tak ma być. Zawieszenia nie gwintowanego nie da się podnosić i opuszczać wedle gustu, bo to techniczna niemożliwość. Jeśli chcesz sobie wyrównać przód z tyłem i nieco obniżyć, to niestety zostają Ci do kupienia sprężyny -30/35/40mm, cały kit na innych amorkach, albo właśnie gwintowane zawieszenie (2 ostatnie opcje lekko że tak powiem bez sensu)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się