Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] Falujące obroty, a wspomaganie kierownicy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Panowie, zauważyłem dość dziwne zachowanie mojego autka przy maksymalnym skręceniu kół w którąś ze stron, a zatem - obroty zaczynają falować i to dość mocno.

Co prawda w czasie jazdy nic się nie dzieje, nie jest odczuwalne, ale na postoju troszkę denerwuje podczas wykręcania.

Spotkał się któryś z Was z takim problemem? Co może być tego przyczyną?

Opublikowano

Witam!

Panowie, zauważyłem dość dziwne zachowanie mojego autka przy maksymalnym skręceniu kół w którąś ze stron, a zatem - obroty zaczynają falować i to dość mocno.

Co prawda w czasie jazdy nic się nie dzieje, nie jest odczuwalne, ale na postoju troszkę denerwuje podczas wykręcania.

Spotkał się któryś z Was z takim problemem? Co może być tego przyczyną?

ja tam nie widze problemu..wszystko masz ok... :cool1:
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

też tak mam a wogule staram się na postoju jak najjmniej kręcić w miejscu wachacze dostają po du... :hi:

Opublikowano

Też staram się dużo nie kręcić, ale wyjechanie z mojego garażu tego wymaga.

I czasami szarpnie jak się gimnastykuje, przez te falujące obroty na skręconych kołach :)

Ale skoro mówicie, że nie jestem sam, to sobie chyba głowy zawracał tym nie będę. :tongue4:

Opublikowano

przy maksymalnym skrecie alternator pobiera troszke wiecej pradu dla wspomaagania i odczuwalne jest to spadkiem obrotów, obroty wracaja na 900 jak OOOO pobierze wieksza dawke paliwka (czy jakos tak :wink4:).

Opublikowano

Akurat my mamy wspomaganie hydrauliczne nie elektryczne, więc nie alternator stawia opór tylko pompa wspomagania :wink4: silnik mały, przy maksymalnym skręcie pompa jest mocno obciążona więc go lekko przydusza, pompa i układ też nie jest już pierwszej młodości więc jak nówka działać nie będzie.

Opublikowano

przy maksymalnym skrecie alternator pobiera troszke wiecej pradu dla wspomaagania i odczuwalne jest to spadkiem obrotów, obroty wracaja na 900 jak OOOO pobierze wieksza dawke paliwka (czy jakos tak :wink4:).

Dobre :good:

Opublikowano

Więc jeśli nie chcemy obciążać pompy...

nie trzymajmy do oporu skręconej kierownicy... :)

a z obrotami każdy raczej tak ma...

nawet jak tylko szarpnie się kierownicą...to odczuwalny jest spadek obrotów...

Opublikowano

przy maksymalnym skrecie alternator pobiera troszke wiecej pradu dla wspomaagania i odczuwalne jest to spadkiem obrotów, obroty wracaja na 900 jak OOOO pobierze wieksza dawke paliwka (czy jakos tak :wink4:).

Dobre :good:

myślałem ze nasze adp maja elektryczne... :polew:

bo np. gdy załączam klime to delikatnie spadaja tak jak przy skręcie wtedy właśnie leci z baku więcej Pb

przepraszam za wprowadzenie w błąd... :embarrassed:

Opublikowano

W mojej ADP też mam coś podobnego, że gwałtowniejsze ruchy kierownicą na postoju powodują lekkie wachania obrotów.

Tylko podobnie jak koledzy wyżej uznałem to za coś normalnego i nie zawracałem sobie później tym głowy. :gwizdanie:

Opublikowano

Dodam jeszcze od siebie że NIE wolno przytrzymywać skręconej do oporu kierownicy bo można rozwalić sobie układ wspomagania.

Lepiej troszkę sobie odpuścić niż coś rozwalić.

:hi:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...