tom2009 Opublikowano 24 Marca 2010 Opublikowano 24 Marca 2010 Witam Czy w jakiś łatwy sposób można sprawdzić nastawnik pompy ??
leoncjo Opublikowano 25 Marca 2010 Opublikowano 25 Marca 2010 Po pierwsze czemu chcesz go sprawdzać...co się dzieje z autem, a potem powiem Ci czy da się to sprawdzić bez specjalnych narzędzi .
tom2009 Opublikowano 25 Marca 2010 Autor Opublikowano 25 Marca 2010 Po pierwsze czemu chcesz go sprawdzać...co się dzieje z autem, a potem powiem Ci czy da się to sprawdzić bez specjalnych narzędzi . Chcę sprawdzać dlatego że: auto chodzi raz ciszej raz głośniej, raz jest super elastyczne a raz nie, silnik ma wibracje ale nie zawsze, jak gaszę samochód to czasami zatelepie a czasami nie i silnik twardo pracuje ... To by było mniej więcej na tyle. Rozrządu jeszcze nie sprawdzałem ale za niedługo będę wymieniał, kąt wtrysku 54, plecionka wymieniona. Olej mobil 10w40.
leoncjo Opublikowano 25 Marca 2010 Opublikowano 25 Marca 2010 Koło dwumasowe ??? Te objawy raczej nie wskazują na nastawnik, z reguły nastawnik objawia się szarpaniem silnika na niższych obrotach. żeby wyeliminować elektronikę zrób logi, ewentualnie sczytaj błędy. W szczególności statyczne 001, 004, bs 004 i dynamiczne 004
tom2009 Opublikowano 25 Marca 2010 Autor Opublikowano 25 Marca 2010 Koło dwumasowe ??? Te objawy raczej nie wskazują na nastawnik, z reguły nastawnik objawia się szarpaniem silnika na niższych obrotach. żeby wyeliminować elektronikę zrób logi, ewentualnie sczytaj błędy. W szczególności statyczne 001, 004, bs 004 i dynamiczne 004 kolego logi to już dawno zrobiłem i wszystko ok. Nie pytam jakie są objawy padniętego nastawnika tylko jak go sprawdzić. Ale na logi możesz zerknąć jak masz ochotę: http://www.a4-klub.pl/smf/b5_avg_prosze_o_ocene_logow_twarda_praca_i_telepanie_buda_na_jalowym_biegu-t96414.0.html
leoncjo Opublikowano 26 Marca 2010 Opublikowano 26 Marca 2010 Można np patrząc na logi, zawsze coś widać w grupach o których Ci pisałem, wg mnie nastawnik jest w dobrej kondycji. A czy drgania nie są w jakiś sposób uzależnione od temperatury powietrza ??
tom2009 Opublikowano 26 Marca 2010 Autor Opublikowano 26 Marca 2010 No raczej nie zauważyłem żadnej reguły a do czego dążysz ?[br]Dopisany: 26 Marzec 2010, 09:38_________________________________________________ No raczej nie zauważyłem żadnej reguły a do czego dążysz ? Chociaż dzisiaj przy 16 stopniach śmiagał ładnie ...
scuzz Opublikowano 26 Marca 2010 Opublikowano 26 Marca 2010 A czy drgania nie są w jakiś sposób uzależnione od temperatury powietrza ?? U mnie można powiedzieć że taka zależność występuje od czego to może być?
leoncjo Opublikowano 27 Marca 2010 Opublikowano 27 Marca 2010 U mnie występuje podobny problem, drgania na biegu jałowym i szarpanie przy ruszaniu dopóki się nie rozgrzeje. Ale....drgania na jałowym występują gdy robi się 15 stopni i autko przeleci z 50 km, szarpanie przy ruszniu nie występuje jak temp jest poniżej -5 stopni. Nie mam dwumasa i jedyne co mi się nasuwa na moje dolegliwości to musi się dziać coś z poduchami silnika. Guma się rozgrzewa i traci własności tłumiące ...
tom2009 Opublikowano 27 Marca 2010 Autor Opublikowano 27 Marca 2010 Można np patrząc na logi, zawsze coś widać w grupach o których Ci pisałem, wg mnie nastawnik jest w dobrej kondycji. A czy drgania nie są w jakiś sposób uzależnione od temperatury powietrza ?? Kolego możesz powiedzieć coś więcej na ten temat ? Bo może i masz racaje bo 2 dni temp. powyżej 15 i auto ładnie śmiga a spada temperatura do 11 i już gorzej...
rafalskin73 Opublikowano 27 Marca 2010 Opublikowano 27 Marca 2010 Drodzy koledzy,ja też się dołącze mnie to samo boli.W swoim autku ustawiałem kąt wtrysku już kilka razy,bo zawsze jest inny,Robiłem to przy temp.88.6stopnia,i ustawiam w BS na 51.Temp.na dworze 10 stopni.Wczoraj po przejechaniu 140km,silnik zaczął głośno pracować i nie chciał już tak przyśpieszać.Podpięłem vaga,sprawdzam kąt wtrysku a tu w BS 35,temp w kanale 49 na klimatroniku 91 stopni.a na dworze 28stopni.Wieczorem wracałem do domu następne 140km trasy,zatrzymałem się w połowie drogi żeby znowu sprawdzić no i kąt wtrysku był w BS na 45 bo na dworze się ochłodziło trochę i na klimatroniku w kanale 49 miałem 90stopni,Teraz moje pytanie do was chłopaki czy ten kąt wtrysku jak ustawie na 51 przy upalnej pogodzie,przy temp,silnika 93 stopnie to on już tak zostanie?Dodam że jak jest chłodniej na dworze i temp.na tym klimatroniku nie przekroczy 88-89stopni to auto płynnie przyspiesza w całym zakresie obrotów.Pozdrawiam[br]Dopisany: 27 Marzec 2010, 13:48_________________________________________________Najwyższą temperaturę silnika jaką odnotowałem to 93 stopnie po schłodzeniu turbiny i zgaszeniu auta,ale kąt wtrysku już niżej nie spadł został na 35 w BS.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się