Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Cieknący olej w okolicy sprzęgła


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam pewien problem z moja A4. Polega on na wycieku oleju w okolociach sprzęgła w miejscu w ktorym skrzynia laczy sie z blokiem silnika. Moje piewsze podejrzenie to uszkodzony uszczelniacz wału silnika. Po rozebraniu sprzeglo suche. Uszczelniacz wymieniony na nowy i olej dalej cieknie. Objawia sie to zbieraniem sie kropel oleju w dolnje czesci skrzyni (tam gdzie jest takie male okienko). Cala miska i spod silnika od tego wycieku sa w oleju.Myslalem tez ze byc moze to olej ze skrzyni sie tedy wydobywa ale sprawdzalem poziom i oleju w skrzyni nie ubywa. Ma ktos moze jakis pomysl co to moze byc???

Opublikowano

chcialem sie zabrac za uszczelke ale podobno troche roboty z tym jest :confused4:

Opublikowano

Niestety z misą jest mnóstwo roboty... ale zobacz jeszcze czy nie cieknie Ci spod chłodniczki oleju, stamtąd olej może spływać na dół.

Opublikowano

Stamtad to raczej nie. Widac ewidentnie krople oleju ktore wyplywaja z okienka w dolnej czesci skrzyni w miejscu polaczenia z blokiem.

Opublikowano

Stamtad to raczej nie. Widac ewidentnie krople oleju ktore wyplywaja z okienka w dolnej czesci skrzyni w miejscu polaczenia z blokiem.

Nie robiłeś ostatnio wymiany oleju? W tych silnikach podczas odkręcania filtra oleju bardzo często oblewa się silnik. Nieraz sam starałem się dobrze go wytrzeć ale mimo to olej pojawiał się na łączeniu skrzyni z silnikiem w niewielkich ilościach. Ostatnio wymieniałem sprzęgło i myślałem, że cieknie mi ten uszczelniacz ponieważ miałem też olej wokół tego wziernika do ustawiania koła zamachowego przy rozrządzie. Po rozebraniu okazało się, że ten porozlewany olej podczas odkręcania filtra zaciekał mi tam i stwarzał pozory uszkodzonego uszczelniacza na wale.

Opublikowano

Kolego fachowiec mi powiedział że to norma, u mnie jest to samo i wiem że to olej ze skrzyni zawsze kropla wisi(wiem że ze skrzyni bo w silniku mam LiquiMoly MOS2 i wygląda jak przepalony a tamten jest bezbarwny)ja sprawdziłem czy dużo cieknie na podnośniku u mechaniora 3 bieg but i staliśmy tak z pół d=godz i patrzeliśmy i nic a kropla wiisiała... więc coś tam musi puszczać ale nie ma co sobie głowy zawracać tylko zmieniaj olej w skrzyni w rozsądnych okresach ..

Opublikowano

Problem polega na tym ze to nie jest olej przekladniowy tylko silnkowy. Widac to ewidentnie (czarny jak smola). A oblanie przy wymianie odpada bo tyle to az by nie wycieklo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...