Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Pytanie o dynamikę silnika AFN do właścicieli i nie tylko


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Raczej cos grzebany, seria w 90tce ma 14 do setki z tego co pamietam, watpie zeby az taki bonus byl od fabryki.

Opublikowano

Zazdrościsz zdrowego TDIka :naughty:

Opublikowano

Nic tam nie chcę mówić ale moja audi 80 b3 1.8s chodziła lepiej w LPG :rolleyes: a to właśnie było 90km. A z tym że raz lepiej jak by a raz gorzej się zbiera to się zgodziłbym nie wiem od czego to zależy jak nie od temperatury powietrza albo przycinających się łopatek turbiny od wolnej jazdy?

Opublikowano

AFN w A6, w Sharanie i chyba w fordzie galaxy miał fabryczne bonusy

Opublikowano

tez mam AFN z tym silnikiem i poszedl tez 200 ale komfortu przy tej predkosci juz nie ma :confused4:

powiem tyle ze przesiadlam sie z paska na niunie ( pasek taki sam silnik tylko ze w sedanie) i stwierdzam ze lepiej sie zbieral ale to podobno tez roznica przez skrzynie biegow ktora wydaje sie bardziej elastyczna aaa i w pasku nie bylo kata a u mnie jeszcze jest ale czy to az taka roznica to nie wiem?

Opublikowano

Do jakiego samochodu prawie nie wsiądziesz tej klasy z podobnym silnikiem to powiesz że lepiej chodzi dlaczego? bo jesteś już przyzwyczajony(a) do swojego samochodu. Audi się jeździ bardzo gładko w porównaniu z innymi markami :wink4:

Opublikowano

Mogą to być również odczucia subiektywne. Ja kiedyś miałem Vento 1.8 i wsiadłem w Ibizę firmową 1.6 czyba miał 75 kucy i słowo daję dałbym sobie rękę obciąć ze Seat przyspiesza lepiej a oba tabelarycznie 0-100 osiągały w 12.5 s. Nawet sprawdziliśmy je ze soba i do setki szły równo. Ponadto każdy kto się przejechał Seatem był zdziwiony jak ten samochód się zbiera bo sprawiał wrazenie szybszego niż był w rzeczywistości.

Opublikowano

Zazdrościsz zdrowego TDIka :naughty:

nic nie zazdroszcze bo mam zdrowego afna i ahu pod domem i 1zta... po prostu wiem jak to jezdzi. Ahu z przebiegiem 170tys kupiony, jak igla

Opublikowano

Co do różnicy między toledo a a4 to faktycznie zanim kupiłem a4 przejechałem się seatem i rzeźnia, zbierał się pięknie. Teraz mam a4 i jakby słabiej ciągnie ale to być może tylko moje subiektywne odczucie :> Ale już co do V-max to moje audi bez większych problemów podchodzi pod 210 :evil: na zwykłej ropie. Dodam tylko, że jeżdżę bardzo dynamicznie, często w pełnym zakresie obrotowym, a najechane sporo ponad 200kk Pozdr :gwizdanie:

Opublikowano

podchodzi po 210km/h to znaczy ile bo jak 199 to jestem w stanie uwierzyc ale na 209 juz nie chyba ze na twoim liczniku. to przy 150kucach to juz ze 240 powinien isc. dane katologowe mowia o 192km/h dla kombi i 196km/h dla sedana.

Opublikowano

Kolego może i licznik coś przekłamuje ale ta wskazówka zatrzymuje się mniej więcej na 207-208, niedowiarków zapraszam na jazdę testową :evil:

Opublikowano

Koledzy powiem wam ze troche smieszne jest wychwalanie i spieranie się o to czy na liczniku jest 207 km/h czy 199 km/h. Po pierwsze prędkość maksymalna ma niewiele wspólnego z dynamiką, o której mowa jest w temacie, a po drugię to na polskich drogach raczej takich prędkości się nie osiaga.

Opublikowano

mój AFNik z niedawnego pomiaru miał 11,3 do setki i 209 licznikowe bez problemów (od 200- 209 bez rewelki ale do 190-200 jeszcze cinie nieźle :)) jak trochę drogi wyschną wrzucę filmiki maxa i 0-100. Mam ciężką nogę, po rozgrzaniu sama na dno opada :) więc moja niunia jest przedmuchana chyba wszędzie :P:evil:

Opublikowano

Jeszcze kwestia w jakim czasie osiaga sie te 210 :) jak sie ma przed soba prosta droge 10km no to jezeli silnik zdrowy - to zadna nowosc ze tyle pojdzie. Jak chcecie wiedziec to moj przedlift po modach jak droga pozwala to i licznik zamyka - 220kph/4600rpm

Opublikowano

Witam

Tak się składa że ja też mam AFN. Właśnie miałem urlop i się trochę kręciłem przy aucie. udało mi się w miedzy czasie odkręcić zawór N109 ( odcinający paliwo w pompie) i go przeczyścić zwykłą bawełniana szmatką z czystym ON. Rezultat przeszedł moje najśmielsze oczekiwania. Przypomne że właśnie miałem problem "lekki" z przyspieszeniem jakoś dziwnie zawijał, zwłaszcza na niższych biegach. Obecnie "boje się" nacisnąc pedał gazu, dostał takiego buta, że naprawdę nie do poznania - naciskasz wciska w siedzenie - opóźnienie 0s, reakcja natychmiastowa. sam zastanawiam się jak to możliwe żeby taki prosty w budowie zaworek mógł szkodzić silnikowi?

Operacja prosta jak "dymanie". Przypomnę że byłem u 2 mechaników i jednego autoelektryka każdy wskazał bez zastanowienia na Turbo - do regeneracji. trochę pogrzebałem i proszę teraz uśmiecham sie na myśl o ich diagnozach.

Pozdrawiam.

Opublikowano

A miales blad zaworka N109 na VAGu?

Opublikowano

Tak, odczasu do czasu mi wyskakiwał ten bład. Ale mechanicy mówili cos o podciśnieniu i w testach silnika zaworek działał, było słychać dźwięk przęłączenia, że działa. Dlatego szybko wykluczyli bład zaworka i szukali dalej. Ale faktem jest, że ten bład mi wyskakiwał.

Opublikowano

Witam, mm zamiar kupic A6 z silnikiem AFN, czy to prawda ze A6 ma bonusy od fabryki tak jak kolega wyzej pisal?? interesuja mnie tez opinie posiadaczy A6 AFN jak to jest z dynamika w tych autach dodam ze mam paska B5 AFN i na dynamike nie narzekam...[br]Dopisany: 04 Wrzesień 2010, 15:49_________________________________________________Nie ma nikt A6 AFN?? :confused4:

Opublikowano

Mcm ma ale od razu pojechał na chipa.

Podejrzewam, że tym się jeździć nie da bo AFN w b5 to jest muł a co dopiero tak ciężkiej krowie jak a6. Oczywiście muł to pojecie względne, dla kogoś kto jeździł np. corsą 1,2 to a6 AFN będzie rakietą.

Opublikowano

AFNy nie jadą nawet po programie, chyba ze je lepiej zmodzisz. Takie moje zdanie. Kup lepiej AJM w A6 to juz bedziesz mial na starcie 50N/m wiecej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...