franek84 Opublikowano 30 Marca 2010 Opublikowano 30 Marca 2010 Koledzy mam krótkie pytanie i czekam na konkretną odpowiedź . Czy nastawnik pompy na wpływ na przyspieszenie auta? sprawa wygląda tak: jak silnik nie ma kopa to gdy puszczem gaz lubi szarpnąć np przed światłami, natomiast kiedy silnik dobrze ciągnie to jest płynność w jeździe i nie szarpie kiedy puszczam gaz.. pozdrawiam i dziękuję za odp
zibizab Opublikowano 30 Marca 2010 Opublikowano 30 Marca 2010 Kolego wrzuć logi BS 000 i 003 dyn To na początek wypadało by wrzucić komplet logów
franek84 Opublikowano 30 Marca 2010 Autor Opublikowano 30 Marca 2010 kolego mam Vaga błedów brak oczywiście (kiedys był błąd N75 ale dałem rade zregenerować go-pęknięta była sprężynka)ale nie dam rady zrobić logówbo bateria mi wystarcza ledwo na odpalenie VAG'a a nie mam skąd zapożyczyć...więc może coś się orientujecie czu to ma jakąś zależność co do przyspieszenia wiem żę do wróżki nie piszę
cinol135 Opublikowano 30 Marca 2010 Opublikowano 30 Marca 2010 Franek czy ty czasami nie masz przy przyszpieszaniu tego dziwnego buczenia silnika pomiedzy 1800-2000 pozdr.
franek84 Opublikowano 31 Marca 2010 Autor Opublikowano 31 Marca 2010 kolego "Cinol" jak nie chce dobrze iść to słysze że się męczy silnik (jak ciągnie to jest gitara miękka praca silnika)dziś wogóle zaobserwowałem że jak musialem docisnąć przy wyprzedzaniu i akurat poligon na drodze był to po wskoczeniu w pewien dołek auto dostało strzała i przez jakieś 3km szło jak trzeba :blink:no nic juz nie rozumiem, Vaga nie ma jaqk podpiąć i logi zrobić , błędów nie ma ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się