Pretor Opublikowano 30 Marca 2010 Opublikowano 30 Marca 2010 Witam. Zrobiłem logi bo coś nie tak chodzi pompa wtryskowa, tzn głośno i coś skuta jak się zagrzeje. Popychacze nowe, ina. Oto logi: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/af7bff3861057563.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/93485d59c634b602.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e20a34358f48da28.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f39a0d73008412e1.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8d798667ec82ad20.html Z góry dziękuję i pozdrawiam.
zibizab Opublikowano 30 Marca 2010 Opublikowano 30 Marca 2010 Jest OK=000 robione w BS? Zrób dyn.bo coś lmm wys. mierzy.
Pretor Opublikowano 30 Marca 2010 Autor Opublikowano 30 Marca 2010 Dobrze, zrobię. Rozumiem, że mam zrobić 003 i 011. [br]Dopisany: 30 Marzec 2010, 20:39_________________________________________________Dodam, że turbo wyczyszczone.
spanky Opublikowano 30 Marca 2010 Opublikowano 30 Marca 2010 Zrób dyn.bo coś lmm wys. mierzy. Zrób dyn.możesz mieć przełedowanie. czy to jakas nowa moda ?
spanky Opublikowano 30 Marca 2010 Opublikowano 30 Marca 2010 Wszystko robione w Meas. Blocks to zrob jeszcze 000/003/004/011 w Basic Settings ... z tego co pokazales nic zlego nie wynika ...
Pretor Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Logi BS 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/18ff4d077b462ba7.html Mam pytanie, nie wiem czemu, ale jak chcę logować w BS 011, 003, 004 i kilka innych wyskakuje mi coś takiego: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f4e8542c6585ac0b.html , mogę zrobić tylko BS 000. Co może być nie tak?
vauxhall95 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 kat wtrysku mozna ciut podregulowac.Ale jezeli dobrze pali to zostaw.Twoj sterownik nie obsluguje 011 BS.Logi dynamiczne robisz w MS a nie BS.U ciebie powinno 000,004 i 003 w BS wchodzic
Pretor Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Zrobiłem logi dynamiczne. Widać, że coś turbina dziwnie się zachowuje. Turbo świeżo po czyszczeniu, poskładana dobrze. Dodam, że w momencie jak zaczyna przeładowywać tzn. w zakresie obrotów 1800-2400 słychać taki szum/syk. Dolot sprawdzony wizualnie i pod ciśnieniem (po zaślepieniu węża "S" od strony turbo i przy kolektorze ssącym nabiłem go kompresorem do 2,5 bar i nic nie syczało) więc jest szczelny. 003- http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2c4cddb21bd9d514.html 008- http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/52505e45b406b17f.html 011- http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/521b33f3557d4936.html Może można z tego wywnioskować co jest przyczyną dziwnego zachowania turbo. Jak są potrzebne jeszcze jakieś logi to proszę powiedzieć jakie.[br]Dopisany: 08 Kwiecień 2010, 12:33_________________________________________________Dodam, że 011 w BS nie mogę zrobić bo wyskakuje mi takie coś: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f4e8542c6585ac0b.html
Sztomel Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 jedna uwaga : log statyczny 003 robimy po lekkim wcześniejszym dygnięciu na pedał gazu by uaktywnić EGR gdyż po 2 minutach pracy na wolnych obrotach się zamyka i wskazania MAF actual nie będą się pokrywać z MAF specified, poza tym logi statyczne i dynamiczne są prawidłowe poza jedynie 011 dynamiczną gdzie ciśnienie rzeczywiste ma trochę problemów by się ustabilizować. Sam czyściłeś zmienną geometrię ?
Pretor Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Tak, sam czyściłem turbinkę, robiłem to bardzo dokładnie. Samo czyszczenie 5 godz. Kierowniczki i wnętrze turbinki aż lśniło i złożona na 100% dobrze. Wszystko chodzi leciuteńko bez sztangi oczywiście, a ze sztangą wiadomo ciężej ale bez zacięć. Może coś z podciśnieniem? Dodam, że jak hamuję to słychać takie ciche tak jakby syczenie. Wężyki podciśnieniowe też wymieniłem po kolei w są dobrze pozakładane. Nie wymieniłem tylko jednego który wchodzi między węże od nagrzewnicy w grodzi przez taką dużą uszczelkę bo nie wiem gdzie to idzie i do czego jest podłączone. Ten dźwięk (syczenie/szum) pojawił się kiedyś nagle (przynajmniej nie przypominam sobie by było to wcześniej) kiedyś i teraz wiem, że występuje w momencie przeładowania w turbinie. Dziękuję za wszelką pomoc i proszę o jakieś wskazówki bo miałem razem z chłopakami z forum jechać na grupowego wirusa do Wrocławia, ale z niesprawnym autem nie mam po co jechać.
Sztomel Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 ten w grodzi idzie zapewne do sterownika silnika do czujnika ciśnienia doładowania więc musiałbyś go również sprawdzić, łącznie z krótkim odcinkiem tego wężyka w samym sterowniku.
Pretor Opublikowano 30 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2010 Będę szukał skoro na podstawie logów nie można określić co konkretnie jest nie tak. Dziękuję za pomoc i dam znać co było jak zlokalizuję usterkę.[br]Dopisany: 09 Kwiecień 2010, 15:02_________________________________________________Problem z ustabilizowaniem ciśnienia doładowania rozwiązany. Po sprawdzeniu wszystkiego czego się dało, została mi gruszka turbo. Niby wszystko chodziło dobrze, gruszka trzymała sztangę w jednej pozycji po podaniu podciśnienia, ale była w porównaniu i innymi gruszkami bardziej miękka, może z racji sporego już przebiegu. Po zamianie gruszki wszystko wygląda już dobrze i nie ma już tego dziwnego szumu/syku przy gwałtownym przyśpieszaniu. Wczorajsze logi robiłem sam jednocześnie prowadząc auto, więc nie są zrobione tak jak powinny, robiłem je wciskając START/STOP są one w jednym ciągu, ale widać po obrotach kiedy się zaczynają kolejne. W sobotę jeszcze raz wyczyszczę turbo bo po zdjęciu gruszki było czuć, że dźwigienka w skrajnych położeniach leciutko się przycinała i już powinno być dobrze. Oto logi: http://vaglog.rtnet.pl/piosz7_16343.html .
vauxhall95 Opublikowano 30 Czerwca 2010 Opublikowano 30 Czerwca 2010 ja bym turbo nie czyscil,jest OK :good:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się