rafalskin73 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Witam was koledzy,chciałbym was się poradzić,czy w moim 1 zecie,tłumik drgań z tarczy sprzęgłowej może powodować taki hałas,grzechot,czasami poskrzypywanie,Najgłośniej jest jak jadę na 1 biegu bez gazu.W tamtym roku miałem tą tarczę w reku i ten wielowypust mogłem bez problemu przekręcać w palcach w prawo lub lewo,ale wracał na swoje miejsce.Może te sprężyny powinny być twardsze?Biegi wchodzą ładnie więc to chyba nie skrzynia biegów?Wykluczam docisk,łożysko oporowe,ale czuje pod pedałem sprzęgła takie drgania jak go lekko dotkne,
Lukasz_N Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 W sprawnej tarczy sprzeglowej tarcza wewnętrzna nie ma prawa poruszyc sie pod naciskiem dloni. Ewidentnie do wymiany.
franek84 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 jeśli chodzi kolego o te lekkie bicie pedału sprzęgła to u mnie jest to samo, ale podobno w silnikach bez dwumasa to normalne i raczej nie ma co się przejmować ale jak ci chrupi to byc może tak jak kolega wyżej napisał
rafalskin73 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2010 No to już wszystko jasne,do tego ten tłumik drgań miał jeszcze luzy na boki,i po zgaszeniu auta było słychać ten sam odgłos co w czasie jazdy na 1 biegu,tyle że krótko.Mam nadzieję że całe to grzechotanie zniknie po wymianie?Dzięki za pomoc,pozdrawiam.
jaro4444 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Wymień czym prędzej bo będzie zaraz po skrzyni.
rafalskin73 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Wiem,masz racje nawet czuc te drgania na lewarku biegów.To są skutki pokazywania mocy na wtryskach 216tkach
Dżej Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Przy okazji sprawdź łożysko na wałku skrzyni. U mnie też popiskiwało i po jego wymianie mam spokój. Tylko nie pamiętam czy to było łożysko igiełkowe, czy kulkowe.
rafalskin73 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Jeszcze w tamtym roku łożysko na wałku skrzyni nie miało nic luzu,tylko ten wałek miał luz obrotowy w prawo i w lewo zanim zanim zaczęły się obracać półosie,a to igiełkowe smarowałem smarem grafitowym w tamtym roku.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się