adadur Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Przeglądając mobile czy autoscaut natrafiłem już nie raz na A4 B6 np. AVF do którego założona DPF. Chciałbym zapytać czy wiecie jak to się tam spisuje, czy to tam w ogóle działa? Osobiście jak by mi się takie auto trafiło to pierwszą myślą by było jak się tego pozbyć.
simi Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 witaj w niemczech niestety strasznie patrza na kase emisji spalania i w ten sposob sa przydzielane plaietki naklejane na przednia szybe w 3 kolorach, od klasy emisji spalin uwarunkowana jest roczna oplata podatkowa za auto, dlatego wlasnie ludzie zaczeli w dieslach montowac dpf'y nawet w tych starszyb bo miast i tak zaproponowalo zwrot polowy pieniedzy za montarz a po za tym wciaz strasza ze czerwone i zolte plakietki nie beda mogly wiecej wjezdzac do duzych miast to wlasnie tylumaczy montarz dpf'u do starszych aut, a moim zdaniem to pzeciez ie robi zadnych problemow, mniejsze zanieczyszczenie i emisja spalin, jedyny problem to taki ze auto trzeba od czasu do czasu pozadnie przegrzac na autostradzie bo inaczej bedzie mul i moga wystapis prolemy z moca, zwlaszcza po czestej jezdzie miejskie pozdrawiam
ks Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Te dokładane DPFy nie są zintegrowane ze sterownikiem silnika, więc nie ma tam procedury oczyszczania filtra. Poza tym mają mniejszą skuteczność ok. 50% (zintegrowane 95%). Jak się zapcha to go się wymienia lub wyrzuca i po problemie :>.
Irek41 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Dokladane to nic innego jak troche leprzy katalizator,niklt nie podlancza go do sterownika,wg mnie to tylko po to by wyciagnac kasa od ludzi,koszt tego kata to 500-700 euro z montazem,by go zamontowac wyjmuje sie stary kat i na jego miejsce wchodzi nowy i to wszystko.Po za tym jak mowilem to tylko by kase wyciagnac.
rookie Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Nieprawda, montaż filtra DPF kosztuje w Niemczech 340 euro w znanej sieci Auto Teile Unger. W miejsce katalizatora wkręcają filtr DPF, który wygląda bardzo do niego podobnie. Generalnie jest to potrzebne w Berlinie, ale w Poczdamie już nie i wszystkich okolicznych wiochach. Jak masz czerwoną plakietkę to dostajesz upgrade na żółtą, jak masz żółtą [TDI PD] dostajesz upgrade na zieloną. Pozdro
adadur Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2010 czyli w naszych realiach to się wyrzuca, kolejny dławik na wydechu zabierający kilka cennych koników a jak się zapycha to trzeba być wróżką że to "dokładany" DPF ... a i pewnie wówczas turbina go bardzo "polubi" że się szybciej wysra
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się